Se hel versjon : Undersöker bara intresset
sessan&prinsessan
19-06-2007, 20:29
Mamma & pappa kommer hit till den 8 juli då vi skall ha barnedåp för prinsessan.
Jag har tänkt beställa nytt trekk till Buggis från kidzshop för dom har Denim,sand,svart & offwhite på lager av det nya.
Dom kostar 1000 sek 890 nok i dagens kurs.
Om jag beställer för över 2000 är det frakt fritt innom Sverige så jag ska beställa hem till mamma eller min sysyer så tar dom med det när dom kommer hit :glis:
Är det noen fler som kunde tänkt seg ett trekk??
Dom kan ju självklart inte ta med hur många som helst da..... men vi får se hur stor intressen är da:blafre:
Lilleklump
19-06-2007, 21:30
Kremt...du vet hva jeg ønsker meg veldig... ikke trekk meeeen....??? :humre:
trenger ikke trekk.. men må bare komentere tråden din..
så utrolig snill du er, tusen takk for tilbudet.. :neie:
sessan&prinsessan
19-06-2007, 21:57
Kremt...du vet hva jeg ønsker meg veldig... ikke trekk meeeen....??? :humre:ohhhh yes ! kidzshoppen har inte fått in ännu men barnbutiken.se har så jag kan ju höra om sys gidder å ta seg en tur till City en dag före dom kommer hit!
Lilleklump
19-06-2007, 21:58
ja, men ikke la det bli noe stress for de da! Bare om de allikevel skal;)
sessan&prinsessan
19-06-2007, 22:00
trenger ikke trekk.. men må bare komentere tråden din..
så utrolig snill du er, tusen takk for tilbudet.. :neie:Åhhhh:rødme:
bara tänkte.... eftersom det har gått lite tregt att få de in här i Norge i butikene:blafre: & hos babytrader kommer ju frakt & ev mva i tillegg + lite laber lager behållning om dagen......
Men tusen tusen tack för en hyggelig komplimang:neie:
Tidl. bruker
19-06-2007, 22:40
jajjamensann! snall du ja!
dåp nå så sent?
jeg kunne tenkt med brunt trekk til bugaboo... hva annet har de? finnes det link?
Så snill du er sessan!!! :D
Så snill du er!
Er mulig interessert i noe.
Tidl. bruker
19-06-2007, 22:50
jeg kunne tenkt meg sort BugaBoo posen.......
sessan&prinsessan
19-06-2007, 22:53
jajjamensann! snall du ja!
dåp nå så sent?
jeg kunne tenkt med brunt trekk til bugaboo... hva annet har de? finnes det link?
www.kidzshop.se (http://www.kidzshop.se)
Jepp sent dåp!!!! har vart lite ueniga om villket kyrkosamfunn hun ska döpas i *he he*
Å det blev Svenska Margareta Kyrkan I Oslo:tøff:
Tidl. bruker
19-06-2007, 22:55
jeg vil gjerne ha en sort bugaboo pose. går det sessan?
sessan&prinsessan
19-06-2007, 22:58
jeg vil gjerne ha en sort bugaboo pose. går det sessan?
Ja visst går det!
Sänder mail till Kidz i morgon & dubbel kollar att dom har inne & att dom får sendt fort som F........
Tidl. bruker
19-06-2007, 22:59
jattebra! :lykkelig:
sessan&prinsessan
19-06-2007, 23:26
jattebra! :lykkelig:
:rødme: Fast du vet att den är grå utvendigt med svart fleece inni.......
Den trakk till sig lo av alla snuppas kläder så den inte såg ut:stønn:
Jag solgte den fort......
Bara så det är nämt !
Tidl. bruker
19-06-2007, 23:31
Hmmm... jeg drøyer å ser hvor ille sorte fleece kalesja blir da! vi har nemlig en hvit pusekatt her!
hva med brunt trekk? har de det inne?
LilleElise
20-06-2007, 07:32
så snill du e:) kuinne gått ha tænkt mæ d røe..men må få me råååååsa trækk først, å d blir sikkert læææææææææænge før æ blir lei av d:)
Tidl. bruker
20-06-2007, 07:45
jeg må stå over! prøve å finne brukt pose.
