Se hel versjon : Dreami bag.. Noen som har sett disse?
http://www.babycare.nl/images/thumbs/Dreami-Capri_pic1.jpg
http://www.babycare.nl/images/thumbs/Dreami-Juice_pic1.jpg
Noen som vet om de selger disse i Norge?
Fant de på babycare.nl
sorry for såå store bilder..
Tidl. bruker
19-03-2007, 18:28
Det er mulig dette er fargene de har på Speedi SX?
Om ingen har, så går det vel an å bestille sikkert? De har vel tilgang til hele Quinny sitt sortiment. Sjekk med www.lillemille.no (com?) - hun importerer Quinnyvogner.
tusen takk:)
De "tilhører" buzz vognene.. syns de var tøffe jeg
Send en mail til lillemille i Sandnes. Hun driver å leter opp en Buzz pose til meg som er i den gule/lime buzz fargen, om du så den. Er fra samme kolleksjonen som du har hentet disse bildene fra ;) Hun er kjempeflink og behjelpelig med det meste ! :D
Send en mail til lillemille i Sandnes. Hun driver å leter opp en Buzz pose til meg som er i den gule/lime buzz fargen, om du så den. Er fra samme kolleksjonen som du har hentet disse bildene fra ;) Hun er kjempeflink og behjelpelig med det meste ! :D
Har gjort det, takk for tips.
Ja den så jeg, tøff den !!
Har gjort det, takk for tips.
Ja den så jeg, tøff den !!
Gull, hun kan sikkert fremskaffe noe til deg ;) Krysser fingra for det
Ja, jeg syns den er kanonkul, de andre fargene som du viser, er jo også kule da. Kjekt med noe som er anderledes. ;)
Gull, hun kan sikkert fremskaffe noe til deg ;) Krysser fingra for det
Ja, jeg syns den er kanonkul, de andre fargene som du viser, er jo også kule da. Kjekt med noe som er anderledes. ;)
Ja ikke sant, vi skal jo ikke bruke bagen i all evighet så da er det kult å ha en litt tøff en, håper hun kan skaffe en av de, må bare finne ut om vi får gutt eller jente:snill:
Såpass... gratulerer med ventende familieforøkelse da! De fargene du har her passer jo til begge to da.. eller kanskje den turkise mer enn den rosa.. hehe..
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.