Se hel versjon : Pris på ny bumperbar OTH
Kva koster denne, til singelvogn altså? Ringte Biteringen igår, og fekk opplyst 398,- der, men har fått hint om at den kanskje koster mindre andre plasser. Nokon som veit kva den koster rundt om? Skal selge min, og den er nesten god som ny, tenkte derfor eg kunne ta iallefall halv pris. Men eg hugser ikkje kva eg betalte for den sjølv, så derfor treng eg litt hjelp om kva prisen ligg på på denne rundt om.
Rett under 300 kr i Stavanger.
Tidl. bruker
18-03-2007, 08:05
279,- på fru lyng.
Lilleklump
18-03-2007, 08:07
under 300 på fru lyng. husker ikke akkurat, men var en tråd om dette for litt siden om du søker den opp finner du den nok...
Lilleklump
18-03-2007, 08:07
der kom slaraffen meg i forkjøpet ja...;)
Tidl. bruker
18-03-2007, 08:31
Føler jeg begynner å få litt for god oversikt over prisene på østlandet...
Lilleklump
18-03-2007, 08:53
Føler jeg begynner å få litt for god oversikt over prisene på østlandet...
Ikke dårlig altså! :glis: men det er ikke et tegn på at du sitter mye her inne:humre: ? hehe
279,- på fru lyng.
Når jeg kjøpte meg ny OTH der på fredag, kostet bøylen 329,-
Den koster 329 på Fru Lyng. Har sett her inne at noen har kjøpt den for 299 i det siste, men det er en 2006-pris. Så da har sikkert bumperen vært priset, og selger har ikke visst at det er ny pris.
På Storkene koster den 360 ca.
Så litt i overkant av 300 koster den i år, rett under 300 i fjor.
Mamsentil3
18-03-2007, 15:20
298,- på O.Olsen i Stavanger....... (kjøpte rett før jul, så dei kan ha steget i pris siden sist eg var der)
Kva koster denne, til singelvogn altså? Ringte Biteringen igår, og fekk opplyst 398,- der, men har fått hint om at den kanskje koster mindre andre plasser. Nokon som veit kva den koster rundt om? Skal selge min, og den er nesten god som ny, tenkte derfor eg kunne ta iallefall halv pris. Men eg hugser ikkje kva eg betalte for den sjølv, så derfor treng eg litt hjelp om kva prisen ligg på på denne rundt om.
Jeg vil veldig gjerne kjøpe den hvis du ikke har andre interesserte. :snill:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.