PDA

Se hel versjon : Fra OTH-bag til 7 år gammel Simo

Svellen
19-06-2007, 20:51
Lillebror er 3 måneder og jeg har hele tiden brukt OTH-bagen til han. Men, det har stort sett vært et styr å fått han til å sove i den. Syntes han hadde blitt så lang, så jeg solgte likegodt bagen og hentet hjem sovevognen til storesøster: Simo Duo fra 2000, uten lufthjul.

Gjett hvem som sovner fort i en gammel og gyngene Simovogn? Joda, det er en førnøyd lillebror.

Så nå triller jeg rundt på en mørkeblå bagvogn uten lufthjul, mens storesøster sover i sportsvogndelen til OTHen.

Ikke alltid det nyeste er best, om man spør barna:humre:

Gerbera
19-06-2007, 20:55
:humre:

sessan&prinsessan
19-06-2007, 21:02
Ja se där!! fjæringen är dom kresne på de små:humre:

Keja
19-06-2007, 21:03
Herlig. Marcus sovner i alt han kommer over av vogner han

turbo76
19-06-2007, 21:05
Vi kjøpte en Teutonia Spirit S3, den har også en helt herlig fjæring! Tom. min ikke-sove-i-vogn-datter sover i denne :-)

Ludens
19-06-2007, 21:12
Moro!

Lillebror sover også i 6 år gammel Simo, som står på hytta. Alle våre tre har sovet godt i Simovognen.

Minasmamma
19-06-2007, 21:55
Vi merket også godt forskjell da vi byttet fra oth bag til vanlig bagvogn. Plutselig begynnte hun å sove godt i vogna.. Det er nok noe med den gynginga, og kansje er oth bagen litt åpen?:humre:

maimamma06
19-06-2007, 22:03
Lillebror er 3 måneder og jeg har hele tiden brukt OTH-bagen til han. Men, det har stort sett vært et styr å fått han til å sove i den. Syntes han hadde blitt så lang, så jeg solgte likegodt bagen og hentet hjem sovevognen til storesøster: Simo Duo fra 2000, uten lufthjul.

Gjett hvem som sovner fort i en gammel og gyngene Simovogn? Joda, det er en førnøyd lillebror.

Så nå triller jeg rundt på en mørkeblå bagvogn uten lufthjul, mens storesøster sover i sportsvogndelen til OTHen.

Ikke alltid det nyeste er best, om man spør barna:humre:

Samme her. Har en 2000 mod Simo kombi vi og den har snuppa sovet i fra første stund. Nå uten bag, men hun sover kjempegodt i den. Hun er vant til dårlig grusvei, gynging og harde gummihjul.:humre:

Hun sovner mye fortere i den enn City Jet'n. Å triller vi på asfalt, tar det evigheter før hun sovner:humre:
Så det er ikke altid det nyeste er det beste nei:glis:

viffgirl
19-06-2007, 22:11
Har heldigvis unger som sover godt i det meste, bruker også en gammel Simo historie i barnehagen. Den gangen jeg trillet vogna til barnehagen var jeg bare sjeleglad den ikke var lenger unna, den vogna mi er virkelig ikke god for den som triller! Men, hva gjør en ikke for ungene sine - jeg hadde nok også bytta om det måtte til for at ungene skulle sove. Men veldig glad jeg ikke måtte..... ;)

viffgirl

Svellen
19-06-2007, 22:31
Vi merket også godt forskjell da vi byttet fra oth bag til vanlig bagvogn. Plutselig begynnte hun å sove godt i vogna.. Det er nok noe med den gynginga, og kansje er oth bagen litt åpen?:humre:

Ja, oth-bagen er litt åpen. Simoen er lunere, dypere og mørkere.

Svellen
19-06-2007, 22:42
Ja se där!! fjæringen är dom kresne på de små:humre:

Hehe, ja. Dårlig med fjæring på oth. Måtte kjøre med ett hjul i grøfta, eller slalom, men det hjalp jo egentlig ikke.

Mamsentil3
19-06-2007, 23:49
:humre: Ja sånn kan det gå av og til..... Godt at prinsen sover godt i vogn, uansett om det er oth eller simo.... Men det blir nok anderledes når han kommer over i sportsvogn-delen på oth.... Då sov snuppa mykje lenger enn i simo'en sin......:humre:

millact
20-06-2007, 09:20
Barna vet hva som er best:glis:

maximum
20-06-2007, 10:56
:humre:

Elvira
20-06-2007, 11:48
:fnise: