Se hel versjon : Min Phil&teds sport
Her er min p&t sport
Genial vogn!!!
http://i159.photobucket.com/albums/t143/ltlangel/pt.jpg?t=1182414389
http://i159.photobucket.com/albums/t143/ltlangel/pt1.jpg?t=1182414667
Men dere som har denne vogna.
Hvordan er det kalesjen skal være?
Skal trykk knappene på sia alltid være på? For hos meg spretter de opp når jeg tar kalesjen bak:vetikke: Så lurer på om jeg har sotte den på feil..........
sessan&prinsessan
21-06-2007, 09:33
Den är ju bara så fin !!!
Å så mye bedre trillecomford än fex Oth, men synd att det är den plast luckan bak när barnet ligger:mumle: å en lite lunere kalesje hade vart önsklig:rødme:
Men för er som trenger syskonvagn måste ju denna vara perfekt !!!
Å så fin å se på:glis:
Massa Grattis !!!!
Tenkte jeg skulle få sydd et svart trekk som jeg har borrelås på,som kan settes over denne plasten bak ;)
Jeg fikk min i går jeg og:) Kan jeg spørre om hva slags seat insert du bruker? Det var lekkert:glis: Ja,jeg tror de trykknappene bare skal være på når kallesjen er nede....
Det er simo sitt seat insert jeg har. Må ha litt farge på en sort vogn:glis:
Fin vogn! Vi skal også ha en sånn snart!
Monteiro
21-06-2007, 10:57
Grattis med vogna! Godt og se at du har fått din også :glis:
Fikk du cocoonen?
Grattis med vogna! Godt og se at du har fått din også :glis:
Fikk du cocoonen?
Ja det var på tide:glis:
Jeg fikk cocoonen ja,men ble overraska over hvor liten den var:shock:
Lillevenn er litt over to uker,og det er jaggu ikke mye å gå på i den.
Blue Lady
21-06-2007, 12:34
Den är ju bara så fin !!!
Å så mye bedre trillecomford än fex Oth, men synd att det är den plast luckan bak när barnet ligger:mumle: å en lite lunere kalesje hade vart önsklig:rødme:
Men för er som trenger syskonvagn måste ju denna vara perfekt !!!
Å så fin å se på:glis:
Massa Grattis !!!!
Enig med deg ang. den plastluken, utrolig upraktisk når Lucas skal sove der.. han ligger jo bare å titter ut :mumle:
Men jeg har sydd et tilsvarende "forheng" i svart canvas, det var kjempelett, sydde til og med for hånd. Jeg kan overhodet ikke sy, egentlig, men dette gikk bra!
Enig med deg ang. den plastluken, utrolig upraktisk når Lucas skal sove der.. han ligger jo bare å titter ut :mumle:
Men jeg har sydd et tilsvarende "forheng" i svart canvas, det var kjempelett, sydde til og med for hånd. Jeg kan overhodet ikke sy, egentlig, men dette gikk bra!
Hvor fikk du taki det sorte canvas stoffet?Er det likt stoffe som er på vogna?
Blue Lady
21-06-2007, 12:46
Hvor fikk du taki det sorte canvas stoffet?Er det likt stoffe som er på vogna?
Kjøpte det på stoffbutikken her i byen.
Det er ganske likt ja, ikke like "glatt" som vogntrekket er, men det ser bra ut!
Hvertfall mye bedre enn å henge tepper og jakker over den plastluken :)
Kjøpte det på stoffbutikken her i byen.
Det er ganske likt ja, ikke like "glatt" som vogntrekket er, men det ser bra ut!
Hvertfall mye bedre enn å henge tepper og jakker over den plastluken :)
Må høre om de har sånn stoff i byen her. Heter det canvas? Er ikke så inne på slikt:humre:
Blue Lady
21-06-2007, 13:05
Må høre om de har sånn stoff i byen her. Heter det canvas? Er ikke så inne på slikt:humre:
Ja det heter canvas! Er heller ikke så inne på dette, har aldri sydd noe før i hele mitt liv :)
Men dette er veldig kraftig og litt tykt. Det så så dumt ut med vanlig bomull, det ble for pinglete liksom.
Jeg sydde dobbelt, altså to lag stoff. hadde sikkert ikke trengt det, men da henger det litt finere tror jeg.
Lykke til
Ja det heter canvas! Er heller ikke så inne på dette, har aldri sydd noe før i hele mitt liv :)
Men dette er veldig kraftig og litt tykt. Det så så dumt ut med vanlig bomull, det ble for pinglete liksom.
Jeg sydde dobbelt, altså to lag stoff. hadde sikkert ikke trengt det, men da henger det litt finere tror jeg.
Lykke tilTakker.
Hvordan fester du det fast? med borrelås?
Må bare spørre og græve:rødme:
Blue Lady
21-06-2007, 13:30
Takker.
Hvordan fester du det fast? med borrelås?
Må bare spørre og græve:rødme:
Ja, borrelås! Brukte plast-trekket som mal, sydde bare et helt makent jeg!
Å så mye bedre trillecomford än fex Oth....
Der er jeg meget uenig. Synes ikke P&T var like lett å manøvrere som Oth. Dessuten opplevde jeg å sparke inni stangen til bakhjulene når jeg gikk i rask gange.
LilleElise
21-06-2007, 16:03
:glis: grattis me ny vågn i hus:) deinn e jo bare dritkul :glis: skulle ønske at vi fikk brukt førr ei sånn... :rødme:
sessan&prinsessan
21-06-2007, 16:17
Der er jeg meget uenig. Synes ikke P&T var like lett å manøvrere som Oth. Dessuten opplevde jeg å sparke inni stangen til bakhjulene når jeg gikk i rask gange.
