Se hel versjon : Buggis og stelleveske
Jeg sliter enda med å finne en jeg liker..:urk: Fleurville mini sling tote ser ut som en super størrelse til buggisen, men jeg liker ikke fargene så godt.
Jeg har jo blitt litt bekymret for str etter landsend-veska.
Hvilke vesker har dere andre på buggisene?
Lilleklump
14-03-2007, 09:06
Jeg har Dash og vanlig Fleurville Sling Tote!Syns de passer greit jeg:Dashen er jo mindre men liker god plass også jeg da.
peanut-mamma
14-03-2007, 09:40
Jeg har Dash og vanlig Fleurville Sling Tote!Syns de passer greit jeg:Dashen er jo mindre men liker god plass også jeg da.
Sling Tote er ikke stor på Buggisen? Har bestillt meg den skjønner du, så ble jeg plutselig så nervøs om den ble for stor:rødme:
Henger du den ved hjelp av klips eller bare over styret?
mammmamia
14-03-2007, 09:57
Jeg synes også Skip Hop Dash er ypperlig på Buggis :) Liker ikke Slingtote'ne jeg da, synes de henger så rart, og er rare i formen, men modellen som heter Mini Mothership er kjempefin synes jeg, og henger finere!
Lilleklump
14-03-2007, 10:05
Henger med klips, den er jo større enn minien da, men jeg syns det henger bra jeg, også veier det opp at den har stor plass! Men Dashen henger veldig fint den også..bruker den når jeg ikke skal ha med så masse;)
Mamma Rosa
14-03-2007, 11:53
Jeg synes helt klart at Fleurville mini tote passer best.
..og at den kan henge på styret uten at vognen klapper sammen når man skal sette den i bilen f.eks.
De er litt sære på farger ja! Burde vært flere ensfarget i de små også.
Jannicke81
14-03-2007, 12:49
Min favoritt er nok den svarte skip*hop expo'en. Denne har jeg brukt MASSE. Men nå om dagen bruker jeg Fleurville Sling Tote endel. Veldig fin den også. Men syns faktisk jeg fikk mer oppi expo'en. Har også fått en dash i posten i dag som kommer til å bli brukt litt etterhvert. Også er den lille fra lands'end super om man ikke trenger ha med seg så mye.
-=Ceci=-
14-03-2007, 14:03
Sling tote (ikke mini altså...) passer helt supert på vognen synes jeg. Ikke for stor! :) Har også en skip*hop duo, som også passer kjempebra om du vil ha en som er litt mindre.
Jeg må sjekke litt. Hva med Baby Petunia? Er de noe?
Sling tote (ikke mini altså...) passer helt supert på vognen synes jeg. Ikke for stor! :) Har også en skip*hop duo, som også passer kjempebra om du vil ha en som er litt mindre.
Enig...
Har sling tote, og jeg var redd den skulle bli for stor. JEg har aldri brukt noe særlig stelleveske. MEn denne liker jeg.
Tidl. bruker
14-03-2007, 19:51
Skip Hop dash hadde jeg når snuppa var liten. Nå har jeg saddlebag (skiphop) og bob.
Jeg har sett noen lekre oth vesker, hvordan føler vi de passer til?
Mamma Rosa
15-03-2007, 07:48
Jeg synes den vanlige toten blir så stor på buggisen jeg. :vetikke:
(bare sett bilder da)
Jannicke81
15-03-2007, 07:54
OTH blir for store syns jeg...
Skip*Hop Dash og Expo er perfekte til buggis synes jeg ;)
Sukk...det er ikke lett det her.. :sukk:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.