PDA

Se hel versjon : Hva ER det med meg og OTH!?

Nuta
22-06-2007, 17:41
Min svarte OTH er jo den vogna jeg har hatt lengst, MEN så bestemte jeg meg for å selge den for å kjøpe buggis.
Hm...ja...jeg solgte vogna og fikk en buggis på hånda, men sambo satte foten ned for prisen(han mente det var alt for mye for en brukt vogn :vetikke: )

Ja, så da kjøpte jeg en brukt emmaljunga city jet som varte nøyaktig en uke i mitt hus, den var jeg ikke særlig glad i.

Så kjøpte jeg meg en turkis EW sky på foreldre og barn messen for noen uker siden, og vogna er grisefin å se på, god å trille og alt, jeg burde vel være fornøyd!

NEIDA, det eneste jeg gjør er å savne OTH vogna mi*sukk*
:stønn:

AvaAdore
22-06-2007, 18:00
:stakar:

blir gjerne slik når man har lagt sin elsk på noe...:humre:

Nuta
22-06-2007, 18:15

blir gjerne slik når man har lagt sin elsk på noe...:humre:

Ja det er nok det!
Sambo blir GAL om jeg selger EW nå :knegg:

Helene Harefrøken
22-06-2007, 18:40

Jeg har hatt OTH i noen uker nå jeg da, og jeg savner sååå vendbarsittedel. Selv om det kanskje ikke er nødvendig til en på snart to :sparke:

:elsker: EW'n din er jo rå lekker da :sikle:

Nuta
22-06-2007, 18:42

Jeg har hatt OTH i noen uker nå jeg da, og jeg savner sååå vendbarsittedel. Selv om det kanskje ikke er nødvendig til en på snart to :sparke:

:elsker: EW'n din er jo rå lekker da :sikle:

:fnise: nei man trenger vel strengt tatt ikke det.
Men du er fornøyd med OTH ellers?

Pio
22-06-2007, 18:48
:latter: Ha-ha-ha.. Det var det jeg visste. :rofl:

Helene Harefrøken
22-06-2007, 18:48
Ja, det er jeg, men jeg sikler på en Britax Vigour 3.

Har funnet noen som sender til Norge :Plystre:

Nuta
22-06-2007, 18:50
:latter: Ha-ha-ha.. Det var det jeg visste. :rofl:
:viking: det er ikke pent å mobbe!

Nuta
22-06-2007, 18:53
Ja, det er jeg, men jeg sikler på en Britax Vigour 3.

Har funnet noen som sender til Norge :Plystre:
:humre:

mammmamia
22-06-2007, 18:55
:scary: Skjønner ikke at du solgte OTH'n - beste vogna ever! Eneste vogna jeg har hatt hittil som jeg er sikker på at ALDRI blir solgt..! :nemlig: Elsker vogna vår, den er suveren alle andre på trillecomfort, liggecomfort for barnet og utseendet er bare: :sikle:

Så for guds skyld: få tilbake OTH'n, du får ikke hvile ellers! :humre:

Tidl. bruker
22-06-2007, 18:58
skjønner heller ikke vitsen å selge OTH vogn... :viking: skam deg!

Nuta
22-06-2007, 19:05
:scary: Skjønner ikke at du solgte OTH'n - beste vogna ever! Eneste vogna jeg har hatt hittil som jeg er sikker på at ALDRI blir solgt..! :nemlig: Elsker vogna vår, den er suveren alle andre på trillecomfort, liggecomfort for barnet og utseendet er bare: :sikle:

Så for guds skyld: få tilbake OTH'n, du får ikke hvile ellers! :humre:

skjønner heller ikke vitsen å selge OTH vogn... :viking: skam deg!

Skjønner at dette faktisk kan skade min mentale helse:nemlig:
Sambo vil vel heller ha ny vogn en gal kone??
:glis:

Pio
22-06-2007, 19:10
Skjønner at dette faktisk kan skade min mentale helse:nemlig:
Sambo vil vel heller ha ny vogn en gal kone??
:glis:
Selvfølgelig vil han ikke ha en gal kone. Da hadde han jo tatt meg??:glis: Dessuten ønsker han deg jo bare alt godt, inkludert en splitter ny OTH-barokk. :nemlig:

Tidl. bruker
22-06-2007, 19:10
klart han vil! :glis:

Nuta
22-06-2007, 19:13
Selvfølgelig vil han ikke ha en gal kone. Da hadde han jo tatt meg??:glis: Dessuten ønsker han deg jo bare alt godt, inkludert en splitter ny OTH-barokk. :nemlig:
Ja DET tror jeg også, men tror han liker brun best:knegg:

Tidl. bruker
22-06-2007, 19:15
menneh, så easywalkeren er ikke så go som trillen da eller?

