Se hel versjon : kan man ikke ha på regntrekk på bugaboo når kalesjen er på?
Lillemor_med_to
20-06-2007, 14:12
Mange bugaboo spm på meg i dag. Har jo aldri sett denne vognen i virkeligheten og stoler derfpr fullt og helt på dere vogneksperter her inne om at dette er den fullkomne vogna:tøff:
Men kan ikke huske å ha sett et eneste bilde av vogna med regntrekk og kalesje samtidig, men det må vel gå an?
Lillemor_med_to
20-06-2007, 14:13
og en ting til, er uv screen greit å ha? Kan den festes til den vanlige kalesjen også? ikke bare sommer kalesjen?
Tussi jenta
20-06-2007, 14:15
Vi har hatt på regntrekk sammen med kalasjen, så går det.
UV-screen kan festes på den vanlige kalasjen og ja.
sessan&prinsessan
20-06-2007, 14:17
Joda klart du kan ha regntrekket över kalesjen !!!
Sunshade är sikkert greit om du har ett barn som vill ligga i den. & du kan feste den till vanlig kalesje ja!
ja, regntrekket kan du ha på selv om kalesjen er der.
Lukas elsker å bli trillet i den uten:blunke:Da har han full oversikt.
Alpengold
20-06-2007, 16:22
Jeg har det så vanskelig å forestille meg hvordan dere skynder dere å ta av trekket av spiller for å sette regntrekket på når det begynner plutselig å regne hehehe og så å rote med å sette kalesjen tilbake når solen kommer... Blir ikke det litt tungvint? :humre:
Jeg har ikke trillet buggis i regnværet i sommer endå. Men jeg tror jeg skal bruke OTH sitt trekk som er mye mer komfortabelt med den store åpningen med glidelåser.
Som regel så regner det før vi går ut av huset, så da tar jeg bare ikke kalesjen på:blunke:
Aldri tatt av kalesjen for å ha på regntrekket, vi.
http://i72.photobucket.com/albums/i165/smula/CIMG1098.jpg
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.