Se hel versjon : Hva menes med en ordentlig sportsvogn?
Det er det jeg lurer på...
Tidl. bruker
19-03-2007, 16:16
De har vel gjerne flere reguleringer på ryggen, mange er vendbare, og de er større enn sportstrillene både i bruk og sammenslått. Ellers vet jeg ikke så mye gitt :)
Jeg har en mor som ikke liker vognene jeg kjøper te Marcus. Ho liker Simo og Brio. Jeg liker ingen av dem.
Tidl. bruker
19-03-2007, 18:11
Hva med en emmaljunga, da? Det er jo et "sikkert" merke, men har fått et litt mer stilig design i det siste, da!
Tidl. bruker
19-03-2007, 18:16
Nå er det vel strengt tatt ikke moren din du kjøper vogn til eller? :humre:
Hva med Teutonia Mistral da? Den er litt sprekere enn de trauste doningene til Simo og Brio :)
Hva med en emmaljunga, da? Det er jo et "sikkert" merke, men har fått et litt mer stilig design i det siste, da!
Synes Emmaljunga har fine vogner men svindyre. Jeg har ikke allverden med penger og en sambo som ikke vil låne bort te meg heller.
medusa: Det er ikke det jeg skal heller.
Tidl. bruker
19-03-2007, 18:48
Hvilke kriterier har du ellers da?
MÅ den ha 4 hjul f.eks?
Og du kan få veldig mye fint brukt, som ikke koster skjorta :)
Følg med på finn.no f.eks.
Den må det. Jeg har tittet på finn.no. Jeg ser etter no rundt 1000 lappen (har ikke mer penger enn det å leve av i måneden)
Tidl. bruker
19-03-2007, 21:50
Hva synes du om denne da?
http://cache.finn.no/mmo/0/963/687/0_-1334839943.jpg
Teutonia kombivogn - selges for 1000,-
Eller denne:
http://cache.finn.no/mmo/5/963/391/5_1085534477.jpg
Quinny Fashion - 1000,-
Så som du ser går det an å finne ok ting til en tusenlapp :)
Disse ligger på finn.
Fine de. Jeg får finne ut hva vi skal gjøre med bagvogna først trur jeg. Liker den kjempe godt og vil sette på sportsdel på den men jeg har ikke 2500kr
Var og tittet på vogner på Babyproffsen på Nordby senteret i Sverige i går, så en fin OTH og viste den fram te en viss mor... Nei det skulle jeg ikke ha, for det er 3 hjuling! Tittet på flere vogner med 3 hjul, nei da gikk ho bort i kassa og spurte om hvor mye en sportsdel te vogna mi koster.
Jeg blir gal snart, er det ikke jeg som triller mest???
Tidl. bruker
22-03-2007, 08:02
Spanderer mammaen din? Da kan det kanskje være greit å finne en kompromissvogn? For eksempel en med fire hjul som svinger?
Nei det gjør ho ikke. Det må jeg betale selv.
Tidl. bruker
22-03-2007, 12:56
Det er vel din unge, og din vogn - så du bestemmer er min klare konklusjon på det.
Hvis hun har problemer med å trille ungen din i den vogna du velger, så får hun enten la være, eller kjøpe en vogn hun takler.
Tidl. bruker
22-03-2007, 15:54
Det er vel din unge, og din vogn - så du bestemmer er min klare konklusjon på det.
Hvis hun har problemer med å trille ungen din i den vogna du velger, så får hun enten la være, eller kjøpe en vogn hun takler.
så utrolig enig!
Tidl. bruker
22-03-2007, 15:57
en sambo som ikke vil låne bort te meg heller.
Det er til sønnen sin! han skulle da strengt tatt ikke mått "låne" i det hele tatt! men GI de bort så han fikk en god vogn!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.