Se hel versjon : Æsj, på tide med NM pause og ferie snart tror jeg....
for nå sitter jeg nesten seriøst å vurderer å anskaffe en Buggis for å teste!!! Går den an? Jeg har 2 vogner fra før, og vil ikke kvitte meg med noen av dem, og jeg har lyst å kjøpe en buggis for å teste... fy, dette er dyr hobby asså.. :) Mannen får slag om vogn nr 3 og 4 kommer i hus samtidig ;)
Men har liksom så lyst å teste hva alle snakker om her... Men det jeg syter mest med er at den er så lav i sittedelen, snuppa sitter så høyt og fint i Xploryen..
Nei huf...
andre som merker de sakte men sikkert blir sprø og shoppaholikere av å være her inne? :glise: :fnise: :skratte:
minniepus
20-06-2007, 19:01
:knegg:
AvaAdore
20-06-2007, 19:02
:knegg: det er det man alltid har sagt, internet er faaaaarlig det! :fy: :vilha: :blafre:
sessan&prinsessan
20-06-2007, 19:19
Klart du ska teste en Bugaboo:humre:
Sitter lavt:mumle: det heter NORMALT:glis:
Vet du kommer älska den !!!
Du selger de andra två tvert & ser att du har allt i xploryn & buggis *hi hi*
Hihihi.... nååååååja ;) Menne men... heheh
Nei tør nok ikke et slikt stunt... men det sa jeg før EW var på vei inn i landet også :rødme:
Tidl. bruker
20-06-2007, 19:33
smartere med Bugaboo enn stokke! hihi, så beholder du easywalkeren sånn at du kommer frem i vinternorge!
Hehehe.. å nehei.. Stokken kommer ikke ut herfra. ;) Da hadde det isåfall blitt Brioen som hadde havna hos svigers ;) Men nei.. of... godt det er ferie snart.. bruke pengene på noe annet ;)
Helene Harefrøken
20-06-2007, 20:34
:humre:
Jeg har hatt OTH'n i 3 uker eller noe og tenker på å bytte :rødme:
Mamma Rosa
20-06-2007, 20:41
Jeg synes ikke barnet sitter lavt i Bugaboo. :)
Bruker vogna som stol inntil bordet om vi er ute.
Jeg har hatt OTH'n i 3 uker eller noe og tenker på å bytte :rødme:
Bytte til hva?
maimamma06
20-06-2007, 20:42
:humre: Skjønner hva du mener. Så derfor tar jeg ferie fra mandag av på disse sidene og drar til Oslo.Men det blir sikkert nok å bli frista av der å:blafre:
Lady Pink; Okei...
Nei, uff nå meg jeg ikke lese mer buggis stuff ;) Det verste er at det er en til salgs rett borti høgget her. Hun som selger har kjøpt noe klær av meg. Litt for lett tilgang på den.... hehe... burde satt hengelås på pengene mine ;)
:humre: Skjønner hva du mener. Så derfor tar jeg ferie fra mandag av på disse sidene og drar til Oslo.Men det blir sikkert nok å bli frista av der å:blafre:
Vi skal til Oslo vi også på mandag! ;) Drar fra OL byen på to dagers tur nedover.. men det er jo sant!! Da kan jeg kanskje få testa og kikke litt på SSS der nede på treffet.. hehe.. ;) Men Oslo er def. ikke noe bedre for lommeboka mi å være da ;)
Skal du på treffet maimamma06?
LilleElise
20-06-2007, 20:46
:glis: ja så va d d da... vi kåm jæmm fra 3 ukers ferietur fårrie mandag, rimeli blakk... men ka jor æ i går? hehe.. kjøpte mæ en buggis:glis: ting man bare må ha, har man vest alltid rå tell:rødme:
maimamma06
20-06-2007, 20:51
Vi skal til Oslo vi også på mandag! ;) Drar fra OL byen på to dagers tur nedover.. men det er jo sant!! Da kan jeg kanskje få testa og kikke litt på SSS der nede på treffet.. hehe.. ;) Men Oslo er def. ikke noe bedre for lommeboka mi å være da ;)
Skal du på treffet maimamma06?