Så snill du er ! Jeg prøver å få tak i sommerkalesje +UV-trekk ! Det ble så dyrt å sende det fra Babytrader at jeg la det litt på is. Og på Fru Lyng aner de ikke når de får det inn ! Lønner det seg å kjøpe fra Sverige kanskje ?
Jeg har også lyst på sommerkalesje (rød)
Jannicke81
20-06-2007, 08:07
Ønsker meg veldig det helt lyse trekket jeg :sparke:
Augustmamma2006
20-06-2007, 08:57
Så snill du er Sessan! Tror jeg har handlet nok til buggisen for en stund, men veldig koselig at du tenker på oss andre.
Jeg ønsker det lyse trekket i nylon. Blir vel fint til den grå bagen nå på sommeren det?
sessan&prinsessan
20-06-2007, 10:24
Da sätter jag igång en mail till kidz & hör vad dom har inne !!
Då frågar jag om de tingen ni visar intresse i, vad dom har på lager.
sessan&prinsessan
20-06-2007, 10:40
Så snill du er ! Jeg prøver å få tak i sommerkalesje +UV-trekk ! Det ble så dyrt å sende det fra Babytrader at jeg la det litt på is. Og på Fru Lyng aner de ikke når de får det inn ! Lønner det seg å kjøpe fra Sverige kanskje ?
Hej karla !
Jag vet inte om det lönnar seg sån, du sparar endel på kronekursen samt att vi slipper frakt kostnad & ev nok mva om man skulle beställt direkt till Norge.
Villken farge på sommerkalesje skulle du haft??????
så kan jag iallafall fråga om dom har inne, men det haster litt tänker jag må lägga in ordren senast i morgon.
Suncanopy 445 sek 396 nok dagens kurs
Sunshade 200 sek 178 nok dagens kurs
Så kommer det ju ev frakt fra mig till dig innanför norge, blir ikke mye om jag tar ut varorna ur esken & sänder i bobblekonvolutt eller noe.
Grunden till att jag erbjuder detta är att de är lite varor inne i Norge hos forhandlerne, det är först & främst inte för att man sparar grådigt massa pengar på det!
Babytrader sliter ju lite med leveranse om dagen, så det sp¨ørs ju hur raskt man vill ha det.
Normalt lönar det seg fint lite att beställa fra sverige, men nu kan det gå litt opp i opp pga att jag har möjligheten att få det hem till mamma & pappa fraktfritt, samt att dom tar det med & man då slipper ev nok mva.
sessan&prinsessan
20-06-2007, 10:52
Jeg ønsker det lyse trekket i nylon. Blir vel fint til den grå bagen nå på sommeren det?
Jätte fint !!
mariasmamma
20-06-2007, 10:54
Kan jeg slenge meg med på et trekk i offwhite????
sessan&prinsessan
20-06-2007, 11:06
Då är mail sendt !!
sessan&prinsessan
20-06-2007, 11:07
Kan jeg slenge meg med på et trekk i offwhite????
Jag har just send mail så har dom de på lager som jag frågat om så kan jag höra om dom har ett offwhite till!!
mariasmamma
20-06-2007, 11:11
Takk og takk!!
Sjekker du suncanopy i rødt til meg? uten uv trekk :-)
sessan&prinsessan
20-06-2007, 12:02
Sjekker du suncanopy i rødt til meg? uten uv trekk :-) det har blitt gjort !
Kjempeflott at du tar på deg oppgaven som Buggis supplier altså ! Glemte å si at det var sandfarget sommerkalesje jeg er ute etter !
sessan&prinsessan
20-06-2007, 14:07
Da har jag fått svar, dvs jag ringde.
Fick tag i kopphållare till Lilleklump:glis:
Sand suncanopy till Karla:glis:
Svart trekk till mig:glis:
Dom hade kun 2 offwhite trekk igen & ett av de är solgt till en annan, så jag vet inte helt vem som skall ha det andra som är igen:vetikke:
Janicke81 eller kinemor???
mlf: dom var tomma för rød:mumle: men hade grøn, gul, svart & blå intressert i noen av de..... Sänd mig PM !!!
Oavsett ! sänd mig pm så tar vi resten ang betaling på PM.
