Se hel versjon : Se så fin vogna ble!!!!!!
Tuuuuusen takk slaraffen... Det ble så utrolig fint!!
Håper det går fint at jeg skryter og legger ut bilde her
Det er 3 stk med fleece på ene siden og bomull på andre. De ble så utrolig fine i Xploryen!
http://bp3.blogger.com/_MRCEiSG4FNk/RnlAPplmo0I/AAAAAAAAAI4/-Vf3i4fBxD8/s320/20062007072.jpghttp://bp3.blogger.com/_MRCEiSG4FNk/RnlAOplmozI/AAAAAAAAAIw/kw4XutRWrb0/s320/20062007071.jpg
http://bp0.blogger.com/_MRCEiSG4FNk/RnlAQ5lmo2I/AAAAAAAAAJI/7xjMYZhGo7s/s320/20062007074.jpghttp://bp1.blogger.com/_MRCEiSG4FNk/RnlAQJlmo1I/AAAAAAAAAJA/hh4nabGliwk/s320/20062007073.jpg
http://bp2.blogger.com/_MRCEiSG4FNk/RnlAlZlmo4I/AAAAAAAAAJY/jCLLup4vxqQ/s320/20062007076.jpghttp://bp2.blogger.com/_MRCEiSG4FNk/RnlARZlmo3I/AAAAAAAAAJQ/3trDXs2jnFE/s320/20062007075.jpg
så utrolig fint det ble.. :glis: ny vogn hver dag, for den 7 dagen kan du jo kjøre uten....
Gratulere masse..... heldig du
LilleElise
20-06-2007, 16:21
d blei jo kjæmpefint:)
Fine ! Praktisk med svart vogn, alt passer til liksom !
Ja, svart vogn er definitivt kjempesmart. ;) Det var det som var tanken også, sort utenpå og sprek inni heller ;)
Syns den ble utrolig flott... og med stelleveska på ble den jo bare til å spise opp.. hehe.. sammen med ungen som normalt sitter oppi ... :fnise:
knall fint!!!
Har bestilt 2 stk av slaraffen i dag eg og:glis:
Mamsentil3
20-06-2007, 17:21
Kjempefint blei det. Du er heldig:):)
cakegirl_82
20-06-2007, 17:23
kjempe stilige :lykkelig:
Kjempe fine!
Godt å ha noen å bytte på. Blir som 3 ulike vogner :humre:
AvaAdore
20-06-2007, 18:01
Stilig!!!:glis:
Hva tar Slaraffen for å lage slike seteinlegg mon tro? (venter i spenning på prikk fra Slaraffen og andre som syr sliktnoe :glis: :vilha: )
Augustmamma2006
20-06-2007, 18:12
Så utrolig fine!
Blue Lady
20-06-2007, 19:03
Så fiiiiiiiiine!!!:glis: :glis:
Er det vanskelig å sy sånne? Vurerer å prøve meg på et sånt til P&T vogna.. men siden du har bestilt hos Slaraffen så er det kanskje ikke så lett? :vetikke: (jeg kan egentlig ikke sy..)
sessan&prinsessan
20-06-2007, 19:15
Knall fint !!!
Fine! Du liker å ha litt å variere i du:humre:
Så fiiiiiiiiine!!!:glis: :glis:
Er det vanskelig å sy sånne? Vurerer å prøve meg på et sånt til P&T vogna.. men siden du har bestilt hos Slaraffen så er det kanskje ikke så lett? :vetikke: (jeg kan egentlig ikke sy..)
hehe... aner ikke. Jeg kan ikke sy for å si det sånn :D
Derfor er det godt at man har noen snille sjeler man kan bestille av. Har vurdert å få svigermor til å lære meg det. hun sier det ikke er så vanskelig, man må lære seg hvordan man skal ta mål, og hvilke stoffer man kan bruke til hva, samt hvordan maskinen skal brukes til de forskjellige tingene, måle opp, tegne opp, klippe og sy... :puh: sååå.. neida, ikke vanskelig.. haha ;)
viffgirl
20-06-2007, 19:30
Kjempefine!!!!! Har du selv valgt ut stoffene? Det var mye lekkert, ja, og som sagt - det er så fint med svart vogn når en kan leke seg litt med farger på andre måter. Sverger til sånne sete-innlegg selv, nå virker det altfor stivt og hardt å sitte i vogna uten... :)
Og det er ikke så vanskelig. Særlig når en velger å ikke kante innlegget med kantbånd, men heller syr på vranga og vrenger som hun har gjort her. Og så gøy det er å lage noe selv! Må bare oppfordre de som har maskin til å forsøke. Kan jo begynne med noe stoff en har liggende (gammelt sengetøy osv) hvis en vil prøve seg.
(Til P&T E3 bør en lage det sikkelig langt i ryggen, den vogna har sykt lang rygg og vanlige "mønstre" rekker bare 2/3 av ryggens lengde. )
viffgirl
nææh!
så fine!!
noen her inne som syr på bestilling??
Tidl. bruker
20-06-2007, 19:35
slaraffen syr!
ble jattesnyggt!
Kjempefine!!!!! Har du selv valgt ut stoffene? Det var mye lekkert, ja, og som sagt - det er så fint med svart vogn når en kan leke seg litt med farger på andre måter. Sverger til sånne sete-innlegg selv, nå virker det altfor stivt og hardt å sitte i vogna uten... :)
Og det er ikke så vanskelig. Særlig når en velger å ikke kante innlegget med kantbånd, men heller syr på vranga og vrenger som hun har gjort her. Og så gøy det er å lage noe selv! Må bare oppfordre de som har maskin til å forsøke. Kan jo begynne med noe stoff en har liggende (gammelt sengetøy osv) hvis en vil prøve seg.
(Til P&T E3 bør en lage det sikkelig langt i ryggen, den vogna har sykt lang rygg og vanlige "mønstre" rekker bare 2/3 av ryggens lengde. )
viffgirl
Valgte de utfra noen stoffer hun hadde liggende ;)
mariasmamma
20-06-2007, 20:32
Der var det noe for alle anledninger! Nice!!!
Helene Harefrøken
20-06-2007, 20:36
Så fine de var! :blomst:
Så flotte de ble:) Venter på stoff og skal sy selv, gleder meg!!! Likte spes den stripete!!
Elsker dem alle sammen jeg. Syns den med dyremønster på er så søt. Nå har jeg karra til meg to til fra henne, til EW. Og skal på Kid i morra og se om jeg finner noe tøft til en 3. ;)
Blue Lady
21-06-2007, 08:27
viffgirl
takk for tips! Fant ut at jeg må sy seat-insert selv til denne vogna for andre blir for korte, bortsett fra P&T sine egne (men de er ikke så fine).
Har man noe fyll i dem?
kjempe fine du har sydd.
Takk, men det er ikke jeg som har sydd dem. Det er ei slaraffen her inne ;) Nå har jeg tre andre i bestilling, skal ut å få tak stoff til den ene snart ;)
maimamma06
21-06-2007, 09:00
:glis: Så fine de var. Grattis.
takk for tips! Fant ut at jeg må sy seat-insert selv til denne vogna for andre blir for korte, bortsett fra P&T sine egne (men de er ikke så fine).
Har man noe fyll i dem?
Har også en P&T, og da må man nesten sy selv for å få noen fine.
Lurer også på hva slags fyll dere har brukt?
Tidl. bruker
23-06-2007, 06:33
Jeg bruker tynne sommerdyner. Da holder fyllet seg lettere på plass (og så finnes det ikke platevatt her ute), Skal prøve å få lagt ut en liten bildeserie i bloggen, jeg.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.