Se hel versjon : Mål på vognpose a lá Voksipose.. Kan noen være så snill?
Hei hei,
jeg har tenkt å sy både vognpose og trekk, men jeg har ingen vognpose å ta mål av.. Derfor lurte jeg på om noen kunne være så snill å brette ut sin og ta mål av de forskjellige lengdene, feks lengde og bredde, både på hoveddelen og "klaffene"..? Gjerne legge ut bilde av hvordan den ser ut. Det hadde vært innmari kjekt! :lykkelig:
Hei hei,
jeg har tenkt å sy både vognpose og trekk, men jeg har ingen vognpose å ta mål av.. Derfor lurte jeg på om noen kunne være så snill å brette ut sin og ta mål av de forskjellige lengdene, feks lengde og bredde, både på hoveddelen og "klaffene"..? Gjerne legge ut bilde av hvordan den ser ut. Det hadde vært innmari kjekt! :lykkelig:
Jeg har en Turiform-pose, som minner mye om voksi, men jeg vil tro den er enklere å sy, fordi den er lik på høyre og venstre side i motsetning til voksiposen.
Denne har et lant stykke som går nedover og som brettes opp over bena og så langt den går, mens høyre og venstre side møtes på midten og lukkes med en glidelås. Den er lett å variere lengden på, så jeg bruker den til begge jentene mine på henholdsvis 7 mnd og 2, 5 år.
Vil du jeg skal ta målene på den for deg? kanskje jeg kan få lagt ut noen mobilbilder også??
Lurer også på dette.. Hadde vært greit å få sett den også, har tenkt å sy noe ala voksiposen.. :)
Ja, gjerne! :D Den høres veldig praktisk ut :lykkelig: Med glidelås blir den kanskje litt tettere og? Eller, det har kanskje ikke noe å si.. Ja takk, sier jeg :snill:
Ja, gjerne! :D Den høres veldig praktisk ut :lykkelig: Med glidelås blir den kanskje litt tettere og? Eller, det har kanskje ikke noe å si.. Ja takk, sier jeg :snill:
Her kommer noen litt dårlige bilder, med ca-mål.
Den er veldig lun og fin, men blir ikke like klumpete som Voksien, også slipper du alle de snorene.:urk:
Tusen takk! Akkurat nå har jeg litt trøbbel med nettleseren min, så får ikke opp bildene når jeg klikker på dem, bare beskjed om at jeg ikke er logga på, noe jeg jo faktisk er! Skal prøve å se i morra om det funker :)
Men den ser veldig fin og praktisk ut! Tror jegkommer til å bruke den som mal, har jo sydd litt før, så tror det skal gå greit! Hjertelig takk :D
Nå fikk jeg opp bildene, og det er helt supert! Tusen takk, syns du har laga det ganske så oversiktlig og fint! :D
Nå fikk jeg opp bildene, og det er helt supert! Tusen takk, syns du har laga det ganske så oversiktlig og fint! :D
He-he. Det ble ikke akkuratt proffe greiene, men fint hvis du kan får nytte av det. Lykke til med syinga. :kidoki:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.