Se hel versjon : Lang rygg og romslig sittedel...hvilken?
HoneyPuff
17-03-2007, 06:18
..............................
Stikka74
17-03-2007, 11:25
Emmaljunga City Jet
Emmaljunga City Cross
Emmalunga Cerox 360
Bugaboo Cameleon. Min favoritt som sovevogn. Brukte den til hun var snaue meteren lang.
Emmaljunga City Jet har lang rygg, men er ganske smal til så store barn.
Vi har TFK til Ericah på snart 1 meter og er veldig fornøyde, anbefales! :kidoki:
TFK joggster twist må være den største tror jeg..Har hatt en hel haug vogner..fikk oth i dag..liggelengden er i underkant av 1meter på oth..og en god del lengere liggelengde på tfk..( for ikke snakke om den bredda..får godt stor pose og min runde 3 åring i den ja)..
Datter mi er som sagt 3..men ikke veldig lang ca 87 cm..ho ser ut som en liten baby i pose i tfk vogna.... Det må være den romsligste og største vogna til lange store barn tror jeg.....Selv om oth vogna var masse stiligere og se på:glis: Men lillemor er ikke hjemme i helga så jeg får ikke trillet før mandagen :stønn:
Marianne
17-03-2007, 13:43
Turbo har ikke plass en gammel simo sportsvogn, som skal være lang i ryggen, men han prøvde babyen son tfk når vi fikk den og den kan han sitte i. Prøvde ikke å legge han da, men han har plass under kalesjen og alt.
Turbo er mellom 114 og 120 cm lang. Ikke målt han på lenge og da var han ca 114.
Ikke at turbo har sittet i noe vogn siden i januar i fjor, og da var brio sittyen for kort, simo sportvognen, og scooteren for korte.
Prøvde han i fjor sommer i en oth og em ew og han hadde hode oppe i kalesjen på begge vognene
TFK Joggster twist har lang rygg og god sitte del:kidoki:
sessan&prinsessan
17-03-2007, 20:09
TFK är den längsta & bredaste jag vart borte i, flott vagn !!
Mamsen85
17-03-2007, 21:10
Scooter, men den har dårlig liggestilling.
I vinter hadde jeg pluggen oppi med dunpose, dress og teppe utenpå og enda satt han ikke fast liksom.. Er glad i den vogna selv om den kanskje ikke er av de mest praktiske og peneste :)
mammmamia
17-03-2007, 21:31
TFK Joggster Twist
Emmaljunga City Jet
OTH Urban Jungle
...i denne rekkefølgen...:)
HoneyPuff
17-03-2007, 21:56
.............................
City Jet har lang rygg, men det er ikke romslig i sittedelen...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.