Se hel versjon : får ikke fred i sjela mi...
lynnette
23-06-2007, 08:06
sikler så fælt på en maclaren techno xt!! Og,mens jeg venter på penger vil jeg gjerne ha deres erfaringer med denne.På godt og vondt.
Har ikke fått sett den live,Så vil vite ALT hehe.
Hvordan er den å sove i,romslig,trille egenskaper osv.
sessan&prinsessan
23-06-2007, 08:19
Jag var just din situation för noen månad sedan, fick ikke fred i själen:humre:
Nu har jag den i hus & är strålande nöjd:glis:
Jag visste ju att vagnen var super iom att min syster hade en 03:a till sin dotter.
Det jag tycker är perfekt med den är att den har stora goda hjul med noe fjäring så den tar seg fram även i vanskelig terräng där andra paraply vagnar hade måttet ge upp.
Stor & god kalesje som gör vagnen lun, samt att man kan öppna kalesjen med ett glidelås & då dekker den faktiskt hela vagnen! Otroligt bra i fex syden för att skärma mot sol.
Justerbare handtag & regn trekk är det å.
Liggstillingen är närmest full, ryggen har 4 trinns regulering.
Kan inte få full rost vagnen !!
i min blogg i signaturen är ett dröss av bilder & ett längre omtal....
Augustmamma2006
23-06-2007, 08:38
Signerer! Jeg er kjempefornøyd med vår vogn, den perfekte trillen! Og som Sessan sier, er den utrolig fin å ha med til syden, da kalesjen dekker hele barnet. Junior sover veldig bra i vognen, og han har god plass (men nå er jo han bare 11 mnd da...)
Alpengold
23-06-2007, 08:57
Sessan har beskrevet den veldig riktig. Vogna er bare suveren! Vi har hatt den i et år nå ,og er veldig stolte hver gang vi triller den ,som første gang :glis: . Pappsen er så forelsket i den at jeg tror den skal stå på et stativ som pynt i garasjen ved siden av MC etter barnevogntid er slutt hehehehe
Amidriel
23-06-2007, 09:49
Jeg har denne også. Den er egentlig helt knall, men jeg skulle ønsket bedre fotstøtte for barn som er for små til å rekke helt ned til fotbrettet og for store til å sitte med bena på "seteforlengeren". Utenom det er det en veldig bra trille. Og så skulle jeg ønske den ble litt mindre sammenlagt, og gjerne sto av seg selv sammenlagt. Og litt større og lettere tilgjengelig handlenett. Og så skulle jeg ønske det gikk an å gå med litt lengre steg enn man kan med denne, uten å sparke i tverrstengene bakpå trilla. Jeg tror kanskje det er slik på de aller fleste triller, bortsett fra Teutonia Solano.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.