Jeg vil veldig gjerne kjøpe det off-white trekket!
Nå så jeg at Janicke81 var før meg i køen..
Lilleklump
20-06-2007, 14:17
Tuuusen takk! Du er en engel! Endelig koppholder på meg!
Hvor på Østlandet bor du, Sessan? Jeg hadde planer om å bestille blå sommerkalesje fra babytrader nå, men er redd det skal ta vinter og votter før jeg har den hos meg, selv om damen sier at den er på lager hos dem nå...
sessan&prinsessan
20-06-2007, 19:23
Hvor på Østlandet bor du, Sessan? Jeg hadde planer om å bestille blå sommerkalesje fra babytrader nå, men er redd det skal ta vinter og votter før jeg har den hos meg, selv om damen sier at den er på lager hos dem nå...Se prikk, men kan möta i Oslo....
Dom hade blå suncanopy inne!
Tidl. bruker
20-06-2007, 19:36
hvor mye kommer en sort pose på da sessan?
sessan&prinsessan
20-06-2007, 19:44
hvor mye kommer en sort pose på da sessan?
Ha ha ha.... du alltså !!!
Dagens kurs 893 nok inte mycke å spara å den räknar jag med butikene i Norge har inne vel !??
Tidl. bruker
20-06-2007, 19:44
nei sant det, kjøper liksågodt bare en når høsten nermer seg jeg! :blunke:
sessan&prinsessan
20-06-2007, 19:45
Jannicke81 Karla Lilleklump mlf
Fick ni min PM???
Det hang lite här när jag skulle sända:sinna: :gaah: :mumle:
Tidl. bruker
20-06-2007, 20:28
:knegg: ....
Tidl. bruker
20-06-2007, 20:31
:Putekrig:
skapshopper? LOL :Plystre:
sessan&prinsessan
20-06-2007, 20:50
:shopping: :kidoki:
Lilleklump
20-06-2007, 20:52
Jannicke81 Karla Lilleklump mlf
Fick ni min PM???
Det hang lite här när jag skulle sända:sinna: :gaah: :mumle:
Jeg har fått:D Var bare så mye som skjedde rundt den tiden...skal sette inn i morgen jeg:glis: Gleder meg! Sender deg mail når det er gjort!
sessan&prinsessan
20-06-2007, 20:57
Jeg har fått:D Var bare så mye som skjedde rundt den tiden...skal sette inn i morgen jeg:glis: Gleder meg! Sender deg mail når det er gjort! Puss på dig:slengkyss
tigergutt
20-06-2007, 20:59
Har du bestilt?
Hvis ikke vil jeg ha noe.
Lilleklump
20-06-2007, 21:06
Puss på dig:slengkyss
:blomst: Snakkes!! Puss puss:slengkyss:
sessan&prinsessan
20-06-2007, 21:14
Har du bestilt?
Hvis ikke vil jeg ha noe.Jag har inte beställt !
Vad skulle du haft?
tigergutt
20-06-2007, 21:18
Jag har inte beställt !
Vad skulle du haft?
Koppholder og denim base.
Bugaboo Basklädsel lift denim 007, Liftklädsel Dette er basen i demin sant? Hva er liftklädsel?
sessan&prinsessan
20-06-2007, 21:34
Koppholder og denim base.
Dette er basen i demin sant? Hva er liftklädsel?
Lift klädsel är till bagen.... Men tyvärr så hinner dom inte få in denim base överhuvud taget till jag må sende orderen :( Jag skulle haft denim sittdelsbas & handlekurv själv.....
MEN.. när det kommer in så kunde vi beställt tillsammans så vi kom över fri frakt gränsen... skall ha dig i minnet då!!!
Kopphållare har jag hållt av två, så den kan du få:glis:
Intressert !??? sänd mig pm då.
maimamma06
20-06-2007, 21:49
Det følger kanskje ikke med handlekurv til Buggisen jeg har bestilt eller?
Det burde jeg vel hatt, men det hadde de kanskje ikke inne? :snill:
Det følger kanskje ikke med handlekurv til Buggisen jeg har bestilt eller?
