Se hel versjon : Emmaljunga duo edge selge/beholde?
lillegull_okt06
19-03-2007, 12:15
Noen som har bilde av den når sportvogn delen er i bruk? Er dere fornøyd med sportsvogna?
Vurderer å selge den på Finn.. Har jo bestilt OTH, som jeg i utgangspunktet ville ha til sommervogn.. Også kanskje kjøpe ei lettere enn duo'en, men litt lunere enn OTH til høst/vinter.. Forslag?
Vogna er brukt m bagen i 5 mnd snart, sportsvogndelen er ikke brukt i det hele tatt, 2006mod.. Hvor mye kan jeg ta for den? Har ikke peil på brukte vogner...:stønn:
Vi solgte vår Emmaljunga Edge Duo nå nylig. Jeg :elsker: den som bagvogn, men som sportsvogn dugde den kun som sovevogn. Tung som bly, og sittestillingen var ikke så god. Kalesjen og stormtrekket var heller ikke så funksjonelt til sportsvognen, og don't get me started på regntrekket...
Som bagvogn hadde den vært genial...
Nå har vi OTH, og den blir ikke byttet ut. Beste vognen jeg har trillet, og Mathias sover ute i den hver dag. Lun og god dunpose med lammeskinn i bunn. Han er aldri kald.
Vår Edge var 05-modell, og vi solgte den til 4500,-
Stikka74
19-03-2007, 15:42
Jeg har spart vår edge (04modell) og skal bruke den til lillebror også. (Sammen med alle de andre vognen våre. :flau: ) Brukt den til storesøster var 19mnd, altså et helt år som sportsvogn. Syntes vognen var fin og kjekk med sportsdelen på, men kan jo ikke sammenlignes med lette vogner med sving på hjulene.
Lano-Ungen
19-03-2007, 18:48
Jeg har også vogna mi enda, det er en 05 mod. Som jeg har brukt hele tiden. Den er jo så flott å trille tur med. Og snuppa mi sover i den i bhg. Også skal lille prinsen ha den som bagvogn når han kommer. Jeg hadde tenkt å selge den da vi var ferdig med bagen. Men, jeg angrer ikke på at vi beholdt den. Har hele tiden hatt trehjuling i bilen, så jeg har ikke løftet så mye på den.:snill:
lillegull_okt06
19-03-2007, 22:03
Elsker den også som dypvogn, men sliter veldig med vekta... Også virker den skikkelig klumpete og stor som sportsvogn..
Har snust litt på City Jet'en... Den er jo endel lettere og mindre sammenslått, virker god og lun og en kan ha barnet mot seg...
Er det bare dumt å ha en til vogn i tillegg til OTH'en?:gruble: Hmm...
Jeg solgte vår etter noe nuker med sportsvogndelen på, aaaaltfor tung. Og det ble en oth i stedet ;)
Tryll-Tryll
20-03-2007, 00:08
Elsker vognen vår, den har vært brukt siden mai-04 og blir brukt nå til barn nr 2.
Vognen er tung, men stødig og god.
Emmeline81
20-03-2007, 07:13
Jeg har bestilt oth, og solgte akkurat mistralen. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at når nestemann kommer så kommer jeg til å ha lyst på ny vogn:glis: Evt kjøpe bagen til oth`en.
Ja. den er tung. Og jeg er ikke sikker på om jeg hadde kjøpt den i dag. Vi bruker den i barnehagen til soving. Og den tåler at de er på tur og at 3 unger sitter i den. Er et helv... å dra ut og inn i bil. Men som flere sier her elsker jeg bagdelen. Satser på å bruke den til neste en gang....
lillegull_okt06
20-03-2007, 16:11
Har bestemt meg for å selge den!! Er sikker på at den bare kommer til å bli stående når OTH'en er i hus...
Må uansett vente litt, for ho bruker jo bagen enda, og den er knall! :snill:
Monteiro
20-03-2007, 19:04
Jeg og elsket den som bagvogn, og gleder meg veldig til å ta i bruk den delen igjen til høsten. Vi bruker forsatt sportsvognen også vi.... selv om jeg synes den er noe tung og kanskje ikke den peneste vognen å se på. Grunnen til at vi fortsatt bruker den er at jeg ønsker å ha lillegutt sittende mot meg. Det er anbefalt at barna gjør det til de er 1,5 år, og jeg ville aldri satt mitt barn på under 1 år i en OTH. Samme hvor mye finere og lettere den vognen er :nemlig:
lillegull_okt06
20-03-2007, 20:42
Grunnen til at vi fortsatt bruker den er at jeg ønsker å ha lillegutt sittende mot meg. Det er anbefalt at barna gjør det til de er 1,5 år, og jeg ville aldri satt mitt barn på under 1 år i en OTH. Samme hvor mye finere og lettere den vognen er :nemlig:[/quote]
Ja, det er akkurat derfor jeg er så i tvil... Er jo utrolig koselig å prate og kikke på ho når vi triller.. Tror uansett jeg selger Edgen, men snuser litt på City jet'en.. Den er jo endel lettere en Edgen, har vendbar sittedel og virker som ei lun vogn til vinteren...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.