Jøss sparket i stangen! Hur høy är du? jag är 1,76 & trillet messen runt när jag testet den utan å sparke i stangen.
Jeg og er helt uenig i det. Ble litt overrasket når jeg leste det for etter min mening er det veldig stor forskjell på trillecomforen på de to vognene -i oth`s favør.
P&T er mye vanskeligere å manøvrere, men det må den jo også være pga av at den kan brukes som søskenvogn og må derfor ha et annet tyngdepunkt enn oth.
Har aldri trillet en OTH jeg da,men synes det var god trillekomfort på P&T :snill:
Blue Lady
21-06-2007, 18:35
Har aldri trillet en OTH jeg da,men synes det var god trillekomfort på P&T :snill:
Samme her!
Sambo er forresten 190 høy og han sparker ikke i stangen når han triller.
Men synes bremsa er litt dum på P&T... vanskelig å få den ned egentlig..
Samme her!
Sambo er forresten 190 høy og han sparker ikke i stangen når han triller.
Men synes bremsa er litt dum på P&T... vanskelig å få den ned egentlig..ja den bremsa er ufattelig ekkel. Og så synes jeg kalesjen er dum siden de trykk knappene må av før man kan slå den sammen.
Men ellers er jeg fornøyd,og synes dette er en genial søskenvogn:glis:
Blue Lady
21-06-2007, 18:47
ja den bremsa er ufattelig ekkel. Og så synes jeg kalesjen er dum siden de trykk knappene må av før man kan slå den sammen.
Men ellers er jeg fornøyd,og synes dette er en genial søskenvogn:glis:
Har egentlig ikke tenkt på de trykknappene, men når du sier det så spretter de jo opp når man tar kalesjen tilbake...
Gleder meg til vi kan bruke den som søskenvogn!!! Søster ligger enda i magen!
Så fin den var! Jeg venter på en akkurat lik en. Med cocoon og søskensete og det hele. Det verste er at jeg er ikke gravid eller prøver engang :knegg:
Den skal foreløpig være sovevogn i bhg osv.
Menneh, vogna er sendt og alt, da jeg bestilte den trakk de beløpet, men nå er det vekke fra nettbanken min og pengene er kommet tilbake!! Er ikke det rart?? Noen som har opplevd det samme?
Så fin den var! Jeg venter på en akkurat lik en. Med cocoon og søskensete og det hele. Det verste er at jeg er ikke gravid eller prøver engang :knegg:
Den skal foreløpig være sovevogn i bhg osv.
Menneh, vogna er sendt og alt, da jeg bestilte den trakk de beløpet, men nå er det vekke fra nettbanken min og pengene er kommet tilbake!! Er ikke det rart?? Noen som har opplevd det samme?
Ja det var rart at pengene er kommet tilbake når vogna er sendt.........
Har hørt at beløpet kan reserveres,komme tilbake på konto,for så å trekkes igjen.....Men har ikke hørt at det har skjedd etter at vogna er sendt da.....................
Ja det var rart at pengene er kommet tilbake når vogna er sendt.........
Har hørt at beløpet kan reserveres,komme tilbake på konto,for så å trekkes igjen.....Men har ikke hørt at det har skjedd etter at vogna er sendt da.....................
De er der fremdeles :jippi:
nei de er vel bare litt forsinket..
Mamsentil3
22-06-2007, 20:13
Gratulerer med ny vogn. Den var skikkelig stilig!;)
viffgirl
22-06-2007, 20:59
Ja, borrelås! Brukte plast-trekket som mal, sydde bare et helt makent jeg!
Har laga meg noen sånne luke-skydd jeg også, både med myggnetting og med svart cordura stoff (dette er navnet på stoffet som er i vogna orginalt. Kjøpte mitt på ebay, det er ikke så lett å finne i butikker desverre.) "lappen" i svart cordura fester jeg med glidelås, da får jeg det helt tett for de dagene når det virkelig er surt. Det var veldig lett å sy fast glidelås i vogna (må jo sef ta av trekket), og på "lappen" - jeg ble veldig fornøyd med denne løsninga, da er luka tett om setet er oppe eller nede. Og enkelt å ta av om jeg vil ha en luftigere versjon.
viffgirl
Har laga meg noen sånne luke-skydd jeg også, både med myggnetting og med svart cordura stoff (dette er navnet på stoffet som er i vogna orginalt. Kjøpte mitt på ebay, det er ikke så lett å finne i butikker desverre.) "lappen" i svart cordura fester jeg med glidelås, da får jeg det helt tett for de dagene når det virkelig er surt. Det var veldig lett å sy fast glidelås i vogna (må jo sef ta av trekket), og på "lappen" - jeg ble veldig fornøyd med denne løsninga, da er luka tett om setet er oppe eller nede. Og enkelt å ta av om jeg vil ha en luftigere versjon.
viffgirlskulle ønske jeg kunne sy....:sparke:
hvor mye sånn stoff trenher man for å sy skydd bak? tenkte visst jeg også bestiller på e-bay:glis:
viffgirl
23-06-2007, 13:06
du trenger ikke mer enn 50 cm max eller en halv yards om du bestiller fra USA. Og da har du mye stoff til gode (du trenger kanskje 70 cm til lappen, og bredden på stoffet er sikkert 140 eller lignende.... Det stoffet du har til gode kan en jo lage noen praktiske lommer, - feks bak på søskensetet (fint til regntrekket), og kanskje noen mindre lommer som du syr fast på handlenettet - fint til et "reservelager" med to bleier og noen våtservietter...
viffgirl
tusen takk :)
Skal se hva jeg får til:glis:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.