PDA

Se hel versjon : Dreami bag.. Noen som har sett disse?

jeanett
19-03-2007, 16:49
http://www.babycare.nl/images/thumbs/Dreami-Capri_pic1.jpg

http://www.babycare.nl/images/thumbs/Dreami-Juice_pic1.jpg

Noen som vet om de selger disse i Norge?
Fant de på babycare.nl
sorry for såå store bilder..

Tidl. bruker
19-03-2007, 18:28
Det er mulig dette er fargene de har på Speedi SX?

Om ingen har, så går det vel an å bestille sikkert? De har vel tilgang til hele Quinny sitt sortiment. Sjekk med www.lillemille.no (com?) - hun importerer Quinnyvogner.

jeanett
19-03-2007, 18:37
tusen takk:)

De "tilhører" buzz vognene.. syns de var tøffe jeg

lille L
19-03-2007, 19:05
Send en mail til lillemille i Sandnes. Hun driver å leter opp en Buzz pose til meg som er i den gule/lime buzz fargen, om du så den. Er fra samme kolleksjonen som du har hentet disse bildene fra ;) Hun er kjempeflink og behjelpelig med det meste ! :D

lille L
19-03-2007, 19:18
Send en mail til lillemille i Sandnes. Hun driver å leter opp en Buzz pose til meg som er i den gule/lime buzz fargen, om du så den. Er fra samme kolleksjonen som du har hentet disse bildene fra ;) Hun er kjempeflink og behjelpelig med det meste ! :D

jeanett
19-03-2007, 22:45

Har gjort det, takk for tips.
Ja den så jeg, tøff den !!

lille L
20-03-2007, 08:20
Har gjort det, takk for tips.
Ja den så jeg, tøff den !!

Gull, hun kan sikkert fremskaffe noe til deg ;) Krysser fingra for det
Ja, jeg syns den er kanonkul, de andre fargene som du viser, er jo også kule da. Kjekt med noe som er anderledes. ;)

jeanett
20-03-2007, 09:51
Gull, hun kan sikkert fremskaffe noe til deg ;) Krysser fingra for det
Ja, jeg syns den er kanonkul, de andre fargene som du viser, er jo også kule da. Kjekt med noe som er anderledes. ;)

Ja ikke sant, vi skal jo ikke bruke bagen i all evighet så da er det kult å ha en litt tøff en, håper hun kan skaffe en av de, må bare finne ut om vi får gutt eller jente:snill:

lille L
20-03-2007, 09:56
Såpass... gratulerer med ventende familieforøkelse da! De fargene du har her passer jo til begge to da.. eller kanskje den turkise mer enn den rosa.. hehe..