PDA

Se hel versjon : Oth vs Quinny Freestyle

Lano-Ungen
16-03-2007, 13:49
Jeg har Quinny vogna, og er egentlig fornøyd med den. Men, nå venter vi en gutt og jeg har ikke lyst å bruke den røde vognen til han. Nå vil jeg ha en lyseblå eller annen blå ( ikke mørkeblå) Vogn. Har hørt veldig mye bra om OTH og har egentlig litt lyst på den. Men, jeg er usikker på om jeg skal velge Quinny igjen, da det er den jeg har så god erfaring med. Vil dere være så snill å overbevise meg i ene eller andre retning?http://www.snartmamma.com/plassen/images/smilies/anerikke.gif Hva er det som er så utrolig bra med OTH?
Hva er prisen på OTH? Og hva må man regne med å betale brukt? Vet noen om noen tilbud på disse vognene?:snill:

Pio
16-03-2007, 14:23
Jeg har hatt quinny freestyle comfort, og har en oth nå.
Den største forskjellen ligger i vekten, og at oth'n er mye romsligere enn quinnyen. Jeg synes oth er mye bedre og trille, veier mindre, og er lettere å hanskes med på alle måter.Den har også en stor og romslig bag, hvilket quinnyen ikke har.
Det som er fint med quinny, er at hvis du har en comfort, så kan du snu setedelen, slik at du har barnet mot deg. Til gjengjeld så vokser barna fort ut av den sittedelen, så da er man like langt.
Jeg hadde uten tvil valgt en oth framfor quinny neste gang også.
Jeg har kjøpt min brukt her inne til 4000 inkludert porto, og den var ny i sommer. Er superfornøyd med den, og angrer bare på at jeg ikke kjøpte den før.:fnis

Lykke til. :kidoki:

-=Ceci=-
16-03-2007, 14:51
Er bagen på Oth romslig? Har bare hørt det motsatte jeg...

Uansett- har ikke brukt bagen på Oth, så det kan jeg ikke uttale meg om. Har hatt begge vognene, og det er ikke tvil om at det ville blitt Oth hvis jeg måtte velge... Den er myyye lettere (10 kg), barnet sitter mye bedre i den (snuppa mi bare gled ned som en liten ball i Quinny'en), ekstremt mye stiligere, mye bedre å trille og plass i/tilgjengelighet til handlekurven kan ikke sammenliknes. Eneste negative er vel at sittedelen bare er fremovervendt, men siden du allerede har en vogn med vendbar sittedel, kan du jo bruke den i overgangsperioden.

Lykke til!

Lilleklump
16-03-2007, 15:23
Bagen er romslig ja! Har ingen problemer med plass til min 6mnd gamle jente med dunpose og yttertøy i hvertfall...

annka
16-03-2007, 15:57
Jeg har Quinny vogna, og er egentlig fornøyd med den. Men, nå venter vi en gutt og jeg har ikke lyst å bruke den røde vognen til han. Nå vil jeg ha en lyseblå eller annen blå ( ikke mørkeblå) Vogn. Har hørt veldig mye bra om OTH og har egentlig litt lyst på den. Men, jeg er usikker på om jeg skal velge Quinny igjen, da det er den jeg har så god erfaring med. Vil dere være så snill å overbevise meg i ene eller andre retning?http://www.snartmamma.com/plassen/images/smilies/anerikke.gif Hva er det som er så utrolig bra med OTH?
Hva er prisen på OTH? Og hva må man regne med å betale brukt? Vet noen om noen tilbud på disse vognene?:snill:

Hei..Har nettopp kjøpt meg ei oth..ringte rundt tidlig i uka..og de har disse med bag supertilbud på babyshop i hønefoss 3990 for hele pakka...vet ikke om de har blå men...:glis:

Lano-Ungen
16-03-2007, 17:59
Hei..Har nettopp kjøpt meg ei oth..ringte rundt tidlig i uka..og de har disse med bag supertilbud på babyshop i hønefoss 3990 for hele pakka...vet ikke om de har blå men...:glis:

Vet du om det er Urban Jungel?:snill: