PDA

Se hel versjon : Var og så vogner irl igår.......

eljo
17-03-2007, 14:16
Ja, igår var vi på Fru Lyng på Strømmen storsenter, der hadde de Bugaboo og OTH som var interessant. (Fikk ikke prøvetrilla oth'n, den var bundet fast).
Så var vi på Barnas hus på Alnabru. Der hadde de mye!!!
Easywalker/sky
TFK i flere utgaver
Alt av Quinny
Bugaboo cameleon/gecko
Mye av Teutonia
Simo
Brio
Osv, osv.
Prøvde de letteste vognene, for nå krangler bekken/rygg, ettellerannet.
Jeg har vært endel her inne, og regnet med at Bugaboo'en kom til å bli en sikker vinner, men ikke for meg. Av de jeg prøvde å trille og legge sammen syntes jeg Quinny Buzz var absolutt best. (En av de billigste!) Minuset med den er at den mangler handlekurv. (Fant nå, en liten en på babytrader.)
Fikk såklart bare testet dem på flatt innegulv, så kan være annerledes ute.
TFK var også ganske grei, men syntes både den og easywalker'n virker litt ruvende. + at tfk hadde det glidelåssystemet for ryggregulering. Håper jeg ikke tråkker noen på tærne eller noe, ville bare skrive hva jeg kom fram til.

mammmamia
17-03-2007, 14:44
Altså, Quinny Buzz er helt super inne i butikken, men håpløs på alt annet enn flatt underlag, ikke noe fjæring, trang sittedel og veldig plastikk. Har selv hatt den og var MISFORNØYD, solgt etter et par uker..! Det forhjulet er noe av det mest talentløse jeg har vært borti noensinne! Ville absolutt ikke anbefale den... Ellers er jeg veldig enig med deg i at TFK ruver veldig, det er IKKE vogna for oss heller, har en OTH som vi er superfornøyd med, beste vogna ever, så den bør du prøve! :nikker:

Sannemor
17-03-2007, 17:12
Ryggen på Buzz'en er veldig kort. Mine gutter hadde vokst ut av den veldig fort.

Mamma Rosa
17-03-2007, 17:21
Buzz er jo skikkelig plastikk da. iik
Hvordan tror du det ene forhjulet er på annet underlag?

sessan&prinsessan
17-03-2007, 18:28
Buzz fick en månad i vårt hus för den åkte ut !!!!

Förälskade mig i designet & köpte den. Men angret redan efter 2 dagar !!
Den är helt ubruklig som allround vagn:urk: då den kun egner seg på köpesenter gulv.

Men det skall den ha, superlätt att lägga isammen ! Men där stoppar det.

sessan&prinsessan
17-03-2007, 18:29
En ting till !

Den är dyr i förhåll till kvalite`!!!!

Tidl. bruker
17-03-2007, 18:33
Buzz er en trille, i mine øyne.
En 2. vogn.
Ikke hovedvogn.
Buggisen er best som hovedvogn.

Mariyam
17-03-2007, 18:37
Buzz ville jeg ikke hatt som eneste vogn... Men den er veldig fin da :)

Isa
17-03-2007, 20:13
Buzz ville jeg ikke hatt som eneste vogn... Men den er veldig fin da :)

Mhm, stilig vogn, men som shoppingtrille ja.
Er også enig i at TFKen blir veldig ruvende, og lille meg hadde nok fosvunnet helt bak den vogna.

Men trodde ikke EasyWalker var så ruvende. Syns den ser ganske liten og nett ut jeg.

eljo
17-03-2007, 21:57
.......rykk tilbake til start.......
Ok, da.
forresten, de utstilte buggisene; rosa og blå:shock: på fru Lyng og tror det var noe grå/sand på barnas hus, men burde vært rullet med støvfjerner og gått over etter nysgjerrige kunder. Så litt lurvete ut i forhold til de det er bilde av her inne.

Bare kall meg vingleberte.

Multebær
17-03-2007, 22:53
Jeg synes det er lov å være litt vingleberte når det er snakk om såpass mye penger. :nikker: Jeg lette lenge før jeg fant drømmevogna. Det sto tilslutt mellom OTH og Bugaboo, og Bugabooen gikk av med seieren pga meget stor bag (OTH sin ser liten ut) og at den er vendbar. Jeg var vant til Simo som jeg trilte mine to eldste i, så Buggisen virket litt spinkel og puslete i forhold. Ikke minst så den ut som et romskip de første gangene. :knegg:

Emmy22
17-03-2007, 23:14
har den som vogn nr 2...har prøvd å kjøre den litt rundt omkring, til og med i snøsørpe...ikke noe problemer med det. men den er ikke noe god mot vind!