Se hel versjon : Kul, lekker og behagelig paraplytrille
Jeg trenger en reisevogn!
Vi har en liten bil, og tar vi med oss teutoniaen på ferie, sammen med oss, får vi ikke plass til shopping. :flau: Og det kan vi jo ikke ha noe av!
Så! Jeg trenger en minivogn.
Først bestemte jeg meg for en MacLauren! :D De er NYDELIGE!
Men ingen selger MacLauren-vogner, jo(fru lyng hadde tvillingvong..men..)! *sukk* biteringen selger. Men ikke den jeg vil ha.
Denne fargen har jeg lyst på. Dette er en MacLauren Techno XLR! http://www.maclaren.co.uk/globalAssets/images/buggies/techno_xlr/techno_xlr_popup.jpg
Og så falt jeg for en Perego-vogn.. Kostet vel 2500kr på frulyng..husker ikke modellen.. Mulig Pilko Classico. Den var uten fotpose og regntrekk iallefall. Den var sort og rosa.
Nå trenger jeg litt innspill fra dere vogngale folk!
Krav:
Vogna må bli LITEN sammenslått. Derfor paraplytriller!
Vogna må komme i en kul feminin farge. (I "verstefall", godkjennes selvfølgelig sort.. Hehe)
Vogna må kunne legges ned i hvilestilling.
Vogna må være supertøff og gjerne ha en mengde finesser!
Vogna må være god å trille.
Pris spiller ingen rolle
trollpia
13-03-2007, 21:08
.....
TFK buggster.... :nikker:
TFK buggster var ikke så dum, du.
Men jeg fant ingen first class-vogn på den siden, trollpia.
Tusen takk for tips! :) Hvor selges TFK Buggster?
Trille71
13-03-2007, 21:46
Hvorfor ikke importere en MacLaren?
De paraplytrillene er knallgode. Jeg har selv en Teutonia Solano som jeg er kjempefornøyd med, men har mange venner med Maclaren.
Her kan du importere:
http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php/cat/c41_MacLaren---Kollektion.html
Joo.. Du skjønner.
Jeg skal til tyskland den 28. Og tenkte å kjøpe der.
MEN! Jeg trenger den på en måte før vi kommer til tyskland, siden vi skal ta båt til danmark og kjøre derfra.. Og det blir veldig upraktisk uten vogn.. :(
trollpia
13-03-2007, 22:09
.....
Joo.. Du skjønner.
Jeg skal til tyskland den 28. Og tenkte å kjøpe der.
MEN! Jeg trenger den på en måte før vi kommer til tyskland, siden vi skal ta båt til danmark og kjøre derfra.. Og det blir veldig upraktisk uten vogn.. :(
Kan det være et alternativ å bruke en bæresele (fx. Ergo) eller et bæresjal fram til dere kommer til Tyskland?
Thank you!
Uff.. Blir helt dårlig.. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil aller helst ha MacLaren, men jeg finner jo ingen som sleger den i norge! Verken i butikk eller på nett.. :( Jeg vil ikke ha grå og pudderrosa vogn! *furt*
Kan det være et alternativ å bruke en bæresele (fx. Ergo) eller et bæresjal fram til dere kommer til Tyskland?
Signerer denne... Sjal eller MT fungerer ypperlig hos oss både til transport, soving og kos.
Signerer denne... Sjal eller MT fungerer ypperlig hos oss både til transport, soving og kos.
Mja.. hovedproblemet er at vi på en måte blir låst til lugaren vår, siden snuppa alltid sovner 19.00, og båten går 19.30.. Men.. Vel.. Ja.. Det hadde jo ikke vært verdens undergang, da..
Men, jjeg har litt angst mot vognshopping i tyskland. brukte tre dager på det sist vi var der. :stønn: (Dere aner ikke hvor mange butikker som teutonia sier selger vongene deres, som faktisk IKKE gjør det!)
Snuppa har ikke sovnet i sjalet siden hun var 3mnd. ;) Hun sover kun i vogn/seng og allerhelst på saueskinnet sitt.
silkepels
13-03-2007, 22:48
:sniker: meg inn med et lite spm. noen som vet om det selges kule, lekre og behagelige paraplytriller på svinesund?
