Se hel versjon : kan dere som har bestillt fra babytrader hjelpe meg litt? sitter å skal bestille nå:)
Lillemor_med_to
20-06-2007, 13:03
Er det noe spesielt jeg bør huske på? Må jeg skrive noen spesielle beskjeder? Kan jeg betale med VISA.
Og det viktigste av alt; hvilken farge?? tenker grå base og svart trekk av nytypen så kan jeg stasje opp med kul stelleveske og poser.
Andre trekk som frister er off white til grå base. Brun men da er det vel penest med sand base. Rosa trekk men det kommer ikke før i juli så da dropper jeg det inntil videre.
Hvilke ekstra utstyr er et must? kopp holder kommer ikke før i juli. Men hva med parasoll, vinterhjul og UV trekk? Sommerkalesje er det noe vits?:stønn:
Blue Lady
20-06-2007, 13:24
Er det noe spesielt jeg bør huske på? Må jeg skrive noen spesielle beskjeder? Kan jeg betale med VISA.
Og det viktigste av alt; hvilken farge?? tenker grå base og svart trekk av nytypen så kan jeg stasje opp med kul stelleveske og poser.
Andre trekk som frister er off white til grå base. Brun men da er det vel penest med sand base. Rosa trekk men det kommer ikke før i juli så da dropper jeg det inntil videre.
Hvilke ekstra utstyr er et must? kopp holder kommer ikke før i juli. Men hva med parasoll, vinterhjul og UV trekk? Sommerkalesje er det noe vits?:stønn:
Bestilte der i fra i går.
De har hvertfall vinterhjulene på lager. Det eneste av det jeg bestilte som de ikke har er det rosa trekket.
Her i Tromsø har jeg ikke bruk for sommerkalesjen hvertfall :sinna:
Lillemor_med_to
20-06-2007, 13:31
er det noe spesielt jeg må skriv i beskjed feltet eller noe da?
Blue Lady
20-06-2007, 13:34
er det noe spesielt jeg må skriv i beskjed feltet eller noe da?
Jeg spurte om de kunne være så snille å sende det de hadde på lager av det jeg hadde bestilt. Men vet jo ikke om de hadde sendt deler av ordren om jeg ikke hadde bedt de om det da :vetikke:
Lillemor_med_to
20-06-2007, 13:35
hvor mye koster et ekstra trekk? er det like godt å bestille det nå?
Mamma Rosa
20-06-2007, 13:39
hvor mye koster et ekstra trekk? er det like godt å bestille det nå?
Det er lurt det. Nå har du jo gratis frakt. :)
Lillemor_med_to
20-06-2007, 13:41
hvor mye blir det sånn ca i nok da?me moms og alt? her må vi ha det inn med te skje :D
Lillemor_med_to
20-06-2007, 13:41
hvor mye blir det sånn ca i nok da?me moms og alt? her må vi ha det inn med te skje :D
Blue Lady
20-06-2007, 13:48
Ett trekk koster ca 800 inkl. norsk moms. (var det ikke 75 EUR ex.nederlandsk moms som var prisen da? pluss nosrk moms på 25%)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.