Se hel versjon : Teutonia Spirit S3, eller Quinny 3XL på ulendt terreng??
Minstesnuppa trenger en vogn (vel, trenger er vel kanskje ikke riktig å si...:humre: ), og jeg lurer på om jeg skal velge S3, eller Quinnyen....
Begge to har plass til softbagen, som vi er veldig glad i, vogna skal kun brukes på trilling hjemme (altså ikke ut og inn av bil), vekt spiller ingen rolle -skal gå turer som trim, så det er nesten bedre jo tyngre den er :knegg:
Men vi går endel på grusvei, og der synes jeg mistral s, som vi har nå, fungerer dårlig.
Så, hvem av disse to er best å trille på grusvei, noen som har prøvd begge to??
Av prinsipp.... S3.
Liker ikke quinny.
Av prinsipp.... S3.
Liker ikke quinny.
Regnet med deg ja, Snuppa :glis:
Rent utseendemessig er jeg jo ikke i tvil, det MÅ bli en S3 (og jeg får vel ikke ro i sjela før jeg har prøvd den...), men jeg er villig til å fire på utseendet, hvis komforten for vesla er bedre i den andre.
Quinnyen egner seg jo knapt til trilling på asfalt, så jeg tviler på jeg ville drasset på de lite manøvrerbare kiloene i ulendt terreng... Vogna er tung å trille, og sittedelen er smal og trang.
Så jeg vil si S3. :jupp:
Må vel legge til at jeg har S3 selv og det er god demping i den. Quinny sine dempere er vel mer for syns skyld.
S3 :jupp:
Den har mye bedre fjæring, er stødig og solid. Quinny vingler mer, har dårlig fjæring og er generelt bare dritt!
jeinta78
23-06-2007, 16:46
Jeg har S3, og vet ikke om jeg ville ha anbefalt den til ulendt terreng. Den er kjempebra på asfalt og gulv og hard grusvei, men håpløs på grus, skogssti og veier med mye steiner ol. Det er jo ikke lufthjul på S, og finnes ikke som originalt ekstrautstyr heller. Vet noen setter på andre lufthjul, men det er ikke å anbefale iflg forhandler. Når det er sagt så er det veldig god fjæring i vogna, og den er en drøm å trille på hardt underlag. Men noe ustødig når barnet er vendt ut, og ettersom det er kun 3 hjul kan den velte hvis du triller i en dump e.l.
Quinny har jeg ingen erfaring med.
Quinny har jeg hørt at er stødig så lenge du har den mot deg, men straks du snur vogna fra deg blir den veldig "vippen"..
Hadde nok også valgt S3 pga av utsenede :Plystre:
Tusen takk jenter, da ble det en S3 på oss :lykkelig:
Ut og prøvetrille i morgen :glis:
Grattis, men du må legge ut bilder vet du:glis:
Grattis, men du må legge ut bilder vet du:glis:
:værsågod:
http://www.fotoknudsen.no/archive57/2008200312232394Ni388W7vNca9f2t1pU8b/medium/250620072055O1M9tbZAJZMBtzffuM.JPG?51
http://www.fotoknudsen.no/archive57/2008200312232394Ni388W7vNca9f2t1pU8b/medium/250620072019Sv3oRnop4ne4LQpYDC.JPG?44
Vogna er veldig fin :elsker: jeg er jo Teutoniafan, så jeg blir jo helt ør av å se på den :flau:
Litt bedre enn Mistral S på grusvei, men alikevel ikke helt optimal. Men den får bli, er vel ingen annen jeg har lyst på heller. Alternativet er å hente Brio kombien fra hytta, men det får bli senere i sommer eventuelt.
Lekker, Gerbera. Regnet med du valgte sort, vet du liker sorte vogner. Teutonia er fine!
Vogna er veldig fin :elsker:
:jupp:
Lekker, Gerbera. Regnet med du valgte sort, vet du liker sorte vogner. Teutonia er fine!
Takk takk :stolt:
Liker sort, skal liksom være så sprelsk med tilbehøret, men ender opp med sort der og :humre:
Men jeg er skuffet over en ting, hjulene er jo i plast :shock:
Det sorte utenpå altså. Jeg har trodd det har vært i samme materiale som de andre luftkanalhjulene, men nei, det er i plast (og det er det på Mistral S'n min og, hvorfor har jeg ikke oppdaget det før da??)
Det gir litt sånn billig følelse...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.