PDA

Se hel versjon : Dere som er buggis`fans!!

2ne
21-06-2007, 19:05
Triller dere ofte på grusvei eller skogsvei\kjerrevei med buggisen??

Isåfall, hvordan går det med de små hjulene forran?

Er en del slike veier her på landet hvor jeg bor, og jeg ser ikke for meg at det kan være noe praktisk for meg å kjøpe denne vognen, da jeg er veldig glad i å gå tur.

Men har så sinnsykt lyst på en buggis alikevel:hyper:

Tidl. bruker
21-06-2007, 19:08
sånne veier går helt fint. det er slapsesnø det er no hærk! det betyr også masse å sette dempingen på hardest. vogna ble en helt annen etter å ha kjørt på mykest fjæring. den gravde seg ned hele tiden i alt. nå går det som ei kule!

Mamma Rosa
21-06-2007, 19:53
De eneste gangene jeg vipper over styret og kjører med store hjul foran er når det er skikkelig sørpekanter etter bilene i veien.
Med styret på andre siden er det bare å dytte som med en hvilken som helst annen vogn.

Lilleklump
21-06-2007, 19:55
Grusen her hjemme er ikke samarbeidsvillig med buggisen. Men det er bare rett utenfor. Ellers bor jeg med en 1 km lang landevei og det går helt fin!

*Marie*
21-06-2007, 20:05
sånne veier går helt fint. det er slapsesnø det er no hærk! det betyr også masse å sette dempingen på hardest.

Enig! Slapsesnøen er verst. Vi har gått masse på grus, brostein, litt humpti dumpti skogsveier, og det går helt fint. Blir jo litt mer risting enn andre, tyngre vogner, men synes ikke det er noe problem som regel!

Karla
22-06-2007, 09:10
Type løs grus (som kan være på gårdsplasser f.eks) er det eneste vi har slitt litt med. Men da er det bare å snu styret, sånn at de store hjula kommer først (og låse de små). Endre på dempinga har ikke vi prøvd ! Det må testes...

Tidl. bruker
22-06-2007, 10:43
å endre den dempinga fra bløt til hard var skikkelig " hvorfor har jeg ikke gjort det før :klask: opplevelse" her i vertfall!