PDA

Vis full versjon : Maclaren Techno XT eller XLR???

-=Ceci=-
21-05-2007, 18:47
Hva er egentlig forskjellen? Noen som har en å anbefale av de to? Går det an å legge ned ryggen helt på begge? Takker for svar! :)

sessan&prinsessan
21-05-2007, 19:47
Jag var & såg på XLR när jag var i STHLM sist.
Egenskapene på vagnarna är lika, till XLR kommer fotsack ink.

XLR är ganska så mye större en XT något som också synes när den är sammenlagd:mumle:
XT är stor nog i långa baner så jag såg helt ärligt inte vitsen med XLR!!
Varför skaffa en paraplytrille som ruger massa liksom!??

Vi skall ha en XT:glis:

Alpengold
21-05-2007, 20:10
Vi har Techno XT og er superfornøyd med den. En av de smarteste paraplyvogner som finnes ( etter vår smak selvfølgelig :glis: ).

Jeg vet ikke mye mer om XLR enn det står på Maclaren sine sider (http://www.maclarenbaby.com/gb/index.php?option=com_content&task=view&id=162&Itemid=88888908). Og det er at XLR er 1 kg tyngre enn XT ,men tåler mer vekt ,og det er mulig å ha bilstol på den og annet utstyr. Ellers er de veldig like.

-=Ceci=-
21-05-2007, 21:08
Takker for svar damer... Ser ut til at det blir en xt. Litt mer nøytrale farger også, dersomatte man noen gang skulle få en gutt eller selge!

Spørsmålet blir nu da.. HVOR får jeg kjøpt denne herligheten så fort som mulig? Skal ut og reise om en uke! :)

-=Ceci=-
21-05-2007, 21:15
I Oslo området!

Alpengold
22-05-2007, 10:40
Drømte i natt at jeg skulle holde Maclaren-fest hos meg. Alle som har Maclaren kom til meg med vogn og barn og det var herjing i hagen :stønn: :knegg:
Lurer på om jeg bør ta en pause fra barnevognforumet :knegg:

sessan&prinsessan
22-05-2007, 11:10
Baby magasinet på Grønland skall vist sälja maclaren fick jag tips om i en annan tråd, så har ju Fru Lyng också.

Dru
22-05-2007, 19:38
Takker for svar damer... Ser ut til at det blir en xt. Litt mer nøytrale farger også, dersomatte man noen gang skulle få en gutt eller selge!

Spørsmålet blir nu da.. HVOR får jeg kjøpt denne herligheten så fort som mulig? Skal ut og reise om en uke! :)
Techno XT koster 2490,- på Babymagasinet i Smalgangen på Grønland (inkl hodepute og skulderpolstring).

På Fru Lyng koster den 2590,- og da må du kjøpe hodepute og skulderpolstring utenom for 199,-

Jeg kjøpte min på Babymagasinet :blafre:

Satinka
26-05-2007, 09:23
Vi har XLR og er strålende fornøyd.. Den er vel ekstra bred og ekstra høy, og det er greit med ekstra plass! :)

-=Ceci=-
26-05-2007, 21:12
Det ble en xt, kjøpt på Babymagasinet på Grønland. Må virkelig anbefale den butikken- for et utvalg! :) Superfornøyd med vognen btw, kan til og med regulere høyden på håndtakene jo! Da ble mannen fornøyd... :)

sessan&prinsessan
26-05-2007, 22:18
Grattis grattis med ny vagn

Ja det är perfekt med justerbart handtag på en paraplyvagn alltså, här är vi ju 1,76 & 1,89 & har ingen lust att gå krumryggad över vagnen:humre:

Heeeelt enig super service, blir nok fler turer dit ja! Är lei varor som inte finns på lager eller har ikke peiling svar när man lägger igen 1000 vis av pengar......