PDA

Se hel versjon : Britax sete på vogn??

Marlen
16-03-2007, 08:39
Finnes det noen vogner det går an å sette Britax baby setet på?
Har hørt at det går på Teutonia men det blir ikke aktuelt..

Ninne
16-03-2007, 15:27
når vi kjøpe emmaljungaen i sverige fikk vi kjøpt en adapter så vi kunne sette britax baby safe plus sete på understellet.

Stikka74
16-03-2007, 16:08
Britax har også egne vogner/triller man kan ha bilstol på også. Mulig stolen også passer på noen av vognene som har universaladapter. Både TFK og OTH har ihvertfall universaladapter.

Marlen
16-03-2007, 16:33
Ja jeg har sett på Britax vigour vognene, men ikke funnet ut om de forhandles i norge...

Jeg har jo veeeldig lyst på OTH vogn til tulla nå, enda et godt argument for å få den siden den da kansje kan brukes med Britax sitt baby sete:lykkelig:

Lellell
16-03-2007, 20:44
når vi kjøpe emmaljungaen i sverige fikk vi kjøpt en adapter så vi kunne sette britax baby safe plus sete på understellet.

Den "gamle" Britax Babysafe Plus passer på Emmaljunja-adapteren. Niobe hadde dette... Men den nye modellen passer desverre ikke .

Lellell
16-03-2007, 20:45
Ja jeg har sett på Britax vigour vognene, men ikke funnet ut om de forhandles i norge...

Jeg har jo veeeldig lyst på OTH vogn til tulla nå, enda et godt argument for å få den siden den da kansje kan brukes med Britax sitt baby sete:lykkelig:

Babysetet til Britax sitter veldig bra på OTH "universal-adapteren" :jupp: