eljo
17-03-2007, 14:16
Ja, igår var vi på Fru Lyng på Strømmen storsenter, der hadde de Bugaboo og OTH som var interessant. (Fikk ikke prøvetrilla oth'n, den var bundet fast).
Så var vi på Barnas hus på Alnabru. Der hadde de mye!!!
Easywalker/sky
TFK i flere utgaver
Alt av Quinny
Bugaboo cameleon/gecko
Mye av Teutonia
Simo
Brio
Osv, osv.
Prøvde de letteste vognene, for nå krangler bekken/rygg, ettellerannet.
Jeg har vært endel her inne, og regnet med at Bugaboo'en kom til å bli en sikker vinner, men ikke for meg. Av de jeg prøvde å trille og legge sammen syntes jeg Quinny Buzz var absolutt best. (En av de billigste!) Minuset med den er at den mangler handlekurv. (Fant nå, en liten en på babytrader.)
Fikk såklart bare testet dem på flatt innegulv, så kan være annerledes ute.
TFK var også ganske grei, men syntes både den og easywalker'n virker litt ruvende. + at tfk hadde det glidelåssystemet for ryggregulering. Håper jeg ikke tråkker noen på tærne eller noe, ville bare skrive hva jeg kom fram til.
Så var vi på Barnas hus på Alnabru. Der hadde de mye!!!
Easywalker/sky
TFK i flere utgaver
Alt av Quinny
Bugaboo cameleon/gecko
Mye av Teutonia
Simo
Brio
Osv, osv.
Prøvde de letteste vognene, for nå krangler bekken/rygg, ettellerannet.
Jeg har vært endel her inne, og regnet med at Bugaboo'en kom til å bli en sikker vinner, men ikke for meg. Av de jeg prøvde å trille og legge sammen syntes jeg Quinny Buzz var absolutt best. (En av de billigste!) Minuset med den er at den mangler handlekurv. (Fant nå, en liten en på babytrader.)
Fikk såklart bare testet dem på flatt innegulv, så kan være annerledes ute.
TFK var også ganske grei, men syntes både den og easywalker'n virker litt ruvende. + at tfk hadde det glidelåssystemet for ryggregulering. Håper jeg ikke tråkker noen på tærne eller noe, ville bare skrive hva jeg kom fram til.