Se hel versjon : Rygglengde på Easywalker sky?
Mamsen85
20-06-2007, 18:33
Jeg har alltid forstått det slik at denne har veldig lang liggelengde og er en stor vogn, men er den det? Så den i butikken i dag og ble ikke helt overbevist.. hadde ikke med meg junior så fikk ikke prøvd. Noen som vet nøyaktig mål på sportsvognsetet?
Har en emmaljunga scooter som dekker behovet vårt, men den er så kjedeliiiiig.. det er fordi jeg har hatt den lenge og har en sykdom jeg har ervervet meg her inne.. :fnise:
Rygglengden en ganske nøyaktig 50cm.
Har en lang gutt selv (93cm). Han er i tillegg ganske lang i ryggen, men har fortsatt greit med plass både når han sitter og sover.
Han når fortsatt ikke helt ned på fotbrettet, så der er det mye å gå på.
Løp og kjøp :snill:
Mamsen85
20-06-2007, 20:29
Løp og kjøp :snill:
Hihi.. ikke si sånn da, da gjør jeg det plutselig :humre: *syyk*
Hihi.. ikke si sånn da, da gjør jeg det plutselig :humre: *syyk*
:glis:
Snart kan vi trille en rosa EW rundt her oppe også ;) Lett gjenkjennlig... igjen... ;) På Yes leker har de den aller siste modellen. Når jeg var på mor og barn hadde de fjorårets enda, et par uker siden. Du kan se det på om "gummihåndtaket" er todelt med den reima imidten, eller går over hele håndtaket som en del ;) Blant annet, skal visst være flere ting... handlekurven...;) Er i stoff på den nye ;)
Forresten... var det deg vi trille forbi på Gir.Lek. i går? Xploryen vår og rosa PPB ;) Innbiller meg at jeg vet hvem du er... hehe...
Mamsen85
21-06-2007, 19:46
I går var jeg ikke der for jeg hadde bursdag og fri, men er der ofte ellers nå ;) Kjente LETT igjen deg hvertfall :snill:
Var å kikka på den på mor og barn, men handler ikke der etter den servicen vi fikk der med første vogna... :urk:
Yes vi leker, eller Ringo, har super service, men jeg har på en måte slått fra meg tanken på å bruke 5000 på en vogn vi virkelig ikke har bruk for.. :sukk: Hadde poden vært yngre kunne det lett skjedd, men nå er det litt crazy synes jeg.. men.. man vet aldri, de fleste av mine innkjøp skjer på impuls :humre:
Den er jo såå nais!
Hehe... okei ;) Da var det ikke deg jeg så ;)
Impuls... hysj da.. det er flere av oss :rødme:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.