PDA

Se hel versjon : Jeg vil ha en vogn som OTH, men...

Helene Harefrøken
19-06-2007, 20:21
Jeg vil ha vendbar sittedel! (Tror jeg) Trenger en som takler litt ulendt terreng. Merke spiller ingen rolle, må vindusshoppe litt først :humre:

Har tittet på Britax Vigour 3 (http://www.icbaby.com/pages/britax_vigour_3.htm) og funnet to steder som sender hit til Norge, men da blir den kostende billiste ble på 4747,- (hjem til meg). Usikker på om den er verdt det :vetikke:

Ellers har vi jo Bugaboo med vinterhjul, hadde jo ikke tid til å vente på vinterhjulene før jeg solgte i fjor.

Noen som har andre forslag? Jeg vil gjerne ha linker :blafre:

viffgirl
19-06-2007, 22:06
En OTH med vendbar sittedel.... ja det er det nok mange som drømmer om. Desverre virker det som om prisen å betale for en vendbar sittedel er høy tyngde og/eller dårligere trille-komfort. (Les Teutonia S3, TFK pro3 osv) Kanskje om noen år får vi produsenter av vogner som virkelig forstår hva vi ønsker oss. Og som fikser de tekniske utfordringene. Kanskje vi skal oss ha en baby til da.... ;)

viffgirl

Helene Harefrøken
19-06-2007, 22:10
Ja, jeg visste ikke at det var DET vi ventet på :humre: Men neste gang noen spør når andremann kommer skal jeg svare det :knegg: