Se hel versjon : Påmeldelse til å gå ut å spise etter treffet! (bare for å se sånn ca om noen vil)
Vi kan jo lage en tråd på det her, og prøve å holde den i live;)
Jeg vil hvertfall gjerne!
Tidl. bruker
20-06-2007, 22:42
:jupp:
sessan&prinsessan
21-06-2007, 09:11
Äta må man ju !!!! Det hörer ju med treff.
Hade folk tänkt å ta med matpakke till Frogner parken??
Kanske vi skulle sett om det var noe sted i närheten & beställt bord?
Äta må man ju !!!! Det hörer ju med treff.
Hade folk tänkt å ta med matpakke till Frogner parken??
Kanske vi skulle sett om det var noe sted i närheten & beställt bord?
God ide...! Du er så organisert sessan :) :tenker: :klapp: :klapp:
sessan&prinsessan
21-06-2007, 09:27
Jag lurer på om vi skulle haft en backup plan i tillfelle regn vær !?
Om vi blir endel mammor & vagnar så är ju inte små cosy cafeer egnade för oss:humre:
Jag lurer på om cafeet på Steen & Strøm Magasinet öppnat efter renoveringen?? Där var det för väldigt godplatts !!
Noen som vet hur det är där nu?
Sentralt ligger det ju också!
Bara en tanke, det finns säker andra bra alternativ:vetikke:
Det er nok veldig smart å ha en back up plan ja.. Hm, kommer ikke på noe annet som kan ha plass til barnevogner jeg...
sessan&prinsessan
21-06-2007, 09:41
:mumle: Det öppnar inte för till hösten igen på S&S nedre slottsgate....
Men då blir det fint sa dom:glis:
Kom med ideer om steder vi kan träffas !!!
Jeg er med, bare det ikke er så dyrt...
Er det ikke noe greier i kjelleren på Paleet? Et sånt stor restaurant greie med mange forskjellige spisesteder på et gulv? Er det god plass der sånn ellers? Er vel noe slikt i kjelleren på OSlo City også? Kanskje ikke sånn megakoselig
Sunny423
21-06-2007, 09:53
Vi er med :jupp:
Lilleklump
21-06-2007, 10:25
Oslo city kan vi jo kanskje prøve å styre unna?? :humre: Det er jo så ye mensker og stress der. Men har ikke så mange andre forslag da..hehe. Aker Brygge har jo en hel masse spisesteder...skal tenke tenke..det er jo typisk at de pakker bord tett i tett så de får plass til flest mulig MENNESKER ikke vogner..:mumle:
maimamma06
21-06-2007, 10:42
Blir gjerne med vi, men har alle dere andre små som sitter rolig i laaaaang tid ved bordet ?????:rødme:
Isåfall får nok jeg et problem, for hun dokka mi er ikke av de tolmodigste:fnis:
www.childplanet.no på Majorstua er et alternativ hvis det regner, der kan vi leke og kose oss med barna våre og spise.
Hvis vi bare skal være i Frognerparken, så er det vel et spisested der, ellers så må vi ha med oss mat da...for spise må vi:-) Er det knallvær er det jo veldig hyggelig å ha med tepper, mat og kose seg på gresset.
Så jeg stemmer for Child Planet ved dårlig vær og picnik i parken ved knallvær..evt spise på spisested i parken eller annet sted i nærheten.
Ja, er det ikke rest. i selve frognerparken? Med plass både ute og inne?
maimamma06
21-06-2007, 11:23
Child Planet på Majorstua er et alternativ hvis det regner, der kan vi leke og kose oss med barna våre og spise.
Hvis vi bare skal være i Frognerparken, så er det vel et spisested der, ellers så må vi ha med oss mat da...for spise må vi:-) Er det knallvær er det jo veldig hyggelig å ha med tepper, mat og kose seg på gresset.
Så jeg stemmer for Child Planet ved dårlig vær og picnik i parken ved knallvær..evt spise på spisested i parken eller annet sted i nærheten.
Dette hørtes kjempe fint ut syns jeg:glis:
Tidl. bruker
21-06-2007, 11:25
Jeg er med, bare det ikke er så dyrt...
hadde ikke samboeren din fått 50.000; i lønn igår!!! :shock:
hadde ikke samboeren din fått 50.000; i lønn igår!!! :shock:
Men de pengene får ikke jeg røre ser du...
Tidl. bruker
21-06-2007, 11:32
huff, han er ikke mye å spare på . (men det kan vi ta på september siden)
huff, han er ikke mye å spare på . (men det kan vi ta på september siden)
Han er nok ikke det...
Lilleklump
21-06-2007, 12:43
www.childplanet.no på Majorstua er et alternativ hvis det regner, der kan vi leke og kose oss med barna våre og spise.
