PDA

Se hel versjon : teutonia spirit s3

-telo-
22-06-2007, 17:57
noen som har denne vognen? skal kjøpe vogn snart,og vurderer denne. er dere fornøyde med vogna? positive / negative sider??

Minasmamma
22-06-2007, 20:21
Jeg hadde denne vogna i ca 4 mnd. Det er ei kjempegod og fin vogn. Super å trille, og så kjekt at den kan snues begge veier. MEN.... Den er ikke god på vinterføre, det er irriterende å måtte ordne den hodestøtten/knekken i ryggen hver gand du legger ned ryggen og den var tungvindt for oss å få inn i bilen. Det er veldig greit å legge sammen denne vogna hvis du har litt høyt bagasjerom, men jeg måtte dele den i to så d ble litt styr. Har en litt lav Audi. Alt i alt ei kjempegod vogn, men ikke for oss:værsågod: Jeg har to venninner som er kjempefornøyde da, bare så det er sagt.

Luca
22-06-2007, 20:39
Jeg solgte vår for litt siden, og hadde da hatt den i 1 år. S3 er en super vogn, så solgte vel bare fordi det kom en OTH i hus:-)
S3`en vil jeg påstå er like god å trille som OTH..kanskje litt tyngre bare. Har ikke hatt noe problemer på vinteren, kommet fram overalt.

Jeg liker veldig godt Teutonia sine vogner, de er solide, god plass inni og har godt stoff som gir god ly for vær&vind.
Nå har vi feks en OTH og en Mistral, og ville ikke hatt bare OTH`en på vinteren ved feks soving ute for jeg syns den er for åpen...så for meg må det være en Teutonia her i tillegg til OTH`en:-)

Syns den er enkel å legge i bil, men vi måtte ikke dele den i to da..bare la den rett inn.

Så flott vogn, og gled deg:-)

jeinta78
23-06-2007, 17:32
Positivt: Vendbar sittedel, fin design, veldig lett å trille, punkterer ikke, god fjæring, full liggestilling, tar relativt liten plass sammenlagt, god stor kalesje uten at den er i veien (har fashion).
Negativt: tipper lett når sittedelen er vendt utover OG man har ting på håndtaket som feks stelleveske. Overraskende ustabil synes jeg, har selv kjøpt vekter som jeg har feset foran. Med sittedelen vendt mot den som triller er dette ikke noe problem. Men det er vanskelig å få lagt ting i kurven under vognen når den er vendt mot deg. Upraktisk.
Har lest at flere klager på at den lett blir ripet opp ved sammenlegging, men dette er kun et problem hvis man legger sammen vogna hel. Tar man av sittedelen, og slår sammen/slår opp understellet for seg er ikke dette et problem.

Pelle
23-06-2007, 18:04
Vi er fornøyde, med unntak av at det er vanskelig å legge itng under vognen. Har ingen tign å klage på, og nå om sommeren liker jeg godt (og får mye skryt fra andre) fordi man kan løfte opp kalesjen i bakkant og lage gjennomtrekk for babyen i softbaggen.