PDA

Se hel versjon : Et spørsmål til OTH-eiere

Plutti
20-06-2007, 15:49
Dere som bruker den fra nyfødt. Hva når barnet vokser ut av baggen, er h*n stor nok til å sitte rett i sportsvognen. Blir det ikke litt åpent? Hvor lenge kan barnet bruke baggen? Min datter var nettopp 6 mnd, hun er ca 67 cm. Vet ikke om baggen blir for liten, men jeg syns HUN er for liten til sportsdelen???

Jeg har sååå lyst på OTH, så jeg setter pris på svar :)

Plutti
20-06-2007, 17:38
Noen må vel vite???

Marit K
20-06-2007, 17:59
Vi har brukt sportsvogna til vår datter fra hun var 5 mnd. Den første tiden hadde vi ryggen nedfelt hele tiden, og det har gått bare flott. Hun har trivdes i OTHen fra første stund - mer enn hun gjorde i bagvogna vi hadde før vi byttet vogn.

Britney
20-06-2007, 19:12
Jeg kjøpte meg 2007 bag i går og jeg kan ikke skjønne at den skal være så liten.. syns den ser stor ut jeg..

mammmamia
20-06-2007, 19:15
Signerer MaritK :) Vi kjøpte OTH da snuppa var 4,5 mnd, kjøpte da ikke bagen, siden vi hadde en bagvogn i tillegg... Snuppa har aldri greid å sove i vogn, men i OTH'n sov hun i opptil flere timer hver gang! Aldri vært mer fornøyd med noen vogn vi :)

snuppa
20-06-2007, 19:18
Brukte den fra nyfødt og til 8 mnd. Hun er stor for alderen. Flyttet over i sportsvogna og det går helt fint. Hun har sittepute og pose i vogna. Ligger like lunt i denne som i en hvilken som helst annen vogn. Hun sover supergodt i denne. 3-4 timer ofte. Eneste er at jeg savner å se henne av og til.
Fikk en S3 i dag og den er ikke i nærheten av OTH :sparke:

Plutti
20-06-2007, 20:19
Takk for svar :)

Jeg kan få kjøpe billig en `06 modell rød bag, til 500,-. Hadde dere gått for dette, eller hadde dere begynt med sportsvogna med en gang? Nå på sommeren, så er det jo så varmt at jeg ikke vil ha en stor pose oppi, til å støtte henne opp......

Tidl. bruker
20-06-2007, 20:25
vanskelig... hun er liksom for stor for bag! men synes du det er greit å hahenne forover så er det vel ikke noe problem! jeg begynnte med OTH da hun her var 5,5 mnd... men jeg har jo en annen vogn også med sittedel mot meg. må innrømme jeg bruker den mest...

peanut-mamma
20-06-2007, 20:32
Jeg har kjøpt -07 bag til oth vogna som jeg skal bruke når gullet kommer i oktober. Men jeg skal oxo bestille buggis da:lykkelig: Tenkte bruke buggisen mellom oth bagen og sportsvogn-tiden. Da kan jeg jo ha barnet mot meg:glis: Synes nok ndet er litt tidlig å ha babyen fra meg da ja:rødme: