Se hel versjon : Britax sete på vogn??
Finnes det noen vogner det går an å sette Britax baby setet på?
Har hørt at det går på Teutonia men det blir ikke aktuelt..
når vi kjøpe emmaljungaen i sverige fikk vi kjøpt en adapter så vi kunne sette britax baby safe plus sete på understellet.
Stikka74
16-03-2007, 16:08
Britax har også egne vogner/triller man kan ha bilstol på også. Mulig stolen også passer på noen av vognene som har universaladapter. Både TFK og OTH har ihvertfall universaladapter.
Ja jeg har sett på Britax vigour vognene, men ikke funnet ut om de forhandles i norge...
Jeg har jo veeeldig lyst på OTH vogn til tulla nå, enda et godt argument for å få den siden den da kansje kan brukes med Britax sitt baby sete:lykkelig:
når vi kjøpe emmaljungaen i sverige fikk vi kjøpt en adapter så vi kunne sette britax baby safe plus sete på understellet.
Den "gamle" Britax Babysafe Plus passer på Emmaljunja-adapteren. Niobe hadde dette... Men den nye modellen passer desverre ikke .
Ja jeg har sett på Britax vigour vognene, men ikke funnet ut om de forhandles i norge...
Jeg har jo veeeldig lyst på OTH vogn til tulla nå, enda et godt argument for å få den siden den da kansje kan brukes med Britax sitt baby sete:lykkelig:
Babysetet til Britax sitter veldig bra på OTH "universal-adapteren" :jupp:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.