PDA

Se hel versjon : bugaboo i Trondheim?

Boya
19-06-2007, 18:21
Noen som vet om denne vogna/tilbehør selges i trondheim?

Barnas Hus her i byen har sluttet å selge den:mumle:

skulle gjerne hatt til utstyr til buggisen min jeg:blafre:

Susanne
19-06-2007, 18:28
Tror det bare er barnas hus som har den ja.
Eller hadde om de har sluttet å selge den.

Sikker på at de har sluttet? Er ikke lenge siden jeg så den der oppe.

*Marie*
19-06-2007, 19:22
De sluttet for noen uker siden, solgte for dårlig. De to siste vognene de hadde ble sent til Oslo til messa.

Edel
19-06-2007, 20:12
Så jeg ikke den på Solsiden, butikken i bygget nærmest Lademoen ? Sikkert noen som vet hva butikken heter.

Edel

Tryll-Tryll
19-06-2007, 20:18
Så jeg ikke den på Solsiden, butikken i bygget nærmest Lademoen ? Sikkert noen som vet hva butikken heter.

Edel

Bebito heter butikken

riina
19-06-2007, 20:19
Jeg var på Bebito for akkurat en uke siden, så ingen bugaboo der da...

snuppa
19-06-2007, 21:04
Jeg er sikker på at om du spør på barnas hus vil de være behjelpelig med å skaffe.

Bebito har ikke bugaboo.

Boya
19-06-2007, 21:31
Spurte etter vinterhjul,uvnett og sommerkalasje der,men fikk bare til svar: næææi...:vetikke:

Må vell bestille fra babytrader da sikkert

Pusa
19-06-2007, 21:38
Så rart, de hadde Bugaboo på Barnas Hus sist uke.

Susanne
21-06-2007, 13:21
Spurte etter vinterhjul,uvnett og sommerkalasje der,men fikk bare til svar: næææi...:vetikke:

Sikker på at de viste hva du pratet om?
Jeg var der å spurte etter noe til Phil & teds vogna en gang og da så de bare rart på meg.
"Den vogna har vi aldri hørt om! Er det ett vogn merke?" :stønn:

*Marie*
21-06-2007, 15:29
De ringte meg i går fordi jeg stod på ringelista deres over når bugaboo vinterhjulene kom inn. De hadde visst ligget der en stund, men så hadde de glemt å ringe rundt. :stønn:

Så de som vil ha vinterhjul kan kjøpe der nå, de vil bli sendt til Oslo etter en stund. Koster 699 kr.

Siwa
21-06-2007, 15:42
Jeg var på Barnas Hus for ca 2-3 uker siden, og da hadde de jo nettopp fått inn vogna :gruble:

Det var vel fredagen før messa i Oslo når jeg tenker meg om, og da hadde de masse vogner i butikken...

Isa
21-06-2007, 16:41
Kanskje du skal ta deg en tur opp dit igjen og se om du finner en annen ansatt du kan spørre.. kan hende du får ett nytt svar da.

Pusa
21-06-2007, 16:44
Jeg var på Barnas Hus for ca 2-3 uker siden, og da hadde de jo nettopp fått inn vogna :gruble:

Det var vel fredagen før messa i Oslo når jeg tenker meg om, og da hadde de masse vogner i butikken...
De fikk jo inn Bugaboo i høst på Barnas Hus.

De har mange ganger sagt de skulle ringe meg ang. forskjellige ting, men det har aldri skjedd.

Blue Lady
21-06-2007, 18:44
Sikker på at de viste hva du pratet om?
Jeg var der å spurte etter noe til Phil & teds vogna en gang og da så de bare rart på meg.
"Den vogna har vi aldri hørt om! Er det ett vogn merke?" :stønn:

Sånn er det her på utstyrsbutikken også :mumle:
Ingen har hørt om TFK og ikke hadde de hørt om P&T heller, før de fikk den inn. Og i tillegg presterer de å si at babyen BARE skal ligge med hodet fra meg når jeg triller i P&T, altså ikke med hodet nær den plaståpningen...
Hvor storebror skal sitte ante de ikke :stønn:
(var vel ikke helt det tråden handlet om, men kom bare plutselig på deres udugelighet)

snuppa
21-06-2007, 19:40

Nei, det hadde de ikke ;)
Før messa var det kun 2 vogner igjen i butikken. De ble sendt til olso den torsdagen.

Netti
21-06-2007, 19:49
Var der på mandag jeg, å da hadde de vinterhjul,transportbagen og noen trekk :jupp: Til meg sa de at om jeg skulle ha noe,så sender de det fra oslo..

Boya
21-06-2007, 20:16
:gaah:
Hvorfor sa de ikke det når jeg spurte da.......