PDA

Se hel versjon : Trenger litt hjelp jeg..

super sjefa
14-03-2007, 08:31
Jeg skal reise på ferie til min bror i England i mai. Det blir bare meg og minsetmannen som reiser. Å det jeg lurer på er hva gjør jeg med vogn? Jeg har ei quinny comfor 3xl (er det det den heter?hmm) å ser for meg at den kan bli tung å drasse på flyet and down in the sub. Så hva gjør jeg? Lillemann vil ikke vær mer enn litt over 4 mnd så en zapp er jo helt uaktuelt. Bør jeg kjøpe en ny vogn her i Norge før jeg reiser, evt hvilken? Eller kan jeg satse på ett bæresjal å kanskje klare å få kjøpt meg en flott vogn i England? Muligens en liten Bugabo:glis: Er det ikke da lett for meg å bare late som om jeg har hatt den heletiden sånn at jeg slipper å fortolle den når jeg reiser hjem,hehe. Er det veldig fælt av meg å gjør?

Tidl. bruker
14-03-2007, 09:13
Høres ut som en super plan, spør du meg! Bare pass på å sjekke hvor du finner butikkene før du reiser.

Mariyam
14-03-2007, 09:26
Ja sjekk ut hva det vil koste deg og hvor butikken er. Bare å gå på grønt det da ;) Tror neppe du blir stoppa med en vogn med et lite barn i..

Stikka74
14-03-2007, 11:19
Reis med Zapp og bilsete. Da har du også bilsikring når du er der. Kjekt å trille denne på flyplassen. Har du sjal eller noe annet bæregreier i tillegg er du jo godt dekket. Så kan du kjøpe deg en vogn der nede. Bugaboo høres ut som en god plan. :glis:

Du kan ta med verdier for inntil 6000kr inn til Norge uten å betale moms, så det burde gå fint. Sjekk også mulighet for å få igjen engelsk vat når du reiser også.

-=Ceci=-
14-03-2007, 14:10
Høres ut som en bra plan å kjøpe vogn der ja! Jeg ville kjøpt meg et ordentlig bæresjal/ mei tai, og bestilt eller fått broren din til å legge ut for en Bugaboo før dere drar. Da har dere jo vogn klar når dere kommer! :)