Jepp! På happyland. Helt innerst til høyre. www.happyland.se
Og så har du på nordby.. og en like ved polet på utsiden av strømstad.
Silkemamma
13-03-2007, 22:51
Mener de selger McLaren på Biteringen i Bergen.
Tror de sender også :jupp:
silkepels
13-03-2007, 22:53
Du skjønner, modern skal til svinesund til uka, men hun vet jo ikke hva hun skal se etter. ikke jeg heller, for den sakens skyld. kanskje lurt å ringe dem og høre hvilke vogner de har? for så å finne frem bilder og info på nettet etterpå?
Du skjønner, modern skal til svinesund til uka, men hun vet jo ikke hva hun skal se etter. ikke jeg heller, for den sakens skyld. kanskje lurt å ringe dem og høre hvilke vogner de har? for så å finne frem bilder og info på nettet etterpå?
Send med mobilkamera med moren din, og lær henne å sende MMS, hvis hun ikke allerede kan det, så kan du se på vognene "sammen med" henne mens hun er på Svinesund :)
silkepels
13-03-2007, 23:18
filakia: smart :jupp:
har allerede bestemt meg for zapp, men kanskje slå til med en paraplytrille i samme slengen
pst til HI, de selger mclaren på biteringen. så annonse på finn. de sender over hele landet :)
Jeg har oversikt over forhandlere av McLaren i Tyskland, i allefall i området Flensburg/Hamburg :snill: For om du kan handle vogn i Tyskland er jo det genialt!!
Evt. bestille fra Tyskland?
Synd jenta di ikke sover i sjal da, ellers hadde det jo vært en god løsning med bæretøy!
Oi! Fjolla! Den oversikten vil jeg gjerne ha.
Jeg er villig til å droppe sosialt event på "danskebåten" for å få den maclarenvognen jeg ønsker meg! ;)
Silkemamma, ja de gjør det. 2006-modellene i feil farge.. *kresen*
silkepels
14-03-2007, 09:29
*kresen*
me too :rødme:
Tobbes mamma
14-03-2007, 10:13
Thank you!
Uff.. Blir helt dårlig.. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil aller helst ha MacLaren, men jeg finner jo ingen som sleger den i norge! Verken i butikk eller på nett.. :( Jeg vil ikke ha grå og pudderrosa vogn! *furt*
De har MacLaren på http://www.babyland.se/frameset.aspx
Ring og spør dem om de sender til Norge og om de kan gjøre det med én gang så du får den før du drar:jupp:
På Finn.no (http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9579249&sid=11aibY1wt8432101&pos=1&tot=9) får du kjøpt nye MacLauren Techno XLR :jupp::
http://cache.finn.no/mmo/9/957/924/9_1173687338364.jpg
www.going.no (http://www.going.no) selger disse :vetikke: :
http://www.going.no/bilder/stroller-softpink.jpg
Thank you!
Vet ikke om de har akkuratt den fargen du er ute etter men de selger Maclaren på Kids and Care i Stavanger. Du kan jo ringe å høre med de. Vet ikke om de sender men det kan vel løses på en annen måte.
Tlf til butikken er 478 06 666
Har selv Maclaren techno classic, er super fornøyd med den!
Tusen takk ~lykke~!
Det er akkurat den vogna jeg er ute etter! :D
Biteringen hadde ikke disse sist jeg så der, jo.. (2 dager) Så rart! Nå var jeg heldig :)
Tusen takk for all hjelp! Naa har jeg bestilt en maclaren hos biteringen! Gledesegtilpakkeiposten!!
Tusen takk for all hjelp! Naa har jeg bestilt en maclaren hos biteringen! Gledesegtilpakkeiposten!! Bare hyggelig å kunne hjelpe :glis:
TFK buggster.... :nikker:
Buggster :jupp: Den røde er nyyydelig, dyp rød farge.. Ellers så er den lys blå fiiin.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.