PDA

Se hel versjon : For og i mot - Stokke Xplory versus Bugaboo Cameleon.

Tidl. bruker
22-06-2007, 12:32
Sønnen min er litt over 1,5 år nå, og det begynner å haste med og få prøvd ut forskjellig.
Hvilken prøver vi først og hvorfor?

Dolly
22-06-2007, 12:37
Jeg var veldig i tvil og er glad for at jeg valgte stokke..

ikke så vinglete og man får barnet høyt opp, nå når jeg er vandt med stokke er bugabooen litt lav

Mya
22-06-2007, 12:42
Dette var en tråd midt i blinken for meg! Hvordan er liggestillingen på Stokke i forhold til Bugaboo?

Tidl. bruker
22-06-2007, 12:44
Dette var en tråd midt i blinken for meg! Hvordan er liggestillingen på Stokke i forhold til Bugaboo?
:vetikke:

Tidl. bruker
22-06-2007, 12:45
Jeg var veldig i tvil og er glad for at jeg valgte stokke..

ikke så vinglete og man får barnet høyt opp, nå når jeg er vandt med stokke er bugabooen litt lav
Kanskje jeg er frekk, men kunne du tatt et par bilder med datteren din oppi, sånn at jeg fikk sett? Både sittende og liggende. Sønnen min er født samme året, men i november - men han er ganske stor for alderen.

Dolly
22-06-2007, 12:46

Den er veldig lik, men man kan sitte lengre i stokke enn bugaboo..

ryggen er litt lengre og kalesjen går langt over ryggen så selv om hodet stikker over så tar ikke hodet borti kalesjen om du skjønner.. og forbrettet er jo skyvbart..

og min jente på 2,5 år har kjempeplass hun har ikke fotbrettet på det ytterste og har 5-6 cm igjen til toppen av hodet når kanten i tillegg til at det er 16 cm til hodet når kalesjen snuppa er 90 cm

Vi Eeeeeelsker vogna..

det eneste som jeg savner i forhold til bugaboo er at man ikke få så mange spreke farger som feks rosa..

MEDUSA:
KAn ta bilder i kveld når jeg har henta i barnehagen