:mervink: Yes vi skal dit ja. På treffe asså.... Å på shopping. Med splitter ny BUGGIS.:lykkelig:
Hey hey!! Moro... Ja, det var du som hadde så sabla lang kjøretur? ;)
maimamma06
20-06-2007, 20:57
Hey hey!! Moro... Ja, det var du som hadde så sabla lang kjøretur? ;)
Ye ye ,no inn i granskauen langt :blunke: 35 mil... Men er vant til å ta den turen vi da. :humre:
Stemmer det.. husker som en gullfisk :) Of, føler med deg.. syns de 2 timene vi har er langt nok jeg. ;) Men moro dere blir med da !! Vi skal nedover på mandagen, besøker slekt i samma slengen. Mannen har pappadag på mandagene, og tirsdag lurte jeg han til å jobbe i Oslo ;) Så da er runden på Strømmen og omegn. Hehe.. skikkelig pengebesparende. Lucashop, barnetrend, babyshop osv..... dyrt ;) Burde legge kortet hjemme, pleier nesten å lukte svidd når jeg kommer hjem fra Tigerstaden ;)
Lilleklump
20-06-2007, 21:13
LilleL:
:hviske: Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, Buggis, buggis, buggis, :vente:
:geiper:
Helene Harefrøken
20-06-2007, 21:14
Bytte til hva?
Har sett litt på Britax Vigour 3(vet ikke helt om den er verdt pengene :vetikke:) og tenker litt på Buggis med vinterhjul.
:Putekrig: :Putekrig: :Putekrig: :Putekrig: :Putekrig: :Putekrig: :Putekrig:
Nå må du være snill, eller så blir det ingen "date" på deg på tirsdag... ;)
Lilleklump
20-06-2007, 21:19
:liste:
maimamma06
20-06-2007, 21:39
Stemmer det.. husker som en gullfisk :) Of, føler med deg.. syns de 2 timene vi har er langt nok jeg. ;) Men moro dere blir med da !! Vi skal nedover på mandagen, besøker slekt i samma slengen. Mannen har pappadag på mandagene, og tirsdag lurte jeg han til å jobbe i Oslo ;) Så da er runden på Strømmen og omegn. Hehe.. skikkelig pengebesparende. Lucashop, barnetrend, babyshop osv..... dyrt ;) Burde legge kortet hjemme, pleier nesten å lukte svidd når jeg kommer hjem fra Tigerstaden ;)
Ja jeg burde ihvertfall legge igjen alle kort å bare ta med penger til diesel og mat.:humre:
Vi skal kose oss alene, jeg og prinsessa i Oslo en stund. Så da trenger jeg vel kort å, for vi må jo shoppe litt den uka:humre:
Ah... skikkelig jentetur.. hehe
Tidl. bruker
20-06-2007, 21:44
hvor mange ville tenkt seg å gått å spist middag etter treffet?
Mamsentil3
20-06-2007, 21:45
[quote=lille L]for nå sitter jeg nesten seriøst å vurderer å anskaffe en Buggis for å teste!!! Går den an? Jeg har 2 vogner fra før, og vil ikke kvitte meg med noen av dem, og jeg har lyst å kjøpe en buggis for å teste... fy, dette er dyr hobby asså.. :) Mannen får slag om vogn nr 3 og 4 kommer i hus samtidig ;)
Men har liksom så lyst å teste hva alle snakker om her... Men det jeg syter mest med er at den er så lav i sittedelen, snuppa sitter så høyt og fint i Xploryen..
Nei huf...
andre som merker de sakte men sikkert blir sprø og shoppaholikere av å være her inne? :glise: :fnise: :skratte:[/quote
Kjenne meg sååååå godt igjen her ja.... Har veldig lyst til å prøve ein buggis, men føler snuppa er for stor nå. Ho blir snart 2 år, men allikevel. Grå base med rød eller rosa fleece hadde gjort seg godt i vognparken min:humre:
Kjenne meg sååååå godt igjen her ja.... Har veldig lyst til å prøve ein buggis, men føler snuppa er for stor nå. Ho blir snart 2 år, men allikevel. Grå base med rød eller rosa fleece hadde gjort seg godt i vognparken min:humre:
Ja, man blir jo hjernevaska til slutt... hehe
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.