Signerer!:glis:
Emmeline81
21-06-2007, 13:07
www.childplanet.no (http://www.childplanet.no) på Majorstua er et alternativ hvis det regner, der kan vi leke og kose oss med barna våre og spise.
Denne signerer jeg og.
Augustmamma2006
21-06-2007, 16:04
Kjempebra forslag Luca, vi er med!
Tidl. bruker
21-06-2007, 18:17
skal vi ha med mat da? om vi skal spise ute i den parken? jeg er ikke no fan av å spise ute menneh... blir jo mye arti å se dah! hadde lyst på middag jeg men.
skal vi ha med mat da? om vi skal spise ute i den parken? jeg er ikke no fan av å spise ute menneh... blir jo mye arti å se dah! hadde lyst på middag jeg men.
Signerer SSS jeg...
Vi skal følge gubben innover om morran, er ikke så veldig hypp på å smøre matpakke kl 07, og spise den kl 12, etter at den har ligget i x antall varmegrader og sol :( :rødme:
Og på den tiden tror jeg at vi må ha noe skikkelig mat snart uansett... blir vel i 1 - 2 tida, og da romler magen etter mer enn lett lunsj i parken.. ;) Tar nok med meg en kaffe og noe snacks, men tror jeg trenger noe skikkelig etterpå også ;)
Husk at det blir fort fullt på childplanet. Vi var der med barselgruppa og nå rjeg kom 11 10, var det såvidt jeg slapp inn. Var egentlig fullt men siden de andre hadde kommet inn så slapp jeg også inn.
:sniker:
dere kan jo kjøpe mat (masse ferdig) på ultra (tror jeg det er , en stor og flott butikk i allefal)
rett v coluseum kino, og rett v frognerparken, også spise den i parken..
Dette har vi gjordt mange ganger da jeg ikke er så glad i matpakker...
:sniker: ut igjen....
:sniker:
dere kan jo kjøpe mat (masse ferdig) på ultra (tror jeg det er , en stor og flott butikk i allefal)
rett v coluseum kino, og rett v frognerparken, også spise den i parken..
Dette har vi gjordt mange ganger da jeg ikke er så glad i matpakker...
:sniker: ut igjen....
Hehehe... menne jeg skal være glad om jeg finner veien til dit vi skal møtes jeg, om jeg ikke skal begynne å surre etter andre ting også ;)
Menne, de som ikke vil trenger jo ikke være med? Vi kan jo treffes i parken, de som vil kan spise, jeg kan ha med kaffe og snacks jeg. Og så kan de som vil gå ut å spise et sted etterpå!?!? Var egentlig det jeg mente med tråden... Spise middag ETTER treffet, noen som vil det ?
Tidl. bruker
21-06-2007, 18:55
:juhu: ...BigHorn på aker eller no! det er morro!
Jeg må se ann humøret te Marcus først, er han i humør så blir jeg med, er han ikke det så drar vi hjem etter treffet.
nam nam..... ;) BH syns jeg er en god ide, medium dyrt og god mat... og så har man jo egon, kanskje trangt?
Sunny423
21-06-2007, 19:10
Og så TGI Fridays, enten i Carl Johan eller på Aker brygge. De har en skikkelig barnevennlig betjening, og lokalene(iallefall i Karl Johan) har plass til en vogn eller 4.
Eller peppes, det er kanskje litt mindre fancy enn ønsket da(men ganske digg innimellom).
Sambo jobber senere den dagen, så jeg må hjem å hente i barnehagen..så det blir ikke noe middag på meg.
Så forslaget mitt er fortsatt lunch/snacks/kaffe osv i parken(vi møtes jo 11 og både jeg og snuppa må jo uansett spise noe rundt 12 eller utover:-)
som vi har med selv eller at vi finner et spisested og luncher der.
Så tenker vel dere på middag litt senere tipper jeg?
Godt poeng av Bambi at det fort blir fullt på ChildPlanet, så da satser vi på strålende vær:-)
Peppes på Aker brygge , god plass til mange barnevogner.
Tidl. bruker
21-06-2007, 19:16
Peppes på Aker brygge , god plass til mange barnevogner.
:juhu:
Lilleklump
21-06-2007, 19:16
:juhu: ...BigHorn på aker eller no! det er morro!
Big Horn på Aker Brygge er jo veldig greit da! Stemmer for det jeg! Der kan vi jo reservere bord og si fra at vi kommer med x antall barnevogner? Så lenge det er på dagen burde det gå greit da!
Eller peppes...helt topp det og;) litt billigere!
Aker brygge er jo uansett veldig greit med mange alternativer ig ikke alt foe mye trafikk!