Nuta
22-06-2007, 19:19
menneh, så easywalkeren er ikke så go som trillen da eller?
Mener du om den ikke er så god å trille som OTH? :knegg:

Jo den er faktisk det, jeg vil tilogmed påstå at den er hakket bedre!
Det er derfor jeg er så sur på meg selv for at jeg ikke klarer å slå meg til ro med den:mumle:

Tidl. bruker
22-06-2007, 19:24
om så, ja da forstår jeg ikke deg helt. men utseende er OTH`n best på! menneh her er vi på smaken er som baken disk igjen... LOL

nei gjør som du vil... lev livet og kjøp og gjør det du ønsker deg. det går så altfor fort .

Nuta
22-06-2007, 19:37
om så, ja da forstår jeg ikke deg helt. men utseende er OTH`n best på! menneh her er vi på smaken er som baken disk igjen... LOL

nei gjør som du vil... lev livet og kjøp og gjør det du ønsker deg. det går så altfor fort .
Ja det er sant! Plutselig er de så store at vi ikke trenge vogn! Lurer på hva jeg skal finne på DA jeg.:shock:

mammmamia
22-06-2007, 19:55
Og der var EW lagt ut på finn eller? :humre: Driiiiiiiiiiiiitlekker!

Happy
22-06-2007, 19:57
.....

Mamsentil3
22-06-2007, 19:59
Selg EW og kjøp deg ei oth igjen, jenta! Eg hadde ikkje slått meg til ro med ew'eren, når eg kun savner oth'en!!! Du får ikkje fred før oth'en står i gangen igjen - så blank og fin...;)

(HEIDI)
22-06-2007, 20:01
Takk, for OTH´en din Nuta, jeg er også gla i den ;)

Tidl. bruker
22-06-2007, 20:02
Å, her går det unna! dette er ikke et sundt forum! glad jeg er så fornøyd som jeg er! eneste er at jeg sikler litt på den bugaboo Bee! så den flytter nok inn til jul her.

Nuta
22-06-2007, 20:04
nei, det er nok ikke min som ligger på finn! Så rask er jeg ikke:fnise:

Nuta
22-06-2007, 20:05
Takk, for OTH´en din Nuta, jeg er også gla i den ;)
Jeg er glad for at du er fornøyd, fine vogna!

lille L
22-06-2007, 20:06
Fin den som er på finn... liker den turkise fargen! ;) Men føler ikke jeg kan ha det til vesla ;)

Tidl. bruker
22-06-2007, 20:06
Da kjøper man "stelle"vesker som man bruker uten vogn og unger :p

å ja! en klassisk vintage Chanel! :glis: lyst å spare til en sånn! sort kalveskinn quiltet :elsker:

blondie06
22-06-2007, 20:08
Ingenting å uroe seg for Nuta,når jeg får buggisen min om en god uke og blir svoren buggis-fan så kan du ta over min oth....;)
Egentlig er det som resirkulering dette med vogner...de får nye eiere til stadighet...:lol:

Nuta
22-06-2007, 20:12
Ingenting å uroe seg for Nuta,når jeg får buggisen min om en god uke og blir svoren buggis-fan så kan du ta over min oth....;)
Egentlig er det som resirkulering dette med vogner...de får nye eiere til stadighet...:lol:
hihi, ja det er sant!
Bare si ifra om du vil selge OTH vogna, den får et godt hjem ihvertfall!

blondie06
22-06-2007, 20:17
hihi, ja det er sant!

Ja,det med ett godt hjem teller jo endel...er jo verre enn å omplassere kjæledyr jo...:shock: :humre:

Nuta
22-06-2007, 20:25
Ja,det med ett godt hjem teller jo endel...er jo verre enn å omplassere kjæledyr jo...:shock: :humre: :ler: det har du rett i!

AvaAdore
22-06-2007, 20:38
hihi, ja det er sant!

Ja,det med ett godt hjem teller jo endel...er jo verre enn å omplassere kjæledyr jo...:shock: :humre:

:knegg: dere er ikke gode :rofl: