PDA

Se hel versjon : kan man ikke ha på regntrekk på bugaboo når kalesjen er på?

Lillemor_med_to
20-06-2007, 14:12
Mange bugaboo spm på meg i dag. Har jo aldri sett denne vognen i virkeligheten og stoler derfpr fullt og helt på dere vogneksperter her inne om at dette er den fullkomne vogna:tøff:

Men kan ikke huske å ha sett et eneste bilde av vogna med regntrekk og kalesje samtidig, men det må vel gå an?

Lillemor_med_to
20-06-2007, 14:13
og en ting til, er uv screen greit å ha? Kan den festes til den vanlige kalesjen også? ikke bare sommer kalesjen?

Tussi jenta
20-06-2007, 14:15
Vi har hatt på regntrekk sammen med kalasjen, så går det.

UV-screen kan festes på den vanlige kalasjen og ja.

sessan&prinsessan
20-06-2007, 14:17
Joda klart du kan ha regntrekket över kalesjen !!!

Sunshade är sikkert greit om du har ett barn som vill ligga i den. & du kan feste den till vanlig kalesje ja!

MissX
20-06-2007, 14:17
ja, regntrekket kan du ha på selv om kalesjen er der.

Lukas elsker å bli trillet i den uten:blunke:Da har han full oversikt.

Alpengold
20-06-2007, 16:22
Jeg har det så vanskelig å forestille meg hvordan dere skynder dere å ta av trekket av spiller for å sette regntrekket på når det begynner plutselig å regne hehehe og så å rote med å sette kalesjen tilbake når solen kommer... Blir ikke det litt tungvint? :humre:
Jeg har ikke trillet buggis i regnværet i sommer endå. Men jeg tror jeg skal bruke OTH sitt trekk som er mye mer komfortabelt med den store åpningen med glidelåser.

MissX
20-06-2007, 16:37
Som regel så regner det før vi går ut av huset, så da tar jeg bare ikke kalesjen på:blunke:

Smula
20-06-2007, 17:05
Aldri tatt av kalesjen for å ha på regntrekket, vi.

http://i72.photobucket.com/albums/i165/smula/CIMG1098.jpg