Se hel versjon : Oh du store vogn test.
Her er vognene som ble testet og totalt omdöme:
Brio Happy: Klarer ikke kravene for testen. Dårlig kvalitet- forbrems og håndtak klarer ikke normale belastninger Karrakter 2.1
Emmaljunga Smart duo: Lett å slå sammen og lett å slå opp Karrakter 4.1
Eurobaby Victoria Klarte ikke rkavene for testen. fjeringen i vogna gjør den vanskelig å kjøre og håndtere karrakter 2.1
Kronan Duo Stabil og let to kontrollere. Liten og kompakt sammenlagt Karrakter 3.6
Babyland Micralite duo combi
Lettkjørt,meget stabil og lett å håndtere. Liten og kompakt sammenlagt. Liten handlekurv som er vanskelig å komme til Karrakter 4.6
Babymax Nordic Duo
Klarer ikke kravene for testen. Dårlig kvalitet- chassiet klare rikke normal belastning. Karrakter 1.0
Teutonia Rocky Duo combi
Tung og vanskelig å kjøre men lett å slå sammen (kompakt) karrakter 3.5
På Brioen gikk brems og håndtak under test.
Emmaljunga er vanskelig å montere og demontere. Eurobaby så vikre rikke bremsen alltid og den kan være veldig vanskelig å løsne. Kornean kan barnet sette fast fingrnene på. BabyMax har bremse problemer. Teutonia barnets fingre kan sette seg fast mellom chassi og sittedel.
Jannicke81
14-03-2007, 12:52
Er det denne testen som kommer i foreldre og barn også tro :gruble:
Syns de hadde testet mange rare vogner.
Er det denne testen som kommer i foreldre og barn også tro :gruble:
Syns de hadde testet mange rare vogner.
:nikker:
Emmeline81
14-03-2007, 12:57
Hvis dette er de som er testet i foreldre og barn så skjønner jeg nesten ikke vitsen. Hva med å teste vogner som folk har?!? Greit brio, emmaljunga og teutonia, men alle de andre har jeg jo ikke hørt om engang:vetikke:
Bergensis
14-03-2007, 13:18
Takk for info.
Men eg har jo ikkje høyrt om halvparten av vognene.
Forundra over at Brio Happy kom så dårleg ut. Den virka så botn-solid.
Briovognas brems røk, håndtaket sprakk under kulde test, men det gik ikke av. Esktra låsen på det vendbare håndtaket røk ved rykk testen. Dvs at vogna kan være farlig dersom man må løfte vogna inn på feks en buss at låsen ryker og vogna tipper.
Tidl. bruker
14-03-2007, 13:39
Vant Micralite?????????? Den har jo paraplytrillehjul!!!!!! Framme, i alle fall. Tror jeg går og legger meg nedpå, jeg. Dette må fordøyes.....
Foreldre&Barn-tester er bare sååå geniale, asså... :lyve:
:rabla:
hva med å teste vogner flere har??? har jo ikke hørt om halvparten av de der engang!:mumle:
-=Ceci=-
14-03-2007, 14:04
Jeg kan ikke tro at det er disse vognene som skal være med i den norske testen!!!??? I så fall er det helt på jordet...
Helene Harefrøken
14-03-2007, 14:10
:blomst: Takk for info Serit@!
Det er jo mulig det er forskjellige vogner med ja :nikker: Her var det mange ukjente for meg i hvert fall.
sessan&prinsessan
14-03-2007, 14:38
Tack för att du delte HI:blomst:
Tänker det är testet noen Norska vagnar i N foreldre & barn !
Tack för att du delte HI:blomst:
Tänker det är testet noen Norska vagnar i N foreldre & barn !
Ja, det må det jo bare være.
Tidl. bruker
14-03-2007, 16:11
Jeg ler meg skakk. Det skal bli skikkelig digg å kjøpe seg en Micralite - og ta en skikkelig heftig skogstur med den.
Ja, jeg ER pervers.
ER det virkelig disse vognene som er testet i norske Foreldre&Barn også??
Jeg har hørt om 3-4 av dem jeg, og vil vel si jeg er i overkant interessert og oppdatert på hva som finnes på vognmarkedet. :tullelue:
Helene Harefrøken
14-03-2007, 16:47
ER det virkelig disse vognene som er testet i norske Foreldre&Barn også??
Jeg har hørt om 3-4 av dem jeg, og vil vel si jeg er i overkant interessert og oppdatert på hva som finnes på vognmarkedet. :tullelue:
Tror ikke det trenger å være nøyaktig det samme nei *risterpåhodet*
Er testen for foreldre og barn utført i det hele tatt da? Er jo to uker til bladet skal gå i trykken, så det er godt mulig at testen foregår i disse dager. Det er noe snodig at de legger denne testen i bladet vel? Noen av merkene kan man jo ikke kjøpe her i butikker en gang ;)
Og jeg som hadde håpet på en skikkelig OTH vs Bugaboo vs Simo vs TFK etc etc-test :glis: , håper virkelig ikke dette er den samme testen som i kommende F&B!
Jeg håper også at de tester vognene skikkelig i bruk også, ikke bare i laboratoriet. F.eks at noen familier får prøve x antall vogner i en uke av gangen, på forskjellige bruksområder etc (litt sånn som de vognomane her inne driver med til daglig :knegg: )
*-neanine-*
14-03-2007, 18:54
aaaaaaaa
Sto i det siste nummeret at de skulle teste duo - og kombivogner på det norske og svenske markedet :hm:
Mamma Rosa
14-03-2007, 19:04
Jeg vet ikke hvordan halvparten ser ut.
Noen som har bilde av testvinneren?
(ja, jeg kan jo søke selv kanskje)
Mamma Rosa
14-03-2007, 19:06
*host* Denne??
http://www.strollermama.com/images/Micralite_Fastfold_Red.jpg
http://www.strollermama.com/images/Micralite_Carrycot.jpg
Emmeline81
14-03-2007, 19:08
OMG den var jo lekker, den bør være god, for fin var den ikke....
:dåne: Den var jo lekker.. :knegg:
Hvor har de hentet disse vognene ???
Har ikke hørt om halvparten jeg.. :vetikke:
I norske utgaven må de jo ha med vogner vi får kjøpt i butikkene her! Ellers er hele vitsen borte jo...
Micralite er vel strengt tatt en paraplytrille med store bakhjul? Jeg så drøssevis av dem i London i fjor sommer. Den skal visst være så bra... Men at den er støgg er nå en ting, den ser veldig upraktisk ut med hjulene pekende ut til sidene foran, synes jeg. Skikkelig kufanger bortover fortauet, jo!
Tobbes mamma
15-03-2007, 07:17
Kjenner jeg gleder meg allerede til å lese den testen:knegg:
Tobbes mamma
15-03-2007, 07:19
Den micralite vogna var ekstremt schtøgg!
Blir vel snart trendy å styre unna f&b vinnere tenker jeg:fnise:
LatinoBaby
15-03-2007, 07:47
:hehehe:
Blir vel snart trendy å styre unna f&b vinnere tenker jeg:fnise: Ja :knegg: Jeg kjøpte glad og fornøyd Quinny Comfort etter forrige testen, den ble ikke lenge her i hus for å si det sånn :hehehe:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.