Se hel versjon : erfaringer med brio sitty som sydenvogn??
sitter her og funderer på den perfekte sydenvogn til en på litt over to år.. Storesøster er 3,5 og kan stå på søskenbrett. Men noen som vet hvordan sitty fungerer til dette? Har ikke lyst til å ha med fiine othen på fly og er redd zappen blir vond å trille på brostein etc..:vetikke: Evt andre forslag??
Tidl. bruker
15-03-2007, 11:34
Så sant den i vogna itte trenger å sove i vonga er sitty er super sydenvogn. Men husk enten kalesje eller parasol!!!!
Ok. Ryggen kan kanskje ikke legges ned..?:rødme:
Elisabet
15-03-2007, 14:24
Brio Sitty er helt sikkert grei sydenvogn til en som ikke sover på dagtid, men ville hatt kalesje på. Men Brio Race synes jeg er en super sydenvogn til litt større barn. Fra sånn rundt 2 år. Den har god hvilestilling. Min erfaring er at unger som ikke sover hjemme på dagen, vil gjerne ha en hvil på dagen i syden allikevel. :)
Vi skal ha med Brio Sitty til Mallorca i juli. Da er Vesla 26 mnd. Det er ikke noe liggestilling på den nei, men det går an å ta ryggen et hakk lenger bak, så det blir som å sove i bilstol vil jeg tro.
Har forresten kallesje til. Det er ekstra utstyr.
Vesla sover inne i senga på dagtid, så regner med vi gjør det sånn i syden også.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.