Se hel versjon : Buggis: Hva er forskjellen
Lillemor_med_to
22-06-2007, 21:50
det lurer jeg også på! Virker som om cameleon er den mest populære iallefall!
Frog'n er en gammel modell, men er fortsatt tilsalgs i Usa.
Den er vel mulig litt mindre, men ikke sikker.
Men den kan ikke skiftes ut trekk på sånn som vi Nm damer liker å gjøre ganske ofte:blunke: Altså mulig er det nok, men ikke så lett.
sessan&prinsessan
22-06-2007, 23:34
Den är lite kortere i ryggen, har inte samma fjæring i swivel hjulen som cam & så har den ikke regulerbart handtag.
Fjæringen kan du göra noe med för cam swivel hjulen passar på Frog också.
Jag tror det är Era här inne som har satt isammen sin egna cam/frog, om jag inte husker fel så har hun frog underställ med cam hjul & ramme, rätta mig om jag tar helt fel med nick.
Jag tycker Froggen är otroligt elegant & drömmer om att göra detsamma som henne....:blafre:
Fast jag har ett problem då:humre: Jag vill ha cam ramme med frog bas & klädsel å det är ju svårt da.....
Så dumt, har tenkt litt på å kjøpe en brukt frog, mye billigere, men jeg er nødt til å ha regulerbart håndtak. Prøvde geckoen på barnas hus, og jeg rakk jo nesten ikke opp til håndtaket, lille meg...
Lilleklump
23-06-2007, 06:59
På Frog og Camelon?
Jasså... :mhmm:
Blir nok snart buggis også på deg:jupp:
Bra valg det:humre:
Jasså... :mhmm:
Blir nok snart buggis også på deg:jupp:
Bra valg det:humre:
Hehe, var ikke langt unna her om dagen ;) Men fornuften klarte å vinne ;) 3 vogner er litt da ;) Og så kan det hende at lysten legger seg litt når jeg får henta EW på mandag :D PPB skal hentes nå :lykkelig:
Lilleklump
23-06-2007, 07:45
ååå...moro...gleder meg til bilder. Er spent på hvordan teppene er:)
Det er jeg også!!! Hehe... de BØR være bra! Venta i spenning så hjertet nesten brast her :fnise: Tror de kan bli utrolig kule med seatinserstene som jeg fikk her i uka ;)
fornøyd med din?
http://www.fotoknudsen.no/archive33/181120051109274Qw9y4jkl8VKda4q14bNm3/medium/300520061649G4mdyRFUTqw9TNODI8.JPG?47 (http://www.fotoknudsen.no/view/slideshow.asp?auto=1&albumid=1796050&fileid=63063480)
Lilleklump
23-06-2007, 08:18
Jeg er strålende fornøyd! Vesken var myyye finere enn forventet!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.