Se hel versjon : Emmaljunga Carmen
Noen som vet hvor man kan få bestillt denne på nett?
Den finnes jo ikke i norge.
http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=SE&country=SE
Noen som vet hvor man kan få bestillt denne på nett?
Den finnes jo ikke i norge.
http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=SE&country=SE
Har ikke svar på spm ditt men måtte bare se den og den var jo super lekker.:digger:
Finnes ikke i Norge ??
Her på Ålgård er det ei som triller sin lille sønn i Carmen, og O.olsen og barn i Stavanger har den utstillt i butikken.... Jeg syns den er stilig :blafre:
Finnes ikke i Norge ??
Her på Ålgård er det ei som triller sin lille sønn i Carmen, og O.olsen og barn i Stavanger har den utstillt i butikken.... Jeg syns den er stilig :blafre:det var noen på en barnebutikk her borte som sa at de ikke klarte å skaffe den til norge.
er ei venninne av meg som leter etter den.
du vet ikke tlf nr til denne butikken i stvanger? kanskje de kunne sendt til henne....
opp............................:snill:
Grunnen til at de ikke får tak i den kan jo være pga brannen Emmaljunga hadde :vetikke: hehe, dette er jo uansett ikke mye til hjelp :p
Det kan hende,men visst noen vet om noen butikk i norge eller i sverige som har denne inne,så blir hun kjempe glad.
Marianne
20-06-2007, 13:41
Den vogna hadde de nå inne her på Småtroll etter jul en gang. Da jeg var på jakt etter vogn til snuppa
Sender deg en prikk
Takker,hun skulle ringe å høre der:)
Den vogna hadde de nå inne her på Småtroll etter jul en gang. Da jeg var på jakt etter vogn til snuppa
Hvor ligger denne butikken i norge?
Tenkte å finne tlf nr å ringe å høre.....:)
Mamsentil3
20-06-2007, 17:37
det var noen på en barnebutikk her borte som sa at de ikke klarte å skaffe den til norge.
er ei venninne av meg som leter etter den.
du vet ikke tlf nr til denne butikken i stvanger? kanskje de kunne sendt til henne....
O.Olsen og Barn i Stvg sender ikkje vogner i posten. Har prøvt å få dei til å sende ei oth-vogn, men måtte nok hente den hos dei...:gaah:
Marianne
20-06-2007, 18:44
Hvor ligger denne butikken i norge?
Tenkte å finne tlf nr å ringe å høre.....:)
Mo i rana ;)
De har den her i byen....
Men hjelpe meg......:sparke:
De har den her i byen....
Men hjelpe meg......:sparke:
Hvor er her i byen?:humre:
Og hvilken butikk?
Venninna mi er helt besatt på å finne den vogna,helst med blått inni.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.