PDA

Se hel versjon : Ping pong

2ne
17-03-2007, 09:04
Dere som har bestillt vogn fra ping-pong, hvor lenge måtte dere vente på vognen? Når jeg bestillte stod det at det var 7-9uker leveringstid....:stønn:

Er dere fornøyd med servicen derfra?

Monica84
17-03-2007, 09:10
Tok vel sånn ca 9uker....

Helt greit! Har ikke vært i kontakt med de i ettertid så....

Kim Possible
17-03-2007, 21:15
Jeg venta og i 9 uker. Det var veldig kjedelig.... Kommer ikke til å bestille slik igjen.

Zina
18-03-2007, 06:36
Jeg måtte vente noen uker ja, men det opplyste de om før jeg bestillte og jeg var uansett gravid ennå så det hastet ikke.

Men jeg er ikke fornøyd med servicen derfra. Da jeg hadde garantisak på understellet brukte de over et halvt år på å ordne opp og jeg måtte sende utrolig mange mailer for i det hele tatt å få kontakt med dem.

Miffy
18-03-2007, 07:52
Jeg prøvde å reklamere på noe (en raknet søm rundt en trykknapp på vindtrekket), men fikk aldri noe svar. Ga opp til slutt.

Det er forsåvidt greit å kjøpe noe derifra, men å reklamere... :gaah:

Lillemeg18
18-03-2007, 08:28
Bestillte derifra for 3 uker siden, men på siden står d at ordren står på vent.. Skrev en mail til dem for ei uke siden å lurte på når jeg kunne forvente å få vogna, men har ikke fått noe svar enda. Pengene ble trukket dagen etter den var bestilt! Vil ha vogn nå med en gang....

Jannicke81
18-03-2007, 09:42
Husker ikke helt hvor lang tid det tok da jeg bestilte derfra i fjor. Men tokk litt tid ja. Ellers var det helt grei service, men har vært mer fornøyd med babytrader og babyjungel.

frk.X.
18-03-2007, 13:06
Husker ikke helt hvor lang tid det tok da jeg bestilte derfra i fjor. Men tokk litt tid ja. Ellers var det helt grei service, men har vært mer fornøyd med babytrader og babyjungel.

Signerer Jannicke...
Tar tid men det blir man jo opplyst om.
Og reklamasjon tar sin tid det og:stønn:

Monica84
18-03-2007, 21:30
Bestillte derifra for 3 uker siden, men på siden står d at ordren står på vent.. Skrev en mail til dem for ei uke siden å lurte på når jeg kunne forvente å få vogna, men har ikke fått noe svar enda. Pengene ble trukket dagen etter den var bestilt! Vil ha vogn nå med en gang....

Sikker på at pengene ikke er reservert eller noe da?
Husker at med oss ble også pengene trekt,men så var de der igjen.
Og så ble de trekt når vogna ble sendt eller noe slikt!

*non-stop*
19-03-2007, 10:28
Tok en evighet... Prøvde å avbestille, sendte mailer osv, men fikk ALDRI svar!

2ne
19-03-2007, 14:45
Hmmm, dette høres ikke bra ut......
Jeg sendte mail dit med spm angående stoff kolleksjon og betalig etc. og fikk svar etter en halvtime, kanskje de bare lurer seg unna når det er noe de ikke vil svare på.....:sinna:

Jeg har uansett god tid, siden jeg ikke har termin før i juli så å vente plager meg ikke... Men er verre med det dere sa om reklamasjon:vetikke:

Lillemeg18
20-03-2007, 18:39
Sikker på at pengene ikke er reservert eller noe da?
Husker at med oss ble også pengene trekt,men så var de der igjen.
Og så ble de trekt når vogna ble sendt eller noe slikt!

Borte fra min konto er di iallefall... hadde vært greit å fått en ordrebekreftelse iallefall... arg

pebbels
20-03-2007, 21:07
Hmmm, dette høres ikke bra ut......
Jeg sendte mail dit med spm angående stoff kolleksjon og betalig etc. og fikk svar etter en halvtime, kanskje de bare lurer seg unna når det er noe de ikke vil svare på.....:sinna:

Jeg har uansett god tid, siden jeg ikke har termin før i juli så å vente plager meg ikke... Men er verre med det dere sa om reklamasjon:vetikke:

De har en tendens til å "glemme" å svare på spørsmål de ikke liker eller ikke kan svare på. Og så har de litt lettsindig omgang med sannheten. Særlig om hvorvid ting er sendt og sånn.