Se hel versjon : Skal bestille buggis idag, men klarer ikke å bestemme meg for farge..
mamman til aline
19-06-2007, 10:02
Jeg har endelig klart å bestemmt meg for det nye brune trekket. MEN skal jeg ta grå eller sand base?
Jeg har egentlig mest lyst på grå spesielt siden jeg sannsynligvis kommer til å skifte trekk etter hvert, og grå base passer jo til alle trekkene. Men jeg er redd for at grå base+brunt trekk blir for kjedelig. Hva syns dere?
Ville nok valgt den basen som passer best til flest av trekkene...Men sand passer jo perfekt til brun da.........
Ville nok valgt den basen som passer best til flest av trekkene...Men sand passer jo perfekt til brun da.........
mamman til aline
19-06-2007, 11:04
Jepp, det er akkurat det. Klarer ikke å velge!:gaah:
Luksusproblem egentlig menmen...
blondie06
19-06-2007, 11:05
Jeg tror sand blir finest på brunt trekk:nikker:
Rett å slett lekkert!!
mammmamia
19-06-2007, 11:19
Sand base!! Passer til alle de andre trekkene, det gjør ikke grått synes jeg... Sand base med brunt trekk og sand base med offwhite trekk er bare SNADDER da..! :elsker: Og oransje trekk også!
Jeg tror sand blir finest på brunt trekk:nikker:
Rett å slett lekkert!!
Dette hørtes veldig fint ut!
Signerer :glis:
Sand base; passer overraskende godt til mange av trekkene; bl.a rødt og svart er lekkert til om du vil skifte, rosa også ;)
lillegull_okt06
19-06-2007, 15:50
Jeg hadde definitivt valgt mørkgrå base... Blir kjempe fint med brunt til!:glis:
Men sand base er jo også kjempefint til brunt da, men liker den ikke til de andre farvene...
Stikka74
19-06-2007, 16:10
Jeg så en sand base med brunt trekk i helgen. Det var utrolig fint. Grå base er kjedelig synes jeg.
sessan&prinsessan
19-06-2007, 17:48
Jag är inte speciellt facinerad av brunt på vagn, MEN..... sand base & brunt trekk är bara så delikat & läckert:wow:
Mamsentil3
19-06-2007, 23:43
Ville gått for mørkegrå base.... Den er jo så stilig til rødt eller rosa, men det var brunt trekk du ville ha. Det går sikkert bra det og!!!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.