Tidl. bruker
21-06-2007, 19:18
peppes bighorn, jeg er sulten! LOL
Lilleklump
21-06-2007, 19:34
Du tar begge du:humre:
sessan&prinsessan
21-06-2007, 19:51
Jag blir med hela vägen:glis:
Matpakke är inget för svenskan, men en Take away sallad en flaske vit*notthisday* mouserande på ett rutete teppe i frognerparken diggar jag:humre:
Prinsessan kan jag laga pannekaker till!!
Blir det Big Horn senare är jag med, men noen må boka bord:blafre:
Sunny423
21-06-2007, 19:59
Får bare presisere at vi blir med på mat ETTER treffet vi også.
Er som mange andre her mindre interessert i en svett matpakke(litt kresen må man jo få lov til å være når man er gravid i sommervarmen).
Hehe. jeg har også lyst på sscchhhjjjøøøøøtt! ;) BH er bra... noen som vil booke før vi får "friheten til å velge" mer..?
Kan noen være litt mer konkrete i klokkeslett her, for skjønner ikke helt når denne spisingen skal ta sted jeg:-) Trodde først det var ETTER treff, dvs 3-4 kanske, men har dere ikke tenkt å spise noe før det?
Jeg har ikke tenkt å lefse med meg noen svett matpakke med et par blingser leverpostei nei, tenkte mer på noe som egnet seg for parktur:-)
Eller et spisested i nærheten i 12-tiden kanskje.
Så er det to spiserunder vi snakker om her eller hur:-)
Jeg kunne ivhertfall tenkt meg noe rundt lunchtider, kan ikke spise feks 3-4 siden jeg må hente i barnehagen.
Så er Peppes/BH aktuellt som lunch eller er det senere?
Det er aktuelt ETTER treffet... de som vil spise i parken må jo bare det.. og det legger ikke jeg meg oppi, men jeg tok opp middag ETTER treff ;)
Ja, det liksom det jeg trodde det var ja:-) Jeg er litt mer på lunchern jeg, så det finner vi vel ut der tenker jeg:-)
Start en ny tråd vel? ;) Der lunsjen også bestemmes?
sessan&prinsessan
21-06-2007, 22:53
Start en ny tråd vel? ;) Der lunsjen også bestemmes?
Hur länge är träffet da?????
De träff jag vart på har vart noen timer liksom & du skulle ju dra innover tidigt & ville ikke ha svett matpakke!
Helt iorden att folk vill ha mat i två rundor om man skall tillbringa en hel dag i Oslo, men vi har avtalt treff 11 & det är rett för lunch tid för både små & stora, så det är ju naturligt å undras om när middagen skall serveras:snill:
13.00 14.00 15.00 eller 16.00
:( I had to cancel my trip to Oslo. I hope you all have a good time!
Tidl. bruker
21-06-2007, 23:18
crap vicky! :sad:
Luca: begynner ikke treffet 11 ? jeg tenkte spise middag ca 2-3, jeg har jo reisetid hjemover også! vil liksom hjem før det er svarte natta!
tar med no snacks å spiser i parken.
ønsket middag ca halv3 max... hva synes dere?
sessan:
Tenkte mer på de som ikke skulle ha middag da, om de ville organisere noe piknikk eller lunsj i parken. Og at de kunne ta det evnt i en annen tråd, siden folk begynte å bli forvirra. ;)
sss: senest det tenkte jeg også.. et par timer treff og så litt tid til å komme oss bort til dit vi skal?
lille krølle
22-06-2007, 08:06
Jeg tror vi trekker oss :sukk:
Vi reiser til USA på torsdag, og ungene skal leveres til svigers, så jeg har egentlig mer enn nok å gjøre to dager før avreisen......
Og jeg som har gledet meg sånn.....
sessan&prinsessan
22-06-2007, 09:11
sessan:
Tenkte mer på de som ikke skulle ha middag da, om de ville organisere noe piknikk eller lunsj i parken. Og at de kunne ta det evnt i en annen tråd, siden folk begynte å bli forvirra. ;)
Ja folk blir nog forvirret !
Tillbaka till mitt utgångspungt:
Det ser kanske ut som vädret inte blir helt topp & vi trenger en backup plan!!!!!
Vi har inte picknik i parken i pøsende regnvær, sant!?
Helt ok att noen önskar middag senare.
Men det är ett träff runt lunch tider & då är det naturligt för mig att ivartfall barnen får mat under tak om det regnar.
Men jag startar en egen tråd jag:urk:
Det är noe med å ta ting i riktig rekke.
Jeg kommer ikke på tirsdagen, har ikke nok penger å reise med. Skal te Oslo på mandag og bruke nok penger da.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.