Se hel versjon : Hvor lett er det å bruke bilsetet på buggis'ene
Noen som har buggis og kan svare på det. Er det mulig å ha adapterne for maxi cosi i bruk samtidig som sittedelen baggen er på ? Eventuelt er det lett å ta av delene? Hvor lang tid bruker dere på det?
Jeg sikler på buggis, men ønsker å kunne bruke bilsetet på vognen på en lettvindt måte, sånn som jeg kan på Quinny'en min jeg har nå.
I have always the maxi cosi adapters on the carseat (I dont have base, I use the car seatbelt). It is so easy to click and go!
Stikka74
15-03-2007, 22:17
Adapterene og bagen klikkes på samme sted på understellet. Men det er veldig lett. Når vognen er slått sammen så er jo understellet uten noen av disse tingene. Så om du klikker på bagen eller klikker på adapterene og så setet er jo egentlig like kjapt.
Adapterene kan ikke stå på setet hvis man bruker base. Tror nok ikke jeg ville latt de stå på setet uansett. Litt usikker på hvordan det ville slått ut sikkerhetsmessig i bilen.
:takker: for svar. Jeg skjønner det dithen at rammen med sete/bag er lett å ta av på og adapterne likeså.
Stikka74
16-03-2007, 17:17
:takker: for svar. Jeg skjønner det dithen at rammen med sete/bag er lett å ta av på og adapterne likeså.
Jepp. Trykk på de hvite dingsene på sidene og det du har satt på løsner. Så er det bare å løfte av. Superenkelt. :)
minniepus
16-03-2007, 18:09
Litt på siden: Hvor gunstig er det for bebisen å sitte i bilsetet på shopping e.l.?
:liste:
Stikka74
16-03-2007, 19:52
Litt på siden: Hvor gunstig er det for bebisen å sitte i bilsetet på shopping e.l.?
:liste:
Det er en annen diskusjon. Hvis du vil diskutere det kan du jo starte en egen tråd. :snill:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.