Se hel versjon : Noen som trenger dobbel OTH?
Det var ikke meningen å henge ut en vogn, jeg så bare overskriften først, og syntes det var et rasende bra tilbud, så så jeg at vogna var godt brukt og litt sliten etterpå.
*poff*
ser jo nå at den var litt sleten men.. ;)
Diddlina
21-06-2007, 11:39
Den må jo være litt gammel. Ser da bl.a. på handlekurven. Eg har ikkje sånn kurv på mi....
Og trekket :dåne:
Eg hadde aldri trilla med den.!!
Vist den er eldre enn 2004 går det vil ikkje ann å ha på nytt trekk heller....
Mamma Rosa
21-06-2007, 11:46
Det er sikkert en grunn til at den er så billig. :knegg:
Jeg trenger, meeeen tror jeg klarer å motstå fristelsen ja :knegg:
:fnis:
Den var vel ikke akkurat så mye å skryte av.
MammaElin
21-06-2007, 12:19
Vel... Hvis man ikke har mer enn ca. 1000,- å bruke på feks. søskenvogn, så e det vel ei grei vogn med tanke på merket.. Selv om den ikke va det store å se på, så e den sikkert grei å bruke.. (selv om æ selv nok ikke ville hatt den..) :)
lille krølle
21-06-2007, 14:39
Sliten ja, men sikkert veldig bra som dagmammavogn eller noe sånt.
Alpengold
21-06-2007, 18:24
Uff ,nei takk!
Den mangler da vitterlig en stang i kalesjen også!? Hadde ikke tatt den imot gratis engang nei...skulle mest hatt betalt for den der :knegg:
Den mangler da vitterlig en stang i kalesjen også!? Hadde ikke tatt den imot gratis engang nei...skulle mest hatt betalt for den der :knegg:
Ja, den stanga så jeg også etter. :humre:
Mamma Rosa
21-06-2007, 19:32
Det er veldig mange som er opptatt av hvordan vogner gjør det i tester. (nye vogner ja)
Hvordan ville denne gjort det? Trygt å trille barna i gamle vogner som ser falleferdig ut?
Det er jo rabalder om Stokke mister et hjul, eller et håndtak svikter i en test.
Hadde vært moro med en test på gamle vogner egentlig.
Bare sånn for å se hva folk egentlig triller sine mest dyrbare rundt i.
Den stangen i kallesjen var ikke på 03.
Men dere.... det er ikke pent å gjøre narr av andre. Det er heller ikke lov her inne. Deres nye OTH hadde sikkert ikke sett så fin ut etter å ha vært hardt brukt i 3-4 år.
Tiden tærer på alt, også dere ;)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.