Det burde jeg vel hatt, men det hadde de kanskje ikke inne? :snill:
Handlekurv under vogna følger med :snill:
maimamma06
20-06-2007, 21:55
Handlekurv under vogna følger med :snill:
Takk det var bra, Så sparte jeg de pengene å:humre: . Da får jeg bruke de på noe annet:glis:
Sessan: Har de vinterhjul inne? Hva kommer de på i norske?
Har fått PM, Sessan ! Skal få overført i morgen. :glis:
Noen som vet hva sommerkalsje + UVnett kommer på inkl. toll og tull fra babytrader? Vil det lønne seg om sessan kjøper?
sessan&prinsessan
20-06-2007, 23:21
Noen som vet hva sommerkalsje + UVnett kommer på inkl. toll og tull fra babytrader? Vil det lønne seg om sessan kjøper?Lönar seg nog inte sån ekonomiskt mot BT men poänget är att kidzhar noe mer lagervara om dagen.
Jeg sendte de mail tidligere i dag for å høre om de hadde blå sommerkalesje på lager, og fikk mail tilbake om at det hadde de. Jeg bestilte blå parasoll for noen måneder siden som jeg ventet på i 3 uker uten å høre noe. Da jeg kontaktet dem fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente 2 uker til fordi de ikke hadde fått blå parasoller på den bestillingen som hadde kommet dagen før jeg mailet dem (Jeg avbestilte). Jeg er redd jeg må vente i det lange og brede denne gangen også, men når hun sier at de har det inne så bør det vel ikke ta så lang tid?
Tidl. bruker
20-06-2007, 23:36
ikke toll og tull fra babytrader vel! :blunk:
sessan&prinsessan
21-06-2007, 09:07
ikke toll og tull fra babytrader vel! :blunk:bestadigt toll jo:mumle:
sessan&prinsessan
21-06-2007, 11:08
Jag väntar fortsatt svar fra två som skulle ha trekk som jag sändt pm/mail till !!!!
Är det sån att noen trekkt seg så PLEASE säg ifrån !!
Det är fler som vill ha Offwhite trekk nemligen, samt att bestillingen må läggas i morgon formiddag & jag måste nästan hinna få in pengar av ev nya som önskar trekk då.........
Jag har satt frist till kl 18.00 ikväll har jag inte hört något till dess, så får andra möjligheten!
Du fikk pm? Si fra om du hører noe da?
sessan&prinsessan
21-06-2007, 16:41
Du fikk pm? Si fra om du hører noe da?Har sendt dig pm:blafre:
Å pokker at jeg så denne tråden for seint... :klask:
Skulle hatt sort trekk jeg, den nye typen.. Jeje!
sessan&prinsessan
21-06-2007, 16:45
Sessan: Har de vinterhjul inne? Hva kommer de på i norske?Sorry såg denna nu....
Du tjänar ingenting på att köpa dom samt att de kommer du ju få tag på i norge!!
Tror inte mamma & pappa får med sig mer heller:humre:
Sorry såg denna nu....
Du tjänar ingenting på att köpa dom samt att de kommer du ju få tag på i norge!!
Tror inte mamma & pappa får med sig mer heller:humre:
Den er grei Sessan.
sessan&prinsessan
22-06-2007, 12:30
Då är varorna beställda:glis: & det är bara att vänta till 4 juli:vente:
Lilleklump
22-06-2007, 12:53
Genialt! Gleder meg! Vi er jo vant til å vente:humre: Venter jo på noe hele tiden;)
mariasmamma
22-06-2007, 12:55
Så bra!!! Takk og takk!!:lykkelig:
Fjolla: har sendt deg en PM:)
Supert, Sessan ! :lykkelig:
sessan&prinsessan
05-07-2007, 00:12
Lilleklump;Mariasmamma;Karla;Kinemor;tigergutt.....
Idag har mamma & pappa kommit med en stor gottepose:glis:
Buggisen står här SVART & läcker..... må få lagt ut bilder, bara jag får funnet ut av hur man gör det på nya Mac Bookèn.
Vagnen är bara såååå läcker:sikle::sikle::sikle: å med fjolla prinsesse posen blir den sååå najs till hösten!! Fast fram till då så bruker vi RÅÅÅsa suncanopy.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.