PDA

Se hel versjon : Vognpose + spørsmål om Instep EZ Strider

Jolla
13-03-2007, 19:31
Vurderer å bytte ut voksiposen om jeg selger Duovognen (ev. kan det hende jeg beholder den også å bare selger trekket med vognen [matcher])

Uansett jeg ønsker tips om varme vinterposer, gjerne av det litt sporty slaget. Litt usikker på hva slags vogn vi skal kjøpe enda men det blir muligens en Instep EZ Strider i grå og lime.
http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/barnevogna/ez_strider_single_green_mindre_format.jpg
Så gjerne noe som passer... (kan svart funke i en slik vogn ? Det er jo svarte kanter hist og pist samt at et ev. stormtrekk er svart)

Er det foressten noen som har slik vogn ?
(Utbedringene fra 2006 modellen:
- etterlengtet regulerbart fotbrett
- bedre system på 5-punktsselene)

Tidl. bruker
13-03-2007, 20:46
Jeg har hatt en som var lik, bare at rød og grå. God vogn som ikke er for avansert, lett og med veldig god og dyp kalesje. Dessuten likte jeg godt at det er så mange snedige lommer over alt på den. Den er veldig enkel å slå sammen, og den tar ikke så stor plass sammenslått. god liggelengde på den, for ganske lang rygg.
Sort pose vil funke superdupert. Tror det kan bli trangt med voksipose, så hadde nok heller satset på en dunpose av noe slag. TTH har fine og ikke aller verst dyre dunposer. De har sorte dunposer på Rudo også så jeg, til 700,- tror jeg det var.

annka
13-03-2007, 21:07
TTH posene er kjempegod..så får du den i 115 cm lengde..Jeg har en slik sort til lillemor..ho er nesten 3 og har fremdeles 30cm og vokse på...Ho er litt liten for alderen..men alikavel..stor god pose...:rødme: