PDA

Se hel versjon : Hvordan pakke en vogn som skal selges?

snuppemor
20-06-2007, 11:03
Skal sende avgårde Quinnyen min, men hvordan bør jeg pakke den sånn at den er like hel når den kommer til kjøper? Har aldri sendt vogner i pakke jeg :humre:

-pernillemor-
20-06-2007, 11:16
Når jeg kjøpte speedyen min brukt var den pakket inn i bobble plast. Hjulene var tatt av og lå i en pose oppå vogna, og så var det pakket godt inn i bobbleplast. Kjempe bra måte å pakke den på ;)

emin
20-06-2007, 11:44
Ene vogna til storesøster ble kjøpt brukt, og den fikk jeg i en flypose, med en søppelsekk utenpå der igjen. Gikk helt fint.

Foretrekker dog innpakninga som jeg fikk OTHen i; masse bobleplast, hjulene var tatt av og pakket for seg, forsterket pakking på utsatte steder, og svart søppelsekk utenpå det hele. Denne måten anbefales for å minimere risikoen for skader på vogna.

Mamsentil3
20-06-2007, 18:41
Når eg sender vogner, får eg tak i pappesker som dei går oppi... (har ein barnevogns-butikk i nærheten som eg får desse gratis av) Tar av hjulene, og pakker desse inn i avispapir o.l. Ellers bruker eg mykje tape rundt heile esken... Det funker veldig bra.... Då skal vogna tåle om den får noko som er tyngre over seg ved sending i posten..;)