PDA

Se hel versjon : Teutonia solano

Momo
20-03-2007, 02:20
Noen som vet noe om denne trillen:vetikke: Er den noe tess. Trenger en liten ferie og shoppingtrille til 1 1\2 åringen. De hadde den på tilbud på barnas hus til ca 1000 kr nå, så det blir jo en bra pris.:glis:
Har egentlig lyst på en Peg Perego, men synes den er litt dyr. :sinna: Kan få kjøpe en ubrukt en til 1700. Er det en bra pris:vetikke:

Tobbes mamma
20-03-2007, 08:56
Vi har Solano og er råfornøyd! Skikkelig god trille! Hadde den med til Spania i sommer og Tobias sover kjempegodt i den. :jupp:

Jannicke81
20-03-2007, 09:03
Oi.. hvet du hvor lenge det tilbudet varer. Skulle hatt en sydenvogn vi også.. Egentlig planer om å kjøpe peg perego.. men om denne e så billig så kanskje vi skal vurdere den.

oktobergull
20-03-2007, 12:10
Kjøpte Solano i fjor sommer som vi tok med til syden. Det er jo et trille med små forhjul så jeg synes at den egener seg best på rett vei og på flisgulv. Men, for all del, synes den passer perfekt til ferie/sydenvogn. Snuppa sov godt i den, og veldig enkel regulering av rygg og kalesje. Dersom den koster 1000 kr ville jeg slått til. Får jo med fotpose og veske/stelleveske i prisen. (vi betalte 1999,- i fjor)

Momo
20-03-2007, 13:25
Oi.. hvet du hvor lenge det tilbudet varer. Skulle hatt en sydenvogn vi også.. Egentlig planer om å kjøpe peg perego.. men om denne e så billig så kanskje vi skal vurdere den.
Tror de skulle selge ut de de hadde. Vet ikke akkurat hvor mange. Men de hadde i alle fall på lager sa hun:glis:

Vila
20-03-2007, 13:42
Den var kort i ryggen synes jeg ...

Tjorven75
20-03-2007, 13:50
Vi har den som bil- og ferietrille til snuppa. Den er ikke like god å trille som quinny comforten vi triller til vanlig, men det skal vel heller ikke kunne sammenlignes.

Snuppa sover greit i den, og den tar liten plass sammenslått. Til sitt bruk er den grei, men skal du trille milevis, så blir den litt spinkel.

Jeg tror den er på vei ut av produksjon, og det er vel kanskje derfor den er så billig (fullstendig ubekreftede rykter). Da vi fikk den kostet den 2699,-, men var på tilbud til 1699,-. Vi betalte uansett ingenting siden den erstattet en trille som var blitt ødelagt på fly (slik vi har erfart at triller ofte gjør).

Keja
20-03-2007, 13:53
Er det noen som har bilde av vogna og som kan vise den fram? Ser etter en jeg kan ha i bilen etter hvert.

Momo
20-03-2007, 14:07
Vi har Solano og er råfornøyd! Skikkelig god trille! Hadde den med til Spania i sommer og Tobias sover kjempegodt i den. :jupp: Synes du den er kort i ryggen:vetikke: Ser at våre barn jo er omtrent like gamle:snill:

trollpia
20-03-2007, 18:11
Ryggen er faktisk bare 40 cm lang (eller om det var 42?).. så den er kort ja

Momo
21-03-2007, 12:03
Var å prøvde den med snuppa i i dag. Hadde egentilig bestemt meg for å kjøpe. Men ryggen var veldig kort ja!! Hun stakk jo over allerede. Så da ble det ikke noe kjøp. Synd for det er en kul vogn:gaah:

oktobergull
21-03-2007, 12:16
Får jeg spørre hvor lang tuppa di er ??? Ser av signaturen at hun er jengammel med gullet mitt, og nå ble jeg veldig i tvil om vi kan bruke Solano vogna til sommeren. Har ikke brukt den siden høsten`06 og da passet den bra. Vogna står innerst i boden og gullet er i barnehagen, får derfor ikke satt henne i vogna og sett hvordan hun kommer ut.

Tjorven75
21-03-2007, 12:55
Jeg skjønner ikke at dere har problemer med dette. Snuppa er over 2 år, og det er overhodet ikke noe problem at hun er for stor. OK; hun er ikke den aller største av 2-åringer, men ikke noen dverg heller.

Tobbes mamma
21-03-2007, 13:04
Tobias har også fin plass i vogna enn så lenge:jupp: Vet ikke hvor høy han er nå jeg, men kanskje 81-82 cm?

Tobbes mamma
21-03-2007, 13:12
Er det noen som har bilde av vogna og som kan vise den fram? Ser etter en jeg kan ha i bilen etter hvert.

Her er vogna vår

http://images1.snapfish.com/347638972%7Ffp339%3Enu%3D3233%3E865%3E36%3B%3E232486545%3C56 3ot1lsi

Momo
21-03-2007, 14:45
Får jeg spørre hvor lang tuppa di er ??? Ser av signaturen at hun er jengammel med gullet mitt, og nå ble jeg veldig i tvil om vi kan bruke Solano vogna til sommeren. Har ikke brukt den siden høsten`06 og da passet den bra. Vogna står innerst i boden og gullet er i barnehagen, får derfor ikke satt henne i vogna og sett hvordan hun kommer ut.
vet ikke akkurat men mellom 80 og 85 cm. Var jo ikke sånn at hun tok opp i kalesjen, men hun var lengre enn ryggen. Da blir den vel fort for liten, blir den ikke:vetikke:

Trille71
21-03-2007, 19:02
Jeg er også kjempefornøyd med den trillen. Utrolig god å trille til trille å være.

Min 3 åring er 100cm lang og han både sitter og sover godt i den enda. Synes den passer best til litt større barn jeg da. Gutten på 9 mnd sitter ikke så bra i den enda, men likevel er dette den eneste vognen jeg bruker når jeg er i byen eller på handle tur. Den har fast plass i bilen.

løp og kjøp

oktobergull
21-03-2007, 21:33
Jeg er også kjempefornøyd med den trillen. Utrolig god å trille til trille å være.

Min 3 åring er 100cm lang og han både sitter og sover godt i den enda. Synes den passer best til litt større barn jeg da. Gutten på 9 mnd sitter ikke så bra i den enda, men likevel er dette den eneste vognen jeg bruker når jeg er i byen eller på handle tur. Den har fast plass i bilen.

løp og kjøp

Da tar jeg det hele med ro. Lillegull er ca 80 cm og ikke spes lang i ryggen, venter med å prøve vogna til det nærmer seg vår og bar bakke igjen.