PDA

Se hel versjon : Bugaboo stelleveske og pose

jeinta78
22-06-2007, 15:02
Hvordan får man festet bugaboo stelleveske på vogna??? Må man ha noe ekstrautstyr for å få til det eller? Jeg har ei venninne som nettopp har kjøpt seg bugaboo med stelleveske, og det ser jo ut som om det skal gå an å feste den på, den har ihvertfall en dings på hver side...
Og hva slags vognposer anbefaler dere til den vogna, og hvorfor?
Takker for alle erfaringer:-)

vicky79
22-06-2007, 15:08
bugaboo stelleveske kan ikke festes i vogna. C Hooks from kiwi-kid may work. http://stores.kiwi-kid.com/-strse-574/Stroller-C-Hookz-%28pair%29/Detail.bok

jeinta78
22-06-2007, 15:18
Så teit. Hva er de dingsene på siden til da? Noen som har prøvd de festene fra kiwi-kid på bugaboo stelleveske eller?

Myagi
23-06-2007, 22:33
Så teit. Hva er de dingsene på siden til da? Noen som har prøvd de festene fra kiwi-kid på bugaboo stelleveske eller?

Hvilke dingser på siden? På vogna eller på stellevesken?

xtina
24-06-2007, 07:53
Ang vognpose så synes jeg bugaboo-posen er altofor tynn til å bruke på vinteren. Jeg er generelt lite glad i fleeece, men bruker posen med lammeskinn oppå. Jeg brukte posen hele våren og drar den frem igjen om det blir surt nå også. Gjerne med et tynt ullteppe inni.

jeinta78
24-06-2007, 15:04
Dingser på siden av stelleveska. Jeg har en skip hop med samme dingser på siden, og den kan man jo feste på vogna for den har en dingsemotpart:-) Mens den bugaboo-veska ikke hadde det så vidt jeg kunne se. En mester i å forklare er jeg! :glis: