Se hel versjon : TFK vognpose
Hei! Tenkte å kjøpe en TFK twist vogn til gutten min på 1 år. Lurte på om det er vits å kjøpe en sånn vognpose til han også, eller er de veldig små og beregnet får de under året? Noen med erfaringer???
Jeg ville nok valgt en annen pose og heller fotpose/stormtrekk i vognens farge. Posen fra tfk er ganske tynn etter min mening, men det kommer jo an på hva man er ute etter :)
min gutt er snart to og den passer til ham. Den er jo ikke av de lengste på markedet, men jeg har vært veldig fornøyd med den. Har brukt den som vår/høstpose. Dersom du skal importere koster det ikke så mye mer ekstra å legge til en pose, men om du skal kjøpe her i landet, så hadde jeg droppet det.
oktobergull
20-03-2007, 12:20
Har ikke erfaring med TFK posen men jeg kjøpte Kaiser polarfleece pose etter anbefaling fra Happy her inne. Er fornøyd - den er varm, lang, har åpning i bunn, glidelåslukning foran og bra pris. Kan anbefales - kjøpte fra www.alexi.no
Jeg ville nok valgt en annen pose og heller fotpose/stormtrekk i vognens farge. Posen fra tfk er ganske tynn etter min mening, men det kommer jo an på hva man er ute etter :)
Det er egentlig fotpose jeg har lyst på :nikker: Finnes det noen egen pose som passer til vognen TFK sitt merke??
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.