PDA

Se hel versjon : Brio kombi

Cathymora
19-03-2007, 15:23
Noen som har erfaring med Brio kombivogn?

Jenna
19-03-2007, 18:34
Jeg har en Brio kombi, 2003-modell. Hva vil du vite?

JCLAME
20-03-2007, 21:00
Jeg har en Brio sportline kombivogn. Har vært veldig fornøyd med vogna ( det lille jeg har brukt den da , bruker også tvillingvogn)
Stoffet er lett å holde rent, falmer ikke i sola, god å trille, god plass til vinterpose og barn.

Jeg skal selge min vogn nå pga at jeg ønsker en nettere vogn til gutten min siden han har pasert 2 år.
Hvis jeg skulle hatt flere barn hadde jeg beholdt Brioen.

lille L
21-03-2007, 07:24
Jeg har en Brio Kombi 07 modell. Og jeg er strålende fornøyd med den!!! Den er liten og lett i forhold til Simo syns jeg, og lett å manøvrere tross fire hjul. Bagen er god og romslig, snuppa mi er over 5kg nå og har god plass oppi sammen med stor pose. Sportsdelen er kjempefin, men har ikke brukt den uten bag enda. Det som er så fint er at bagen heller litt oppover ved hodeenden, slik at barnet ikke ligger helt flatt. Teleskophåndtaket har vært helt gull for oss, mannen min er en del høyere enn meg, og han liker det veldig godt. Vi prøvde knekkhåndtak men han likte ikke det. ;) Vi har av og til "soltaket" åpent, og da kan snuppa se ut på himmelen når hun ligger i vogna ;)