Se hel versjon : Hva er det som gjør at er forsinkelser hos babytrader?
Lillemor_med_to
19-06-2007, 21:16
Sendte dem mail om hvor lang tid det ville ta før jeg får en bugaboo med grå base og sort trekk. de svarte at det ville ta ca 1 uke. men jeg har ikke fått svar om de har den på lager eller om de svarer sånn generelt.
Har jo den buggisen til 6800 ventende på meg som jeg skal bestemme meg for i dag:gaah: Men om vogna er i norge om en uke + fortollingen så skal jeg klare å vente. Er jo noe ekstrautstyr jeg vil ha også:gaah: :stønn:
LilleElise
19-06-2007, 22:34
:lykkelig: æ har endeli bestillt mæ en råååååååsa buggis me grå base i dag fra babytrader, å håpe virkeli ikke d tar mere enn et par uke!! vil jo ha buggisn nooooooooooooooooooooo
Lillemor_med_to
19-06-2007, 22:39
tror det rosa trekket var utsolgt. De får det ikke inn før i midten av juli. Var egentlig det jeg også ville ha:(
Alpengold
20-06-2007, 08:35
Jeg elsker Babytrader! :glis: Har ikke betalt en eneste krone for frakt ,selv om jeg bestilte en del utstyr etter jeg fikk vogna. Alle penger for frakt ble returnert til min konto :lykkelig: Og jeg spurte ikke dem om det en gang.
Blue Lady
20-06-2007, 10:23
Bestilte ROSA Buggis og brunt kanvastrekk i tillegg i går. La med beskjed om at de måtte sende det de hadde, om de var tom for noe.
Fikk mail i dag om at de har sendt meg en brun Buggis, og at de ettersender det rosa trekket når de får det inn. Hun var ikke helt sikker på når det kommer inn, men trodde det kom i juli, no som vil være for sent for min del.
Så glad for at de sender vogna med brunt trekk :lykkelig:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.