PDA

Se hel versjon : Jeg har lyst på OTH

Bamseliten
23-06-2007, 22:14
Jeg har i dag Teutonia S3 til min 3 mnd. gamle jente, men har veldig lyst til å bytte den ut til en OTH.
Det første jeg lurer på er om ryggen kan legges helt ned på den.
Og så lurer jeg på om hjulet kan låses.
Og så lurer jeg på hvilken farge dere vil anbefale. Jeg har som sagt jente, og jeg liker veldig godt rødt og lilla. Noen som har en av disse fargene, og er fornøyd?
Og så lurer jeg på om noen kan tipse meg om noen nettsider som jeg kan lese om den, og evt. bestille den.

Fjolla
23-06-2007, 22:39
Ryggen kan legges ned, men ikke så langt ned som på vognen du alt har. Det er ei heller regulerbart fotbrett på den, og du kan kun trille jenta di vendt fra deg... Derfor anbefaler egentlig ikke jeg å kjøpe OTH før ungen er 1-1.5 år, men det er jo min mening da. Har fremdeles behov for å se poden når jeg triller og innimellom synes han det er veldig godt å sitte vendt mot meg også, så da kan vi ikke ha OTH som eneste vogn. En liten digresjon bare :fnis:

Hjulet kan forøvrig låses, og fargen er jo en smakssak. Men styr gjerne unna Coco (sort/rosa), det trekket bleker veldig lett og fort.

www.babyjungle.nl

Arachnida
23-06-2007, 22:42
Vi har trillet sønnen vår i OTH siden han var 6 måneder og det går kjempefint...:jupp:
Vi ser han fint i den luka i kalesjen og han har aldri hatt problemer med å sitte fra meg.
Jeg er kjempe fornøyd med vogna og kan ikke tenke meg å bytte den ut med noen andre... :hehehe:

Niobe
24-06-2007, 07:57
Signerer Fjolla. OTH er i mine øyne best egnet til barn over 1 år.

blondie06
24-06-2007, 08:26
Signerer Fjolla. OTH er i mine øyne best egnet til barn over 1 år.

Mens jeg synes den har vært super helt til nå når snuppa ER 1 år.Dert er først nå jeg har merket behovet for vendbar sittedel.Så dette som mye annet er en smaksak.

Oth er en super vogn!Det jeg synes er minus med den er som sagt at du kun kan ha ungen fra deg,så dette må du nesten vurdere.Dersom det ikke er noe problem så blir du nok superfornøyd!!
Jeg ville valgt sort og heller endret tilbehør som stelleveske,seatinsert o.l

Niobe
24-06-2007, 08:29
Ja, barn er jo forskjellige. Frem til Mathias passerte året (og vel så det), så var han veldig opptatt av å se ansiktet mitt, å lese reaksjonene mine, men etterhvert merket jeg han ble tryggere og tryggere og mer opptatt av å se fremover.

En annen ting er fotbrettet. Jeg synes ikke babyene ligger godt med bena når de begynner å stikke utfor setedelen. Da ser det ikke komfortabelt ut før knekken i knærne havner på rette stedet.

Mamsentil3
24-06-2007, 10:19
Oth er supert. Kjøpte den til snuppa når ho var 1 år, og ho storkoste seg oppi den.. Eg kan ikkje sei noko om å ha ein baby oppi, sio eg kjøpte den så seint. Kanskje du kan ha begge vognene og bytte litt på dei..... Hadde nok ikkje hatt berre oth til ei så lita snuppe....
Har hatt både rødt og lilla trekk til oth'en vår, liker godt begge. Men det lilla trekket er veldig mørkt, så eg heller nok meir mot rødt nå;) Men det er jo ein smaksak for kvar enkelt.....(sio det nå er sommer, har eg rosa trekk på)

Du kan lese meir om vogna her:
www.onetreehill.nl (http://www.onetreehill.nl)

Zip
24-06-2007, 10:31
Snuppa her sov veldig dårlig i vogn før vi kjøpte OTHen, nå sover hun kun i vogna på dagtid og det er bare å legge henne ut og hun ligger der og koser seg til hun sovner. Så hun liker hvertfall OTHen veldig godt som sovevogn :)

monbea
24-06-2007, 10:56
Her og sover jenta mi kjempe godt i OTH'n!

Electronica
24-06-2007, 11:00
Vi startet med OTH da lillebror var 10 mnd, og det gikk greit, men får jeg nr. 3 vil vi nok vente litt lengre før barnet blir plassert forovervendt. Savnet å se barnet mer, og det blir litt mer fram og sjekke ting. Heldigvis hadde vi storesøster ofte med på tur, og hun gikk gjerne foran slik at han så henne en del. Men som andre sier: Over 1 år er nok bedre enn så veldig tidlig. Det handler jo ikke bare om "barnet tar skade" av det eller ikke. Det tviler jeg på at lillebror gjorde, da vi ikke trillet sååå ofte uten at han fikk kontakt med oss. Men det er noe med ens egen følelse også.

Når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med vogna, trilleegenskapene og å manøvrere den rundt omkring.

Når det gjelder farger så er det jo veldig in med brunt da, mens jeg har konservativ sort som jeg varierer med ulike farger til tilbehøret. De er også lett å selge videre.

Helene Harefrøken
25-06-2007, 06:18
HER (http://www.barnevognguiden.no/) kan du også lese om den.

Jeg ville nok ventet med å bytte til OTH jeg da.

Luca
25-06-2007, 06:52
Snuppa her kjøpte vi OTH til da hun var en 14 mnd, og solgte da S3`en fordi vi hadde bare plass inne til en av de. Har en Mistral i tillegg.

Syns begge to er ganske like å trille pga forhjulet, men OTH kommer seg fram MYE mer enn S3 b.l.a fortauskanter osv.
OTH er mye lettere også, så deilig når det er litt ut og inn av bil.

Jeg liker OTH bedre nå(var redd jeg skulle savne S3:-) men hadde nok følt meg "naken" hvis det ikke var for Mistralen vi har i tillegg...særlig til vinteren vil jeg tro.

OTH er lengre i ryggen også vil jeg tro uten at jeg har målt, og begge jentene mine(17 mnd og 2,5 år) sover veldig godt i den.

Liker du lilla/rødt, må det jo være supert med en lilla og tilbehør i den rette rødfargen:-)

Har selv sort(begynte med Coco) så jeg kan stå fritt i farger på tilbehør og et rosa trekk nå om sommeren:-)