Se hel versjon : Hva er det som er forsinket/tomt på lager fra babytrader for tiden?
Blue Lady
19-06-2007, 15:06
Har "snakket" med flere på Dinbaby om at de ikke får det de har bestilt fra Babytrader fordi de ikke har det på lager, men glemte helt å spørre hva de har bestilt.
Vet dere hva de ikke har på lager??
Bestilte akkurat en Buggis og litt ekstrautstyr, men trenger vognen til i begynnelsen av august, ble litt stressa nå om den skulle vise seg å være forsinket.
Skrev en note om at de måtte sende det de hadde om noe skulle vise seg å være tomt på lager.. men har ingen erfaring med denne siden så vet ikke om de gjør der da..
Har "snakket" med flere på Dinbaby om at de ikke får det de har bestilt fra Babytrader fordi de ikke har det på lager, men glemte helt å spørre hva de har bestilt.
Bestilte akkurat en Buggis og litt ekstrautstyr, men trenger vognen til i begynnelsen av august, ble litt stressa nå om den skulle vise seg å være forsinket.
Skrev en note om at de måtte sende det de hadde om noe skulle vise seg å være tomt på lager.. men har ingen erfaring med denne siden så vet ikke om de gjør der da..
:dobbelt:
jeg kan ikke si hva de ikke har, men jeg har bestilt..
1 x Cameleon Grey-Pink ()
1 x Bugaboo Snow Wheels
1 x Footmuff Pink (Bugaboo)
1 x Bugaboo Cup Holder () =
1 x Cameleon Tailored Fabric New Colours ()
1 x Footmuff Black (Bugaboo)
og fikk mail We posted your order 13 June 2007
venter og venter og venter og venter.......
så dette må de jo ha inne da??????????
Blue Lady
19-06-2007, 15:20
jeg kan ikke si hva de ikke har, men jeg har bestilt..
1 x Cameleon Grey-Pink ()
1 x Bugaboo Snow Wheels
1 x Footmuff Pink (Bugaboo)
1 x Bugaboo Cup Holder () =
1 x Cameleon Tailored Fabric New Colours ()
1 x Footmuff Black (Bugaboo)
og fikk mail We posted your order 13 June 2007
venter og venter og venter og venter.......
så dette må de jo ha inne da??????????
:) nesten samme som min bestilling det der. Jeg har bestilt brunt av de nye trekkene og ståbrett i tillegg... Får bare vente på mail da. Håper virkelig de har alt inne!! og at de velger å sende det de har inne hvertfall
de har ikke brown trekk inne, de sier at de skal få dem neste uke.
Gus, den footmuff er siker grå!??
Mamma Rosa
19-06-2007, 16:32
Min Bugaboo ble sendt i dag. :) (med den nye typen sort trekk + sommerkallesje og uv-nett)
De sa egentlig to uker i går, men fikk mail nå om at den er sendt.
det er det brune trekket jeg har bestilt.. :glis:
håper den er grå, men det står sort i bestillingen og på babytrader...:vetikke:
av sporingsnr er dette hva jeg har fått opp: Så den er i norge i alle fall???????? :jippi:
19.06.07 12.23 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 0024 OSLO
men så skal den vel ligge i tollen i 2 månder...:sur:
makkelina
19-06-2007, 19:08
Jeg fikk vite at de var tom for det svarte trekket (nye stoffet) og at de fikk det inn om ca 2 uker, men jeg måtte be de sende de andre varene for det gjør de ikke automatisk. Iallefall så lenge du ikke har kjøpt vogna i samme bestillingen. Når jeg bestilte vogna i mars så fikk jeg alt uten vinterhjulene, da sendte de bare vinterhjulene etterpå...
Blue Lady
19-06-2007, 20:17
Tror du de sender det de har på lager? eller venter de på at de skal få inn alt? såklart, om det er snakk om å vente til mandag-tirsdag neste uke så går det vel bra, men ting har jo en tendens til å bli mer forsinket...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.