Se hel versjon : Hva har du i vogna??
Har dere noe som ungen sitter på/ligger på, ders med barn i sportsvogn altså....
Vi har noen snuggelbuggel, fra alexi,men de begynner bli for korte når man har øverste deler på med glidelåsen.....
Finner det større, eller må jeg da sy selv?
Hva har du i vogna?
snuppemor
20-06-2007, 21:04
Nå når det er varmt har vi bare et lite teppe som regel, men skal sy meg en snøggel snart
Nå har vi lammeskinn i vogna, og et teppe. Helt passe nå på sommeren.
snøggel, eller fremover seat insert og teppe ;)
Mamsentil3
20-06-2007, 21:54
Har nå ein snøggel som eg har sydd sjølv. Den er ca 20 cm lenger enn den eg kjøpte på alexi.no.... Slik ser den ut, fleece på utsiden og bomullsateng på innsiden. Har ikkje foret den med noko, så det er ein sommersnøggel....
http://i169.photobucket.com/albums/u206/siren__/IMG_2220.jpg
Amidriel
20-06-2007, 22:00
Ertepose fra dotedot. :elsker:
...Og masse bollesmuler. :knegg:
Minasmamma
20-06-2007, 22:08
Vi bruker bare teppe her. Hvis det er litt kaldt her så kler jeg heller på Mina mer... Bor på vestlandet så været skifter fort. Tenker å ha lammeskinn til høsten :lykkelig:
viffgirl
20-06-2007, 23:22
Har seat-insert med bomull, og har glidelås i sidene som jeg glider fast enten ett teppe eller en dyne (tynn!!) med ("dyna" er egentlig som lokket til en snøggel). Perfekt nå om sommeren, synes jeg. Saueskinn er også fint, men "sparer" det til høsten når det blir litt kaldere. Ellers kunne jeg jo ikke få brukt de fine seat-insert'ene! Og synes det er deilig med bomull nå i varmen.
viffgirl
viffgirl
20-06-2007, 23:23
Har seat-insert med bomull, og har glidelås i sidene som jeg glider fast enten ett teppe eller en dyne (tynn!!) med ("dyna" er egentlig som lokket til en snøggel). Perfekt nå om sommeren, synes jeg. Saueskinn er også fint, men "sparer" det til høsten når det blir litt kaldere. Ellers kunne jeg jo ikke få brukt de fine seat-insert'ene! Og synes det er deilig med bomull nå i varmen.
viffgirl
Jeg har sommerposen Lilleklump sydde te meg, er det varmt så sitter han bare i kortermet body i posen.
Bruker bare teppe eller seteinnlegg i bomull! Holder for oss det!
Tidl. bruker
21-06-2007, 06:55
har seat insert fra OTH i den, også et Simo soft seat i Bugaboo`en. svitsher litt. ellers bugaboo posen når det trengs.
Jeg bruker lammeskinnet og et teppe over. Skulle det bli riktig surt putter jeg oppi bugaboo-posen.
Mamma Rosa
21-06-2007, 07:30
Ingenting.
Skulle det bli kaldt en dag bruker vi et teppe eller Bugaboo posen.
minniepus
21-06-2007, 07:55
Ingenting.
Teppe på til soving.
Alpengold
21-06-2007, 08:14
Bruker kun seat insert. HVis det blåser litt kjølig vind så kler vi oss tilsvarende og tar et helseteppe med ,ellers så har vi alltid et fleece teppe i bilen . JEg synes han er alt for stor nå til å sitte i sommerpose ,han går ut av vogna ofte for å lufte ryggen og strekke åp bein :glis:
Men jeg har ikke funnet enda hva babyen skal bruke i vogna ,uff leter og leter. Liker Xplory sin sommer pose ,men den koster 700 kr .Synes det er altfor dyrt for bare dobbeltlagg med fleece.
Lilleklump
21-06-2007, 08:27
Jeg har sommerposen Lilleklump sydde te meg, er det varmt så sitter han bare i kortermet body i posen.
:glis: Bra du får bruk for den..
Jeg har en pose jeg har sydd selv pluss et oth seat insert nederst.
:glis: Bra du får bruk for den..
Jeg har en pose jeg har sydd selv pluss et oth seat insert nederst.
Den har jeg brukt siden den kom. Den er flittig i bruk:glis:
Har brukt lammeskinn.
Men nå som vi har OTH blir det seatinsert.
Er det kaldt tar vi teppe rundt. Ser ut som vi må ha oss en snøggel etterhvert ;)
LilleLeo
21-06-2007, 09:28
Her har vi hjemmesnikra poser, om det er høst, vinter, vår eller sommer. ;)
mammmamia
21-06-2007, 10:07
Vi bruker bare lammeskinn vi :) Og evt et helseteppe eller tynt ullteppe om det er litt vind eller hun skal sove...
-pernillemor-
21-06-2007, 10:12
vi har et seat insert i bomull, og et pledd oppå. Får snart min sommerpose, men den blir sikkert mest brukt til soving. :jupp:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.