Se hel versjon : Da har jeg også bestilt OTH vogn fra Storkene
Lano-Ungen
19-03-2007, 14:04
Jeg ringte nå og fikk lagt av en OTH i fargen CoCo. Da blir snuppa mi glad..Eller kanskje mest mora. :glis: Jeg har lest inne på denne vogn siden i helga og i dag. Og takk jenter, dere har overbevist meg.
Og jeg tror nok at jeg holder på å tippe over til å bli Vogngal...(enda mer enn før):lykkelig:
Så nå er jeg bare så utrolig lykkelig. Gleder meg til å hente den, nå skal jeg bare hjem og overbevise gubben og forklare han for et genialt valg jeg har tatt. :humre: Så skal jeg bestille lyseblått trekk til Prinsen etterhvert. Det er jo enda lenge til han kan bruke den. Hvis ikke.... jeg kjøper en bag da.:glis:
Little my
19-03-2007, 14:11
:hyper: Fortell, fortell!!
Hvor mye må du betale, er det med noe ekstra som bumperbar el. og når kan den leveres? vet du noe om hvilke farger de har inne eller når de kommer?
Vurderer sterkt å kjøpe OTH jeg og :sparke:
Lano-Ungen
19-03-2007, 14:25
:hyper: Fortell, fortell!!
Hvor mye må du betale, er det med noe ekstra som bumperbar el. og når kan den leveres? vet du noe om hvilke farger de har inne eller når de kommer?
Vurderer sterkt å kjøpe OTH jeg og :sparke:
Jeg har handlet en del på Storkene gjennom tidene. Jeg skal jo ha tredjemann nå. Også driver jeg familiebarnehage som jeg har handlet til. Så nå fikk jeg kjempepris det ble 5300,- :lykkelig: Men, da følger bare regntrekket med. Men, hun sa at hun hadde masse utstyr som jeg kunne bruke til. Jeg får den i morgen eller onsdag. Men, jeg tror ikke hun fikk flere vogner enn den ene. Samt de tolv som de andre går å venter på.:snill:
Little my
19-03-2007, 14:33
Tusen takk for svar - så gøy at du får den allerede i morgen *misunnelig*!
Er det slik å forstå at hun ikke fikk inn flere Coco eller ikke flere 07 modeller?
Ser jo ut til at dem har endel farger når jeg går inn på nettbutikken dems?!
Lano-Ungen
19-03-2007, 14:37
Er litt usikker. Prøv å ring dem, det gjorde jeg. Hun er kjempe hyggelig.:snill:
Emmeline81
19-03-2007, 15:35
Grattis med bestillingen. Coco er lekker og lyseblå er og lekker. Får min lyseblå i løpet av denne uken:glis:
Little my
19-03-2007, 16:50
Er litt usikker. Prøv å ring dem, det gjorde jeg. Hun er kjempe hyggelig.:snill: Da har jeg sendt mail - venter spent på svar fra Storkene :glis:
sessan&prinsessan
19-03-2007, 18:29
Grattis grattis, då ses vi kanske i butiken i morgon da:humre:
Lano-Ungen
19-03-2007, 18:39
Grattis grattis, då ses vi kanske i butiken i morgon da:humre:
Tusen takk for det. Jeg må en tur til Arendal med jobben i morgen, så jeg håper jeg rekker butikken før de stenger. Men, det går bra å vente til onsdag, jeg har jo ikke bestilt før i dag.:glis: Men, jeg skjønner at dere begynner å bli utålmodige.:snill:
Little my
20-03-2007, 17:17
:sukk: Må vente 6 uker til på Coco fra Storkene nå.. og prisen har steget noe pga. kursøkning på Euro`en.
Lano-Ungen
20-03-2007, 18:34
Vet du hvor mye du må betale? Jeg vet at han får inn flere vogner på Biteringen i Bergen da koster de 5995,- Også 250,- i frakt. Kjedelig å måtte vente så lenge.:urk:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.